Bekijk originele versie: VFR als trekker

Zoo cool!!!

Heel völle wille met sien alln!
👍👍
fijne vakantie!
Thnx lui. Net door tunnel gekomen Maastricht. Dat is een verbetering zeg. Nu er af en binnendoor over de hoge venen bij Eupen.
Top week hier in Luxemburg. Blijft heerlijk strak vegen die VFR.
Have fun! :t
Sorry voor de topic-schop, maar ik moet toch ff weer reageren, het is al zó lang geleden! ;)

Wat een gave combi JFJ!! Ook al heb ik inmiddels al ff geen VFR meer, ik hoop je fiets (al dan niet binnenkort) weer eens te spotten als ik in de buurt ben :]
Hoi kerel. Met jou ook alles goed?
quote:
JFJ schreef op 02 augustus 2017 @ 11:18:
Hoi kerel. Met jou ook alles goed?

Net terug van vakantie (ook Luxemburg ;)) en een nieuwe brommer gekocht, dus wel lekker eigenlijk :]
We zitten nu in Brabant uiteraard ook met de motoren op vakantie. Morgen alweer twee weken er op zitten.
Hier eerste motor weekend er weer op zitten. Twee nachten gekampeerd met zijspanvereniging NVZ. Wat een top club is dat!!

[Afbeelding: 360.jpg]

Trouwens tegen een 800Fi aangelopen en deze erbij gekocht. Een rode van '99 met 36000 op de klok. Mooie solo naast de Voxan en de DL.

Ik plaats wel foto's als ik hem heb over een weekje.

Door roestendoenze op zondag 25 maart 2018 16:11

quote:
JFJ schreef op 25 maart 2018 @ 15:57:
Hier eerste motor weekend er weer op zitten. Twee nachten gekampeerd met zijspanvereniging NVZ. Wat een top club is dat!!

[afbeelding]

Trouwens tegen een 800Fi aangelopen en deze erbij gekocht. Een rode van '99 met 36000 op de klok. Mooie solo naast de Voxan en de DL.

Ik plaats wel foto's als ik hem heb over een weekje.

Goed bezig! 8-)
Als dan maar geen keuzestress krijgt

_O-
Zal wel meevallen ;)
Afgelopen zondag de 800Fi opgehaald.

Mooi ding JW

Door roestendoenze op dinsdag 03 april 2018 10:48

Met 18 jaar er zo uitzien en met 5000 km per jaar, kun je met deze nog zeker 60 jaar vooruit. *O*
vindt je niet dat het tijd word voor een lichte update
https://www.leboncoin.fr/motos/1165689271.htm?ca=12_s
quote:

Daar knapt hij wel van op.
nu heb je een mooi ANWB setje ;)

alleen nog alle twee dezelfde helm en pak en het plaatje is helemaal perfect! :r O-) :X

(of is deze niet voor truus en wordt dit gewoon de nieuwe spantrekker?)
quote:

Dat gaat Bert zn nieuwe zijspan worden?
naa toch niet ....:-)
quote:
EHE schreef op 03 april 2018 @ 13:27:
nu heb je een mooi ANWB setje ;)

alleen nog alle twee dezelfde helm en pak en het plaatje is helemaal perfect! :r O-) :X

(of is deze niet voor truus en wordt dit gewoon de nieuwe spantrekker?)

_O- wat niet kan :)

Het is niet de zelfde. De zijspantrekker is destijds verkozen boven deze of en vtec. Omdat bij de 800 serie de achterbrug in het blok scharniert ipv in het frame.

De zijspantrekker doet het erg goed en blijft ook in de toekomst een combi. Bedoeling is dat de bak naar de spuitert gaat Komend winter.

Solo VFR is puur voor leuk omdat maat hem bijna weg gaf. Voxan is voor lange ritten wat spartaans dus kan ik mooi deze voor pakken. Kleur is toeval.

© 2001-2018 Motor-Forum