Bekijk originele versie: Het grote MF "How-to-...." topic

Blok - reviseren GS500E

Het opgegeven onderwerp bestaat niet

(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found gegenereerd door de 'topic' klasse)
quote:
NewB036 schreef op 10 december 2010 @ 11:37:
Blok - reviseren GS500E

Het opgegeven onderwerp bestaat niet

(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found gegenereerd door de 'topic' klasse)

Dat is niet zo gek... die staat er ook niet tussen?
Alleen cilinders demonteren GS500 en die werkt gewoon hoor...

Edit: Oh wacht "kleppenstellen"... das wel ff wat anders hoor ;)
Zal ff kijken.

Edit2: Niet te vinden zal dus helaas moeten wijken...

Edit3: Toch gevonden, zit ergens in een GS500 topic. Er werken een aantal foto's niet meer omdat deze niet op MF zelf staan. Maar heb hem er weer in gezet en een verzoekje gedaan een apart topic te maken met foto's op MF.
he,

ik heb van de week een how to gemaakt voor het installeren van alarm licht module.

http://motor-forum.mobi/forum/list_messages/293219/How-to-install-Alarmlichtmodule-1.html
als je hem er tussen kan zetten tnx
@ Roy"R": Nog een kleine toevoeging voor Kwaaltjes per merk/type en dan voor Yamaha:

De Diversion 600 en 900 hebben een middenbok van pisbakkenstaal en vele die nog rond rijden hebben deze al 1 of meerdere keren gelast.
quote:
Speedy76 schreef op 27 januari 2011 @ 22:53:
@ Roy"R": Nog een kleine toevoeging voor Kwaaltjes per merk/type en dan voor Yamaha:

De Diversion 600 en 900 hebben een middenbok van pisbakkenstaal en vele die nog rond rijden hebben deze al 1 of meerdere keren gelast.

Zou ik hem even in dat topic zetten. Ik heb hier alleen links naar topics. Ik plaatst niet alles zelf ;)
quote:
Roy "R" schreef op 28 januari 2011 @ 09:49:

[...]

Zou ik hem even in dat topic zetten. Ik heb hier alleen links naar topics. Ik plaatst niet alles zelf ;)

Bedankt voor de tip en ik heb het doorgegeven aan Rambabbel.
quote:
Speedy76 schreef op 28 januari 2011 @ 12:19:

[...]

Bedankt voor de tip en ik heb het doorgegeven aan Rambabbel.

Geen probleem en jij bedankt voor de aanvulling van dat topic :)
Dit kwam ik toevallig tegen, en wil dit natuurlijk ook met jullie delen.

http://www.louis.de/_4058...x.php?topic=schraubertipp

het is wel in het duits.
quote:
kawaholic schreef op 03 februari 2011 @ 20:18:
Dit kwam ik toevallig tegen, en wil dit natuurlijk ook met jullie delen.

http://www.louis.de/_4058...x.php?topic=schraubertipp

het is wel in het duits.

Leuke tip

en ook in het engels ;)

http://www.louis.de/index...schraubertipp&lang=en
Leuk maar alleen HOW-TO's van MF-ers zet ik in de OP.
kan mijn how-to erbij?

Voorvork Revisie
Done!
Kan even geen onderwerp vinden hiervoor....
Is het mogelijk een spanningsregelaar van een gsxr750 uit 86 te gebruiken op een srad uit 98?
Waar moet ik hierbij opletten?? Kan iemand me hierbij helpen? Tips.... Ik weet in ieder geval dat de oude stuk is zit een barst achterop..

Gr.
quote:
ferry1003 schreef op 23 maart 2011 @ 21:49:
Kan even geen onderwerp vinden hiervoor....
Is het mogelijk een spanningsregelaar van een gsxr750 uit 86 te gebruiken op een srad uit 98?
Waar moet ik hierbij opletten?? Kan iemand me hierbij helpen? Tips.... Ik weet in ieder geval dat de oude stuk is zit een barst achterop..

Gr.

Even een topic openen in Techniek, dit is bedoeld om de How-To's van MF-ers te verzamelen.

Succes.

Edit: Ik heb hier nog een SR liggen! Van een '99 SRAD neem aan dat die hetzelfde is. Mail me even op mijn Gmail adres. Die van 86 is van een heeeel andere motor en zou dus weleens heel anders kunnen zijn.
dank je voor je reactie! ik heb je gemaild.
ik heb er nog een hier. :9 How to:waterdicht een Iphone mounten
Na met volle tevredenheid veel koude kilometers met dit vest rondgereden te hebben heb ik met weerstandsdraad mijn laarsverwarming in elkaar gepunnikt (staat ook in dit topic), zo ook mijn HVV, enige probleem was de niet te regelen temperatuur ( kreeg bij -5 nog zweetvoeten ) dus wilde ik een traploze regeling hiervoor. Een kant en klare regeling kost echter vanaf ca € 40,-. Staat niet echt in verhouding tot de kosten van mijn verwarmingen dus ook die regeling maar zelf gebouwd. Schemaatje had ik van circuitsonline.net, heb hiervoor een printplaatje getekend en gebakken (nou ja, een paar meer eigenlijk) en hier voor minder als tien euros onderdelen op gesoldeerd (begroting van circuitsonline is erg optimistisch...). Heb nu dus een traploze regeling welke tussen ca 5- en 100 % regelbaar is.
Plaatjes van mijn gefrot, getest op mijn bureau/werktafel/eettafel/werkbank/print- en chemolab bij een belasting van 70 W en 12 V computervoeding zonder koelplaat op de FET, zelfs bij deze belasting werd deze niet overmatig warm :

[Afbeelding: IMG_001.jpg]
[Afbeelding: IMG_002.jpg]
[Afbeelding: IMG_003.jpg]

Ik had overigens ook bij Conrad gekeken voor een bouwpakketje en dit had Conrad natuurlijk ook, alleen alles opgebouwd op een printplaat van 100 x 70 mm en voor € 17.-
Nou is zeventien euro natuurlijk geen hindernis maar mijn printje is maar 50 x 30 mm (kan er zelfs nog wat millimeters afsprokkelen). Op 100 x 70 mm kan ik dus makkelijk vier regelaars kwijt. Daar een motor normaliter geen kofferbak heeft lijkt me een klein plaatje wellicht wat praktischer.

Oh ja, op de foto's lijkt het alsof de printplaat niet recht is, ligt aan de macrostand van mijn aloude Canon G3...
quote:
Hans50 schreef op 30 maart 2011 @ 20:46:
Na met volle tevredenheid veel koude kilometers met dit vest rondgereden te hebben heb ik met weerstandsdraad mijn laarsverwarming in elkaar gepunnikt (staat ook in dit topic), zo ook mijn HVV, enige probleem was de niet te regelen temperatuur ( kreeg bij -5 nog zweetvoeten ) dus wilde ik een traploze regeling hiervoor. Een kant en klare regeling kost echter vanaf ca € 40,-. Staat niet echt in verhouding tot de kosten van mijn verwarmingen dus ook die regeling maar zelf gebouwd. Schemaatje had ik van circuitsonline.net, heb hiervoor een printplaatje getekend en gebakken (nou ja, een paar meer eigenlijk) en hier voor minder als tien euros onderdelen op gesoldeerd (begroting van circuitsonline is erg optimistisch...). Heb nu dus een traploze regeling welke tussen ca 5- en 100 % regelbaar is.
Plaatjes van mijn gefrot, getest op mijn bureau/werktafel/eettafel/werkbank/print- en chemolab bij een belasting van 70 W en 12 V computervoeding zonder koelplaat op de FET, zelfs bij deze belasting werd deze niet overmatig warm :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik had overigens ook bij Conrad gekeken voor een bouwpakketje en dit had Conrad natuurlijk ook, alleen alles opgebouwd op een printplaat van 100 x 70 mm en voor € 17.-
Nou is zeventien euro natuurlijk geen hindernis maar mijn printje is maar 50 x 30 mm (kan er zelfs nog wat millimeters afsprokkelen). Op 100 x 70 mm kan ik dus makkelijk vier regelaars kwijt. Daar een motor normaliter geen kofferbak heeft lijkt me een klein plaatje wellicht wat praktischer.

Oh ja, op de foto's lijkt het alsof de printplaat niet recht is, ligt aan de macrostand van mijn aloude Canon G3...

Weet niet wat ik hier mee moet maar maak er een mooi topic van en ik kan hem opnemen in de OP?

Door G. BRASLETTI op vrijdag 29 april 2011 16:45

Handig topic dit :Y
Ik heb net een How to dubbele koplamp mod gemaakt.

Deze
ik weet niet als dit was is voor de topic. maar kijk maar effe

http://motor-forum.mobi/forum/list_messages/305541
ik heb een motor heet dealem hij is 125 CC hij rijt normaal 110 k m per uur ik zou meer sneller wil maken of laat maken heb je enkel idee wat kan ik doen en bij wie moet ik zijn ...Gr roberto.... mij email andres is ... robert.soliman@hotmail.com
quote:
roberto76 schreef op 20 mei 2011 @ 12:45:
ik heb een motor heet dealem hij is 125 CC hij rijt normaal 110 k m per uur ik zou meer sneller wil maken of laat maken heb je enkel idee wat kan ik doen en bij wie moet ik zijn ...Gr roberto.... mij email andres is ... robert.soliman@hotmail.com

Dit is niet het topic daarvoor, alleen een verzamelplek voor How-To's.
Zadel maken en bekleden How-to
How-to: koplampunit R1 2007 openmaken

Alstu.

© 2001-2017 Motor-Forum