Bekijk originele versie: NSR250R MC21 te koop!

quote:
Gobert schreef op 27 oktober 2007 @ 18:01:

Ok duidelijk. Dan ben je een bemoeial.

Net als.....
quote:

[Afbeelding: stalin.jpg]
Ik waardeer het constante gekick ook niet, ik probeer mijn motor ook te verkopen. Maar bij deze krijg je wel een kick van mij :+
Wat een geld....hij zal het wel waard zijn. Ik heb van deze motoren totaal geen verstand qua prijs. Zijn die dingen nieuw zo duur geweest? Wat maakt ze zo prijzig?
Deze motor is nooit in europa geleverd alleen in Japan zijn dus erg zeldzaam hier in Nederland. Voorzover ik weet is dit de enige in Nederland die er nog zo strak uit ziet.
En de prijs valt nog wel mee als je hem vergelijkt met een NSR250SE die op ebay te koop staat. Die heeft nog een stuk meer gelopen ook. En mij heeft deze motor me nog meer gekost als de vraag prijs.
quote:

_O-

Maar hoe dan ook, erg mooi ding en als ik geld genoeg zou hebben....
Nou over de prijs valt nog wel te onderhandelen hoor.
quote:
thefastmen schreef op 29 oktober 2007 @ 17:46:
Nou over de prijs valt nog wel te onderhandelen hoor.

Hoef je voor mij niet te vertellen. Ik heb nog geen 3000 liggen ;)
Nog even doorsparen dan maar ;) :Y

Door Bitaktus_Snellus op maandag 29 oktober 2007 17:53

poeh.. voor dat geld koop je ook 2 rs250's :+

maar deze is exclusiever. *O*

succes met de verkoop!
Ja en nog een leuke bijkomstigheid. Bij deze gaan de PVs niet kapot *O*
Piccie der bij[Afbeelding: PA310115.JPG]
leuke motor,en hij mag nog zo zeldzaam zijn. maar voor dat geld koop ik toch echt liever wat anders.
Er zijn gelukig ook mensen die daar helemaal gek van zijn om een zeldzame motor te hebben :z Ik moet er namelijk niet aan denken om iets te hebben wat iedereen al heeft.
Maargoed dat is ieder voor zich toch. Ik sta zelf ook nogal es een keer te kwijlen bij een vette gixxer :9~
Even een kickie
ff een schoppie voor de lievhebber :P
en SCHOP
prachtige fiets!

spijtig dat het de mc28 niet betrefd,dan was ik er allang omgekomen _O-

succes met de verkoop ;)
Hoeveel wil je voor de MC28 geven dan?
schopie
SCHOP
quote:

Heb je nog geen blauwe tenen van al dat geschop?
Ik schop zojuist mijn voet eraf :( :P . Wel een beetje jammer dat er echt niemand hier interesse heeft in een super waarde vaste fiets '( . Het is echt een collectors item. :Y
he hallo,

hihihi ik heb zeker intresse maar ja moet eerst van mijn fiets af anders had ik al bij je op de stoeop gestaan

dennis,
Wat heb je dan voor motor?

© 2001-2018 Motor-Forum