Even voor alle duidelijkheid, de motor is al ingereden (4600 km) op de teller.
Ik was ook best trots op mezelf, ik heb de motor gewoon liggend van me af getild. En ook weer op de helling recht gekregen. Ik heb de techniek van een BMW K1100 optillen tijden mijn rijopleiding met de dienstmotor geleerd. Maar ik was zo van slag dat ik hem zo recht kreeg. Was wel even buiten adem toen ik op de motor zat. Was een hele korte hevige inspanning, dan komt mijn aanleg en vroegere training toch weer van pas.
Het is inderdaad de Tenere spirit, nu kan ik er wel om lachen, maar ik was wel geschrokken omdat ik bang was dat ik schade zou hebben, toch somde.
Maar ik ga dit ook niet meer alleen doen, of anders wat rustiger opbouwen. Het was echt zwaar op een grasheling. Ik bleef wegglijden toen heb ik de motor maar achteruit naar beneden gereden. Vandaar dat ik zo buiten adem was.
De koffers neem ik van Yamaha, ik zal niet meer twijfelen
Nu dan nog even over het ruitje, wie heeft een verhogingssetje of vervangende ruit??.
En hebben jullie ook last van de wind op je helm. Mij lijkt het bij langere tochten net wat lekkerder om iets meer windbescherming te hebben, door hogere ruit. Ik ben niet eens lang, moet je nagaan als je boven de 1.75 meter zit.
Maar heeft zo'n opzet dingetje van Touratech zin??.
Want dan kan ik mijn mooie originele ruit behouden, vind dat logo zo mooi erin