Bekijk originele versie: Het grote MF "How-to-...." topic

Ik heb een topic geopend over smeer en onderhoudsmiddelen met een overzicht op de openingspost, denk dat het handig is om erbij te zetten.

Ratman in "Onderhoud en smering: een vet topic!"
Komt erin!
Ik kwam dit oude topic tegen, kan er wellicht ook bij:

Howto: Verhogen achterkant (zxr).
Wie o wie kan mij helpen ik heb een z750 uit 2007 en er hangt een ixil hyperlow(2 korte kleine pijpjes) onder,
nou wil ik het geluid dempen door middel van db killers is dit mogelijk en heeft iemand een merk of site met db killers die het geluid goed dempen?????????

ik word gek van die herrie!!!!!!!!!

Door classicbikefanatic op vrijdag 23 juli 2010 21:51

ga even op een ongedemte t-takt :) rijden dan weet je waar je gek van wordt8-)
Ik had een vraag wat betreft mijn km teller Ik heb hier een suzuki gsxr750 uit 1985.
en mijn km teller doet het niet ik heb alles getest en het ligt aan het apparaatje wat bij de aanhechting van het voorwiel zit. Nu ben ik al naar een sloop geweest maar die heeft ze alleen zoals hun het noemen met 2 haakjes die in het wiel gaan en die van mij is met 4. Is het een probleem als ik die van 2 neem? zo ja kun je me eventuele opties geven hoe ik hieraan kom.

eventuele reacties ook graag op ferryangela@hotmail.com

Alvast bedankt!

groeten ferry
quote:
ferry1003 schreef op 04 augustus 2010 @ 20:28:
Ik had een vraag wat betreft mijn km teller Ik heb hier een suzuki gsxr750 uit 1985.
en mijn km teller doet het niet ik heb alles getest en het ligt aan het apparaatje wat bij de aanhechting van het voorwiel zit. Nu ben ik al naar een sloop geweest maar die heeft ze alleen zoals hun het noemen met 2 haakjes die in het wiel gaan en die van mij is met 4. Is het een probleem als ik die van 2 neem? zo ja kun je me eventuele opties geven hoe ik hieraan kom.

eventuele reacties ook graag op ferryangela@hotmail.com

Alvast bedankt!

groeten ferry

De type-omschrijving was niet al te duidelijk, maar in de volgende post moet je alles kunnen vinden:

Speedy76 in "Het grote Yamaha Diversion topic (deel 9)" ;)

Succes. ;) 8-) :]
ja sorry weet niet precies al die benamingen. het gaat hierbij om het kleine ronde zwarte kastje wat tegen je voorwiel aan zit gedrukt incl de kabel die naar je klok loop voor de kilometers.
In dit kastje zitten (bij mij) 4 wit plastic armpjes die in mijn voorwiel gaan en zo meeroteren met het wiel dit apparaat is kapot. Nu ben ik al naar een sloop geweest en die hebben ze alleen met 2 armpjes... is het een probleem als ik deze erop monteer ipv een met 4 armpjes?

Groeten.
quote:
ferry1003 schreef op 05 augustus 2010 @ 10:28:
ja sorry weet niet precies al die benamingen. het gaat hierbij om het kleine ronde zwarte kastje wat tegen je voorwiel aan zit gedrukt incl de kabel die naar je klok loop voor de kilometers.
In dit kastje zitten (bij mij) 4 wit plastic armpjes die in mijn voorwiel gaan en zo meeroteren met het wiel dit apparaat is kapot. Nu ben ik al naar een sloop geweest en die hebben ze alleen met 2 armpjes... is het een probleem als ik deze erop monteer ipv een met 4 armpjes?

Groeten.

Ik denk dat wij langs elkaar praten, want ik bedoelde niet de onderdeel-benaming maar het motor-type en bij de eerste drie in mijn link moet je alles kunnen vinden, maar niet goedkoop.

Mijn tip: Als je de sloop wilt proberen, neem dan het oude onderdeel mee en vergelijk goed of dit met twee armpjes ook nog goed te monteren is.

In theorie lijkt me wel, maar als ze naast elkaar liggen is dat beter te zien.

Succes. ;) 8-) :]
Hallo ferry1003,

Dergelijke dingen voor een oude soes kan je (ook) vinden bij;

http://www.meerlomotorsloperij.nl/
Goedendag,

Ik heb op vele sites gezocht en vele slopen en winkels gebeld.
kan iemand mij nog helpen aan een aandrijving voor de km teller
voor een suzuki gsxr 750 uit 85!

ik hoor graag van jullie!

groetjes ferry
quote:
ferry1003 schreef op 02 september 2010 @ 15:52:
Goedendag,

Ik heb op vele sites gezocht en vele slopen en winkels gebeld.
kan iemand mij nog helpen aan een aandrijving voor de km teller
voor een suzuki gsxr 750 uit 85!

ik hoor graag van jullie!

groetjes ferry

En je denkt dat dit het geschikte topic voor alles is?

Onderdelen zoek je in "Te koop aangeboden" Onderdelen vragen doe je in "Te koop gevraagd" Hoe je ze moet monteren doe je in "Techniek" enz....

Dus niet alles in dit topic. Hier worden alleen alle HOW-TO topic verzameld.
Nederlandse how-to: GSX-R: STVA repareren / foutcode C28.
quote:

Knap gedaan man :}
"how to" gasschuiven synchroniseren
heb ook weer een nieuwe gemaakt:
How to: koppelingsplaten vervangen cbr1000rr
Bijgewerkt...
HowTo: Omgevallen motor weer rechtop zetten

Bolski heeft er eentje gemaakt
quote:

Kijk eens in de OP en wanneer ik die voor het laatst heb bijgewerkt? ;)
:o Dude gewoon 'snachts al!!! Jij gaat voor de prijs "beste TS van 2010" :}
quote:
Zeeslot schreef op 01 november 2010 @ 20:54:
:o Dude gewoon 'snachts al!!! Jij gaat voor de prijs "beste TS van 2010" :}

Bolski had me gemaild en ik werk op achterlijke tijden dus ik was toen net op ;)

Maar toch bedankt hoor ;)
[How To] Verwarmd vest! (home made)
quote:

_O- Een geweldig idee om het komende jaargetijde te knutselen. _O-
Bolski bedankt! wilde je het nog vragen...maar dat gaat vrijwel automatisch blijkbaar :+

*O*
quote:
Groetenboer schreef op 06 november 2010 @ 12:02:
Bolski bedankt! wilde je het nog vragen...maar dat gaat vrijwel automatisch blijkbaar :+

*O*

Mag jezelf gewoon vragen hoor :P

Linkje naar het topic hier posten, ik zeur dat de foto's beter op MF zelf kunnen en ik plaats de link in de OP ;)

© 2001-2017 Motor-Forum