Bekijk originele versie: Het foto aanhanger ACHTER je motor topic

hoe lang mag de hele combi zijn?

en de lading? ivm een kano
quote:
hawk gt schreef op 23 april 2009 @ 23:52:

onbekend, weet wel de de aanhanger
achteras achterwiel tot achterkant aanhanger 2,5meter mag zijn
dis in incl lading ook
quote:
hawk gt schreef op 23 april 2009 @ 23:52:

Hier is nog meer informatie: http://www.vanengelenhoven.net/wetgeving.htm ;)

Door MarauderForce op woensdag 17 juni 2009 23:33

Ik ben nu bezig om er zelf een te fabriceren. Ik heb een oude scout-travelsleeper kunnen bemachtigen, met torsie-as. Ik heb nu net het bovenwerk eraf geslepen. Nu nog de bodem en het frame eraf slijpen tot ik alleen de trekstang en as overhoud.

De trekstang en as moeten dan nog ingekort worden, en daar komt een 200 liter olievat op. Deze aanhanger is geremd, en ik ga proberen om dit zo te laten! *D Met een beetje geluk is dit te doen... Enige probleem: ik ken nie lasse... :P

ff een vraagje aan diegenen die er ervaring mee hebben: Is de torsie-as gewoon in te korten? zeg maar een stuk er tussenuit slijpen en dan weer aan elkaar lassen? Het totaal gewicht wil ik proberen onder de 100 kilo te houden.

Ik zal ooik wel wat foto`s plaatsen van de bouw proberen te plaatsen van tijd tot tijd.
quote:
Crashdummy schreef op 24 april 2008 @ 10:29:
deze aanhanger heb ik dus ook, van de week nog even 16 kraten meegenomen.[afbeelding]

:}

(sorry oma, maar dit moest even, wat een schitterende foto :Y )
Off-topic
(leuke oma, is ze nog niet dood)

On-topic:
Wat geven jullie voor mijn gepimpte aanhanger.
Met spoiler, zijverlichting die begint te knipperen bij gebruik RAW, mooie wieldoppen, sportieve achterverlichting, mooie traanplaat als tafel voor onderweg enz.[Afbeelding: HPIM1882 (Small).JPG]
quote:
Crashdummy schreef op 09 november 2009 @ 23:12:
Off-topic
(leuke oma, is ze nog niet dood)

On-topic:
Wat geven jullie voor mijn gepimpte aanhanger.
Met spoiler, zijverlichting die begint te knipperen bij gebruik RAW, mooie wieldoppen, sportieve achterverlichting, mooie traanplaat als tafel voor onderweg enz.[afbeelding]

Heb je ook recente foto's van alle 6 kanten voor een biedprijs :?
ik kan maar een foto tegelijk verwacht ik doorsturen[Afbeelding: Copy of HPIM1878 (Small).JPG]
alleen de wieldoppen heb ik nog toegevoegd.
recente fotos heb ik nog niet. Verder niks veranderd[Afbeelding: HPIM1884 - kopie.JPG]
heb je al een bod??
quote:

Ik heb hem op marktplaats gezet.
Ik heb het zo gedaan dat ik een biedprijs heb vanaf 950 euro
aan jullie om het bedrag te verhogen. Een maatschappelijk eindbedrag/wensbedrag heb ik in mijn hoofd.
http://link.marktplaats.nl/297416523

Een plaatje is het zeker.
Hey crashdummy, ff off topic: jij zit toch bij de ESMC op de TU/e?
Ik heb van crashdummy een aanhanger (onderstel) gekocht zal binnekort ook een keer een foto online gooien !

@Marauderforce, crashdummy en ik zitten beide bij ESMC !

Door MarauderForce op zondag 03 januari 2010 22:34

Ah, ik dacht al dat ik die platte kar en de bike van crashdummy al wel is had gezien daar. Ik werk zelf op de TU.

Dan heb ik ff een vraagje:

Hebben jij of crashdummy toevallig jullie trekhaken zelf gemaakt? Ik zoek namelijk iemand die, als mijn aanhanger tenminste eindelijk een keer af komt, dat eventueel ook kan doen voor mij. Ik kan zelf namelijk niet lassen of niks...
@marauderforce

Ik heb toevallig een kunnen kopen die op een deauville hoort, van rob weet ik dat hij hem heeft laten maken (via via iemand van de club)

dus ik kan je er niet aan helpen !
Ok, toch bedankt kerel.
http://picasaweb.google.n...Aanhanger?feat=directlink

hier de fotos van mijn aanhanger achter de deauville !
Op mijn Site kan je m'n GTR met de henger zien.
Je merkt niet dat ie erachter hangt
Gr
Cees

http://home.hccnet.nl/c.vastenhout/
Nou nog opzoek naar een trekhaak want ik heb een nieuwe pan european 1300 gekocht:D
Love the granny ! maar goed, kan mogelijk een trekhaak kopen voor de pan! alleen nu zit ik met het dilemma dat hij makkelijk er af moet kunnen voor bijv. bandenwissel !!
Advies nodig zal ik de kabels van de stekker deelbaar maken dat het hele ding er af kan of gewoon een stuk langere draad wegwerken onder t zadel zodat als ie er af moet gewoon langs de motor kan liggen ??

als het dan zo een deelbare draad wordt iemand nog advies over type stekkertjes etc ?
djaxel,

voor een bandenwissel kan de band altijd vertikaal uit de motor gehaald worden. je hebt alleen een brug nodig waar je de achterplaat weg kan halen of inschuiven. Motorzaken hebben dit altijd wel.

oehtie inmiddels ook voorzien.... st1300 met aanhanger in kleur

[Afbeelding: aanhanger]
ik zeg we doen een keer een aanhanger achter je motor meeting !;)
quote:
djaxel schreef op 21 april 2010 @ 11:41:
ik zeg we doen een keer een aanhanger achter je motor meeting !;)

Doet de GoldWing Club toch al steeds ??? :+
quote:
Mad Dog schreef op 21 april 2010 @ 14:13:

[...]

Doet de GoldWing Club toch al steeds ??? :+

We zijn geen goldwing club :P
zo de aanhanger heeft ook een leuke toch meegemaakt (1500 km achter de motor) nu vroeg ik me alleen af of mensen de kogel invetten ?zo ja met wat voor vet?

© 2001-2018 Motor-Forum