Bekijk originele versie: Jonathan Rea topic

Door Battlax Bunny op dinsdag 19 april 2016 10:04

quote:
Freez schreef op 19 april 2016 @ 09:59:

[...]

Ik vind het contrast met Sykes wel altijd grappig om te zien, Sykes is aan te zien dat ie heel erg zijn best doet, ellebogen daar buiten, ver naast de fiets hangen en hard aan het werk. Daarachter rijdt dan Rea alsof hij een zondags toerritje aan het doen is, om 'm er uiteindelijk toch langs te prutsen.

Vooral leuk te zien hoe die schijnbaar op zijn dooie akkertje zijn conculega's in Mandeveen/Duikersloot ff binnendoor voorbij steekt.
quote:
PeeJay schreef op 18 april 2016 @ 16:47:
Honda was in 2012 niet onder de indruk genoeg toen hij op de machine van Stoner mocht stappen voor twee wedstrijden.

Maar Aoyama mocht er vaker op rijden, had ook al veel meer kilometers op de motor, en die was zeker niet beter. -O-
quote:
hans zx 10 schreef op 18 april 2016 @ 17:41:

Rijstijl van hem zie je ook niet meer in MotoGP.Zit behoorlijk rechtop,beetje jaren 80 stijl.
Beetje zoals ik. _O-
quote:
Battlax Bunny schreef op 19 april 2016 @ 10:04:
Vooral leuk te zien hoe die schijnbaar op zijn dooie akkertje zijn conculega's in Mandeveen/Duikersloot ff binnendoor voorbij steekt.
Ontspannen en soepel rijden is lastig, teveel input verstoord.
Daar heb ik op circuitdagen altijd moeite mee..

Het moet meer zoals Rea.. Lorenzo, Smooth like butter, rhythmic like a hammer. :]
quote:
Worldbeater schreef op 19 april 2016 @ 10:37:

[...]

Maar Aoyama mocht er vaker op rijden, had ook al veel meer kilometers op de motor, en die was zeker niet beter. -O-
[...]
Beetje zoals ik. _O-

[...]
Ontspannen en soepel rijden is lastig, teveel input verstoord.
Daar heb ik op circuitdagen altijd moeite mee..

Het moet meer zoals Rea.. Lorenzo, Smooth like butter, rhythmic like a hammer. :]

Als je nou wat minder Chinees spul monteert op die fiets dan rij je ook wat meer ontspannen.
quote:
hans zx 10 schreef op 19 april 2016 @ 13:11:
Als je nou wat minder Chinees spul monteert op die fiets dan rij je ook wat meer ontspannen.
Chinees RC19 rempompje moet even wachten, vanavond wel carbon blokkies erop van Lucas en de remvloeistof vervangen.
Morgen naar CPZ, ik blijf dromen om als Rea/Lorenzo te rijden..
Maar meestal is het een Marquezje net wel/niet bocht halen dwars i.c.m. Doohan zitpositie. :$

Ontopic foto. :9~

[Afbeelding: tom-sykes-and-jonathan-rea-got-very-close-in-race-one-photo-by-tim-keeton.jpg]
quote:
Worldbeater schreef op 19 april 2016 @ 10:37:

[...]

Klopt. En volgens mij kreeg Aoyama ook geen zitje in het fabrieksteam :P :+
Zou mooi zijn als Rea nog terug kwam naar Honda om daar alsnog een titel mee te halen.. :Y
quote:
PeeJay schreef op 19 april 2016 @ 14:20:
Klopt. En volgens mij kreeg Aoyama ook geen zitje in het fabrieksteam :P :+

Klopt. Maar bleef wel zo lang de vaste oproepkracht. wat zit daar nou achter / voor spannends aan? ;)

Gooi het maar op ontwikkeling. |(
quote:
Worldbeater schreef op 19 april 2016 @ 14:56:

[...]

Klopt. Maar bleef wel zo lang de vaste oproepkracht. wat zit daar nou achter / voor spannends aan? ;)

Gooi het maar op ontwikkeling. |(

Er zal in het contract van de testrijders wel iets zijn opgenomen over invalbeurten in het geval dat een fabrieksrijder uitvalt.
quote:
PeeJay schreef op 19 april 2016 @ 15:14:
Er zal in het contract van de testrijders wel iets zijn opgenomen over invalbeurten in het geval dat een fabrieksrijder uitvalt.
Stoner bij Honda niet. -O- :+ ;)
Gelukkig was/is er een link van Rea/Honda superbike. (voor Michael *O* )
quote:
DeGier schreef op 19 april 2016 @ 14:32:
Zou mooi zijn als Rea nog terug kwam naar Honda om daar alsnog een titel mee te halen.. :Y

Die begrijp ik niet: Rea is niet beter geworden, dat was hij al. En de Honda is ook niet zoveel beter geworden. Zie resultaten tot nu toe.
quote:
NR34 schreef op 19 april 2016 @ 15:37:

[...]

Die begrijp ik niet: Rea is niet beter geworden, dat was hij al. En de Honda is ook niet zoveel beter geworden. Zie resultaten tot nu toe.

:^

Als Rea nu op de Honda zou zitten, zou hij dezelfde resultaten echt niet halen.
En geheel onbelangrijk: Maar dit topic lijkt eindelijk te leven na zoveel jaren trouwe Honda dienst en nu het 2e seizoen bij Kawa :)
quote:
Worldbeater schreef op 19 april 2016 @ 13:24:

[...]
Chinees RC19 rempompje moet even wachten, vanavond wel carbon blokkies erop van Lucas en de remvloeistof vervangen.
Morgen naar CPZ, ik blijf dromen om als Rea/Lorenzo te rijden..
Maar meestal is het een Marquezje net wel/niet bocht halen dwars i.c.m. Doohan zitpositie. :$

Ontopic foto. :9~

[afbeelding]

Ik stel voor dat ze van helm wisselen. Niemand die het verschil ziet! :+
quote:
NR34 schreef op 19 april 2016 @ 15:37:

[...]

Honda niet veel beter geworden???
Ze kunnen nu tenminste mee op het rechte stuk zelfs Hayden kan er nu mee in de Top 5 rijden dus die Honda is echt wel beter geworden (mocht wel eens een x ook)
quote:
heavey schreef op 19 april 2016 @ 17:26:

[...]

Ze kunnen nu tenminste mee op het rechte stuk zelfs Hayden kan er nu mee in de Top 5 rijden dus die Honda is echt wel beter geworden (mocht wel eens een x ook)

Begrijpend lezen blijft moeilijk blijkbaar. Heb je ook het bericht gelezen waar ik op reageerde of reageer je nu weer puur impulsief, op 1 post?
quote:
NR34 schreef op 19 april 2016 @ 17:33:

[...]

Begrijpend lezen blijft moeilijk blijkbaar. Heb je ook het bericht gelezen waar ik op reageerde of reageer je nu weer puur impulsief, op 1 post?

Nee ik begrijp het allemaal niet ben een beetje dom
Ik heb het natuurlijk over die nieuwe blade voor 2017/2018.
quote:
heavey schreef op 19 april 2016 @ 20:29:

[...]

Nee ik begrijp het allemaal niet ben een beetje dom

Je zegt het zelf.
quote:
heavey schreef op 19 april 2016 @ 17:26:

[...]

Zelfs Hayden? Ik denk dat Hayden meer credits verdient dan dat.
quote:
NR34 schreef op 19 april 2016 @ 17:14:
Ik stel voor dat ze van helm wisselen. Niemand die het verschil ziet! :+
Different style, almost the same speed. ;)
quote:
PeeJay schreef op 20 april 2016 @ 09:16:

[...]

Zelfs Hayden? Ik denk dat Hayden meer credits verdient dan dat.

Hayden is een topper in dit veld!

Door duc 750 ssex ie op woensdag 20 april 2016 13:23

quote:
Zoeperman schreef op 20 april 2016 @ 10:30:

[...]

Hayden is een topper in dit veld!

Ik vond het vooral opvallend dat hij op het nat zoveel beter was dan vd mark. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Niet op Assen in ieder geval.
quote:
duc 750 ssex ie schreef op 20 april 2016 @ 13:23:

[...]

Ik vond het vooral opvallend dat hij op het nat zoveel beter was dan vd mark. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Niet op Assen in ieder geval.

Michael had er al twee keer bij gelegen op de natte baan bij de trainingen. Die had wat 'probleempjes' met het vertrouwen. Wat logisch is natuurlijk.
quote:
duc 750 ssex ie schreef op 20 april 2016 @ 13:23:

[...]

Hoezo beter ?? die eerste paar natte ronden bedoel je ? Vdm had natuurlijk problemen met vertrouwen op nat en in zn achterhoofd natuurlijk nog de crash van zaterdag !
Persoonlijk denk ik dat Vdm - Hayden weer hetzelfde verhaal is als VDm - Guintoli vorig jaar ; Vdm is gewoon 90 % van de tijd sterker !!
quote:
ZXRH88 schreef op 20 april 2016 @ 15:24:

[...]

Hoezo beter ?? die eerste paar natte ronden bedoel je ? Vdm had natuurlijk problemen met vertrouwen op nat en in zn achterhoofd natuurlijk nog de crash van zaterdag !
Persoonlijk denk ik dat Vdm - Hayden weer hetzelfde verhaal is als VDm - Guintoli vorig jaar ; Vdm is gewoon 90 % van de tijd sterker !!

Yep.
Zo dacht ik er ook over

© 2001-2017 Motor-Forum