Bekijk originele versie: Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

dubbel
quote:

[Afbeelding: oliekoeler1.jpg]

Door WillemVonGrumble op zondag 22 april 2018 21:33

quote:
coyo schreef op 21 april 2018 @ 22:37:
men zegt dat het 2 sec scheelt. Ben dit jaar niet onder de 2.00 gekomen, maar dat moest ook niet omdat ik dan n klasse hoger moest in de ZAC.
Heb nu n recentere gsxr gekocht.

Wat heb je dan nu Arie ?
Ik heb een 2012er gixer 600 gekocht. Rijdt wel wat anders(polderweggetje :+ )

Door WillemVonGrumble op zondag 22 april 2018 22:53

quote:
coyo schreef op 22 april 2018 @ 22:47:
Ik heb een 2012er gixer 600 gekocht. Rijdt wel wat anders(polderweggetje :+ )

Da's een hele knappe motor Arie :} Ben heel benieuwd ernaar kom je wel weer tegen dit jaar op Assen.

Ga je toevallig ook mee met de ZAC naar Duitsland Sachsenring ?
ga denk wel naar de lausitzring. as maandag ben ik er wel bij.
Vandaag op de injectie SRAD weer een pr verbeterd op Assen. Heerlijk gereden vandaag. 1:58.4 oude Ruskenhoek
quote:
Proffie schreef op 15 april 2018 @ 21:31:

[...]

[afbeelding [snelkoppeling]]

Wij zijn vorig jaar met een vriendengroepje begonnen met circuitrijden als Team Banana voor de lol wij rijden onder de oldskoolsuzuki vlag met uitsluitend oude suzuki’s.

Wat voor een bandenmaat heb je er onder ?
Zitten hier ook mensen op die zijn geupgrade van een oudere GSX-R naar een stuk recentere? Ik ben wel benieuwd of je daar ook daadwerkelijk wat mee opschiet. Rijd je daar echt makkelijk snellere tijden mee? Logischer wijs wel, maar misschien hebben mensen hier ervaring mee. Wat ik graag zou willen hebben, is meer pk's, traction control en nog wendbaarder.
Maandag ook aanwezig met mijn gsx-600 @ assen (tomscursus)
Nog meer forumleden van hier aanwezig 30 april?
Vandaag nieuwe bandjes laten leggen om de 600 SEAD, Dunlop Sportsmart TT. Een stukje mee gereden op straat, 5 mei de vuurdoop op Zandvoort.
Ik ben op zoek naar een racekuip en zitje van een SRAD 600 en ook een stuurdemper. Iemand nog iets liggen?
quote:
Proffie schreef op 15 april 2018 @ 21:31:

[...]

Wij zijn vorig jaar met een vriendengroepje begonnen met circuitrijden als Team Banana voor de lol wij rijden onder de oldskoolsuzuki vlag met uitsluitend oude suzuki’s.

Mooie plaatjes Proffie :9~

© 2001-2018 Motor-Forum