Bekijk originele versie: Zandstralen Gritstralen

Misschien wel leuk voor de liefhebbers,

Laat hier zien welke motoronderdelen er zoal worden gezandstraald, zelf doen of laat doen.
Incl. foto's van hoe het was en hoe het is geworden.
Hier een onderdeel van de Yamaha van "Yamabea" die Ian aan het opknappen is.

[Afbeelding: IMG_3289 (Small).JPG]
Dit zijn 2 foto's van hoe het was.
[Afbeelding: IMG_3290 (Small).JPG]
En nu 2 foto's van hoe het is geworden, dit onderdeel heb ik zelf gezandstraald.
[Afbeelding: IMG_3296 (Small).JPG]
:Y Ben blij dat ik zelf een zandstraal cabine heb, is ook nog eens leuk om te doen. :Y
[Afbeelding: IMG_3292 (Small).JPG]
Heb jij een grote of zoon mooije klijne straal kabine ziet er wel een stuk beter uit
Deze dus, werkt goed.
[Afbeelding: IMG_3100 (Small).JPG]
Zo 1 wil ik ook. moet je die nou ook nog apart aan een compressor aansluiten?

waar heb jij hem gehaald? ik zit er aan te denken om hem voor 150 euro uit amerika te laten komen. scheelt nogal wat met NL
Gewoon een touwtje aan vast binden en dan een uurtje over het strand wandelen alsof je de hond uitlaat! :+ :+ :+ :+
http://www.powerplustools.nl/nieuwe_pagina_3.htm

En ja je hebt een compressor nodig die ongeveer 300 liter lucht per minuut opbrengst heeft.
Mooi spul heb je daar kun je teminste wat mee
weet niet of je weet wat zoiets al kost om uit de USA hier heen te krijgen maar ik denk zo ongeveer €300.00 snap ik niet waar jij die kabine in de USA voor €150,00 kunt koppen
en dan ook nog voor dat geld hier in NL kunt krijgen wil dat adres ook wel hebben
Dankje Mike1235 ben er ook erg blij mee, en ga er hopelijk nog veel plezier van hebben.
denk ik zeker wel is gewoon super
@opa aart dat is heel mooi :}
wist niet eens dat je hem vandaag al gestraalt had
en je was nog wel hier om te kijken hoe het spuitwerk ging

komt helemaal goed met die frzr400r in een nieuw jasje
quote:
mike1235 schreef op 05 januari 2007 @ 18:41:
weet niet of je weet wat zoiets al kost om uit de USA hier heen te krijgen maar ik denk zo ongeveer €300.00 snap ik niet waar jij die kabine in de USA voor €150,00 kunt koppen
en dan ook nog voor dat geld hier in NL kunt krijgen wil dat adres ook wel hebben

hiernaartoe krijgen kost zo'n 60 euro. en het aparaat zelf kost 150 euro. Kwestie van goed zoeken ;)

Maar ik was al bang dat je een 'grote' compressor nodig had.

Edit: ik kan het je nog sterker vertellen. ze staan er nu op voor 69 dollar (tot nog toe)
snap ik niks van ik koop zeer regelmatig in de U.S.A maar als ik na ga dat een voor voorvork voor een H-D al voor het verzende €170,00 in rekening word gebracht, maar ja geef mij even dat adres dan laat ik hun mijn spullen voortaan naar nederland sturen door hun inplaats van UPS ,DHL en de U.S. Postal Service
quote:
ian schreef op 05 januari 2007 @ 20:10:
@opa aart dat is heel mooi :}
wist niet eens dat je hem vandaag al gestraalt had
en je was nog wel hier om te kijken hoe het spuitwerk ging

komt helemaal goed met die frzr400r in een nieuw jasje

O-) Ja goed he, had nog wat vrije tijd over.

:Y Spuitwerk ziet er goed uit. Ik vind wel dat het aardig is gelukt.
Lekker man! die straalkast!

Lijkt mij ook wel wat!

Kun je er alleen mee zandstralen? of ook parelstralen? En de kit is gewoon compleet, je hoeft verder niks erbij te kopen?

En hoeveel liter is jou compressor?
quote:
siep wokkel schreef op 06 januari 2007 @ 18:53:
Lekker man! die straalkast!

Lijkt mij ook wel wat!

Kun je er alleen mee zandstralen? of ook parelstralen? En de kit is gewoon compleet, je hoeft verder niks erbij te kopen?

En hoeveel liter is jou compressor?

Jii bedoeld glasparelstralen zeker?
Dat moet ook kunnen, al heb ik dat nog niet geprobeerd.

Mijn compressor leverd 300 L/min

[Afbeelding: IMG_3101 (Small).JPG]
Mooie V-twin ;) Komt er nog een beetje geluid uit?

:+
Zoals je kunt zien 95 Dba, maar de herrie valt reuze mee.
quote:

Ook ooit nog maar es zo'n ding hebben, als ik beetje meer ruimte heb....

Straal nu ook zelf, maar doe dit in een grote kist. Kan ongeveer 80% recycelen, de rest verdwijnt op straat.....

Ach, heb nu een bedrijfje dat voor 30 cent per kilo levert, dus lig er nog niet echt wakker van :P
Straalgrid haal ik hier bij een lokaal straalbedrijf, ongeveer 30 kilo voor 10 euro.
www.erenka.com levert ze ook, zaandijk

http://www.erenka.com/straalkast.htm

© 2001-2018 Motor-Forum