Bekijk originele versie: NSR250R MC21 te koop!

Ik heb stiekem ff via je profiel gezocht O-) Ik zag dat je een Aprillia rsv hebt. Hoeveel wil je daar ongeveer voor hebbe? Mail mij anders maar ff.
Nog maar een keer een schoppie
he hallo,

hihi maar goed dat het niet wilt met je vekoop gaat,, die van mij is nog niet weg dus ik heb nog kans bij jou

dennis
quote:
texelgaat555 schreef op 02 december 2007 @ 20:06:
he hallo,

hihi maar goed dat het niet wilt met je vekoop gaat,, die van mij is nog niet weg dus ik heb nog kans bij jou

dennis

Hey Dennis ik heb waarschijnlijk nog een koper voor de motor. Heb je mijn mail nog gehad?
Ow en de prijs is aangepast naar 5000 euro!!!!!!
Maar weer es een keer een schoppie :W
Waarschuw me even wanneer je hem naar de 3000 eurie hebt geschopt!!!
Mooie fiets, eerlijk is eerlijk!
Daarvoor gaat ie zowiezo niet weg
Mar ff een zaterdag ochtend schoppie :W
nog een kickie voor nando... Ik wil de 21 en 28 nog wel keertje zien.. Kom wel keertje langs ;)
Wat is je mail... Kenne we wat makkelijker contact houden voor meetings enzo..

Edit: Je mail heb ik gevonden *D
skupje
Ik ben in de war...je zegt dat het een super waardevaste fiets is maar je prijs zakt van 6500 naar 5000 in krap anderhalve maand tijd? :?
De motor word nu in orgineel staat verkocht zonder jollymoto uitlaten en brembo radiale rempomp etc. Al die spullen bouw ik op mijn nieuwe fiets. Daarom is ie nu wat goedkoper.
En ik moet er een beetje vanaf
Mja, leuk ding maar dat zou ik dus niet neerleggen voor een 250 -O-
quote:
Luuk '87 schreef op 22 december 2007 @ 13:37:
Mja, leuk ding maar dat zou ik dus niet neerleggen voor een 250 -O-

Daarom is dit ook niet "een 250" maar een NSR250R MC21 :)
En schoppie
quote:

AUW :Z
quote:
Roy "R" schreef op 22 december 2007 @ 16:12:

[...]

Daarom is dit ook niet "een 250" maar een NSR250R MC21 :)

En toch niet zo snel als een RGV.......Geintje Nando :] en succes met de verkoop......Zie je weer in Emmen...we gaan eerst weer een weekje naar Ledenon :]
Hey Jan dat is lang geleden!! Wanneer gaan we weer op emmen rije?

Ow en de motor is onder voorbehoud verkocht *O*
quote:
Gobert schreef op 27 oktober 2007 @ 18:01:

[...]

Ok duidelijk. Dan ben je een bemoeial.

|( _O-
quote:
thefastmen schreef op 31 december 2007 @ 17:36:
Hey Jan dat is lang geleden!!
quote:
Wanneer gaan we weer op emmen rije?

quote:
Ow en de motor is onder voorbehoud verkocht
*O*

Hou de site van het 3KL-Racingteam of die van mij goed in de gaten.....16 februari hebben we de 'jaarvergadering' _O- en worden de rest van de circuitplannen voor 2008 besproken......
En succes met de afronding van de verkoop! :Y
Schoppie
Nog niet verkocht aan die verzamelaar?
Not yet. Hij heeft hem nog niet opgehaald. Hij moet eerst zijn Honda Dream nog weg doen. Duzz als er iemand nog snel is kun je hem nog kopen!!!!!!
Zoooo weer even een schop omhoog want de motor is nog steeds niet verkocht. Hij is een tijdje terug helemaal 100% orgineel gemaakt en daardoor is ook de prijs gezakt. De motor is nu te koop voor 4000 eurotjes. En hij is altijd te bezichtigen bij Veldt Racing Parts in ophemert.

© 2001-2018 Motor-Forum