Bekijk originele versie: Ervaringen met HP motoren Eemnes

quote:
Max Snelheid schreef op 10 januari 2018 @ 08:53:

[...]

Als jij tevreden bent, laat je dan hier niet ompraten. Het is natuurlijk best mogelijk dat je er een goede en zeer bruikbare motor treft.

[...]

Heeft 't gesmaakt?

Zo'n zaak zou echt niet bestaan als het alleen maar slechte motoren zou verkopen.
2500 posts. Draadje kan dicht. Als iemand er behoefte aan heeft, een nieuw is zo gemaakt! :Y
quote:
Triker Arie schreef op 10 januari 2018 @ 01:02:
Toevallig een lichtblauwe? Daar was ik vorig jaar met mijn broer ook voor wezen kijken, maar we hebben hem laten staan: hoewel het identificatieplaatje op het frame duidelijk 1988 als bouwjaar aangaf, bleef de verkoper bij hoog en laag beweren dat hij van '93 was. Dan ben ik het vertrouwen al kwijt.... :N

[...]

Ja inderdaad op het kenteken staat dat hij in 1993 is toegelaten, wat er daarvoor mee is gebeurt daar heb ik geen idee van, maar het is wel interessant om dat eens uit te zoeken.

EDIT: heb inmiddels uitgevogeld a.d.h.v. het frame nummer dat hij uit 1990 is op die sticker kan 1988 als modeljaar zijn aangegeven, ik heb de sticker nog niet gevonden.
quote:
reinhoud schreef op 10 januari 2018 @ 09:46:

[...]

Zo'n zaak zou echt niet bestaan als het alleen maar slechte motoren zou verkopen.

Los daarvan, ik heb sinds mijn achttiende al heel veel motoren gehad en dit is echt één van de allerbeste! Misschien ben ik de uitzondering die de regel bevestigd? Overigens is het wel een beetje merkwaardige winkel daar, beetje kampers, maar daar kan ik wel goed mee.

© 2001-2018 Motor-Forum