Bekijk originele versie: GSX 750 E/ES/EF

Lijkt me de stator ipv de rotor. Maare plaatjes van de ES kunnen we meegenieten van dit moois. (of is het echt een SE want die bestaat ook)
Vergeet niet voor je gaat rijden de spanning op je accu met draaiende motor te checken wat blijkbaar is er al eens een dynamostator vervangen.
Bedankt, helemaal helder! En het is inderdaad een ES haha. Plaatje moet ik even via pc doen ;)
Trouwens, hebben jullie een goed adres voor onderdelen? Ik zie op bijv. Mlm parts dat dit type motor en niet bij staat..
quote:
JVENS schreef op 04 september 2017 @ 19:54:
Trouwens, hebben jullie een goed adres voor onderdelen? Ik zie op bijv. Mlm parts dat dit type motor en niet bij staat..

Hangt er vanaf wat je nodig hebt. Soms is gewoon origineel via de dealer een prima oplossing. Soms spullen via Roukema of via https://www.onlinemotorparts.com/ (kan je ook gewoon bellen enzo) of Aad van Kekem. Er zijn hier overigens best een aantal mensen die wel "wat oude onderdelen" hebben liggen O-)
Hierboven werd nog naar remklauwen gevraagd. Is dat nog gelukt?
Laatst goede ervaring gehad met Bolski onderdelen. Zit hier als mod op het forum.
quote:
Tomcat_ schreef op 04 september 2017 @ 23:00:

[...]

Hangt er vanaf wat je nodig hebt. Soms is gewoon origineel via de dealer een prima oplossing. Soms spullen via Roukema of via https://www.onlinemotorparts.com/ (kan je ook gewoon bellen enzo) of Aad van Kekem. Er zijn hier overigens best een aantal mensen die wel "wat oude onderdelen" hebben liggen O-)
Hierboven werd nog naar remklauwen gevraagd. Is dat nog gelukt?

Als je refereert naar mijn vraag over de remklauw; ja dat ik gelukt! Na een beetje inlezen begrijp ik nu hoe het werkt.

Wat betreft onderdelen heb ik goede ervaringen met Biggelaar in Boxtel. Die hebben heel veel op voorraad voor erg schappelijke prijzen.
Om dit prachtige topic eens nieuw leven in te blazen: op mijn gsx zat een koffer. Is hier nog een liefhebber voor? Hij mag voor nop weg.
Top/b? koffer of zijkoffers? Heb je misschien een plaatje?
Ook van mij mag dit topic weer springlevend worden.

© 2001-2017 Motor-Forum