Bekijk originele versie: BMW K1300GT

mij lijkt het logisch dat het weer de sensor is zeker als je manueel je olie checked
Eindelijk weer wat leven in dit topic...

Ik rijd al sinds 2009 op de K1300 GT ..en nog steeds probleemloos al maak ik niet zo heel veel kms...
idem hier , mijn :] is van 2009 en ik hem nu nog maar de 30.000km net feilloos overschreden
quote:
juweeltje schreef op 04 augustus 2017 @ 10:11:
idem hier , mijn :] is van 2009 en ik hem nu nog maar de 30.000km net feilloos overschreden

Ik sta juist op het punt de 30k te passeren...
De K moet dus voor een beurt .
Wordt die duur ??? Kleppen stellen ?
Ik denk erovrr om kleppen stellen over te slaan..de K wordt nl niet afgeragt..
zorg maar dat je voldoende geld op je rekening staan hebt :P link hieronder

juweeltje in "BMW K1300GT"

quote:
motormaniac58 schreef op 04 augustus 2017 @ 10:31:

[...]

Ik sta juist op het punt de 30k te passeren...
De K moet dus voor een beurt .
Wordt die duur ??? Kleppen stellen ?
Ik denk erovrr om kleppen stellen over te slaan..de K wordt nl niet afgeragt..
poeh !!
Is niet de sensor aangezien hij het onmiddellijk na andere sensor steken het terug deed. Ze gaan hem volgende week aan de computer hangen , bij bmw we zien dan wel
Van 2010 t/m 2013 op een K1300GT gereden, daarna 2 jaar op het nieuwe model GS1200 LC en
2 jaar een R1200R LC. In april toch weer een K1300GT uit 2009 gekocht. Inmiddels alweer zo'n 5000km gereden. Ben er zeer blij mee.
het is een zeer goede all rounder de Gt1300.
persoonlijk veel mooier dan de 1600
Ook al doe ik maar een kleine 3000 per jaar, blijf ik deze behouden
Ha...ik denk er net zo over..
Ik rij ongeveer 4 a 5 k per jaar..soms minder..ook heeft hij een jaartje stil gestaan ivm verhuizing...

De K blijft. !
Ik ben van plan om een vervangingsdemper aan te schaffen, niet zo zeer voor een ander geluid maar vindt het origineel nogal fors uitgevallen.
Ben benieuwd wat er zoal gebruikt wordt door de K1300GT berijders.

Graag advies en/of tips. De Akrapovic vindt ik niet mooi dus die komt er niet op.

Groet Peter.
laat het nu net zo zijn dat ik wel de Akrapovic heb.
Als je ook de champagne kleurige gt hebt, past zelfs het kleur er perfect bij...
De sound is geweldig...https://youtu.be/JJTLyVP7s3M

quote:
PeterLeiden schreef op 05 augustus 2017 @ 17:03:
Ik ben van plan om een vervangingsdemper aan te schaffen, niet zo zeer voor een ander geluid maar vindt het origineel nogal fors uitgevallen.
Ben benieuwd wat er zoal gebruikt wordt door de K1300GT berijders.

Graag advies en/of tips. De Akrapovic vindt ik niet mooi dus die komt er niet op.

Groet Peter.
Ik heb nog gewoon de stanaard demper

© 2001-2017 Motor-Forum