Bekijk originele versie: Guy Martin

2e netjes
toch volgehouden... maar ja, volgend jaar beter ( ben ik er ook) *O*
goeie! ga mischien ook maar eens aan denken
begin nu maar met boeken... bootje (overtocht) zit snel vol en een zak geld is ook wel handig ;)
indeed het is gaaf maar wel duur gister in de paddock handtekening van m dunlop en david perades gescoord zulke relaxte sfeer daar geen gp poespas gewoon normaal maar wel kneterrr hard rijden.Guy had gister bij sarah,s cottage ook aardig de heg bij gesnoeid.......
quote:
dijkfreak schreef op 11 juni 2011 @ 09:47:
indeed het is gaaf maar wel duur gister in de paddock handtekening van m dunlop en david perades gescoord zulke relaxte sfeer daar geen gp poespas gewoon normaal maar wel kneterrr hard rijden.Guy had gister bij sarah,s cottage ook aardig de heg bij gesnoeid.......

ben echt nieuwsgierig naar je foto's !
kick voor deze goede kerel!
[Afbeelding: GroteFoto-FJMPLGVR.jpg]
Guy heeft weer super gereden. Jammer dat hij de Senior niet won. Zijn first lap was waanzinnig. Zijn reacties na de races zijn echt lachen. Wat kan die gozer snel praten!!! Op dat punt wint hij het van iedereen.
[Afbeelding: Guy Martin 2 klein 2 copy.jpg]
Voor de liefhebbers ;) Guy Martin met zijn ijsje na de Senior TT 2011

[Afbeelding: Guy Martin]
...good man Guy at Sulby Bridge, practice TT 2011...

[Afbeelding: JJCM5713.jpg]
[Afbeelding: 5797692774_28dd5cf20a_b.jpg]

[Afbeelding: 5830689676_4f74818301_o.jpg]

[Afbeelding: 5829384371_aa6506afd8_o.jpg]
pff ja dat met dat ijsje heb ik gezien daar hebben ze elkaar nog mee bekogeld tijdens de persconferentie. :)
quote:

...mooie foto's dani, ben je dit jaar zelf die kant op geweest...
quote:
julesmushu schreef op 21 juni 2011 @ 08:57:
pff ja dat met dat ijsje heb ik gezien daar hebben ze elkaar nog mee bekogeld tijdens de persconferentie. :)

ijsje kregen ze van een fotograaf bij de huldiging, die kerel stond daar met zijn druipende ijsjes te wachten in de zon. Wij hadden al zoiets van waar is die gast mee bezig.. Bleek vdus voor de rijders te zijn.
quote:
Sjoerdje schreef op 21 juni 2011 @ 12:51:

[...]

ijsje kregen ze van een fotograaf bij de huldiging, die kerel stond daar met zijn druipende ijsjes te wachten in de zon. Wij hadden al zoiets van waar is die gast mee bezig.. Bleek vdus voor de rijders te zijn.

klopt doen ze altijd, elk jaar staat er weer een horentje op iemand zijn pet of in het gezicht :P

mooie foto's hier :)
quote:
IOM TT schreef op 21 juni 2011 @ 11:33:

[...]

...mooie foto's dani, ben je dit jaar zelf die kant op geweest...

Helaas niet :N

Foto's gevonden op het net..
2004, Guy Martin, Scarborough

[Afbeelding: 38501.jpg]
howly shit zeg :)
quote:

Nog wat leuke foto's

[Afbeelding: 1557_Guy_Martin_Tourist_Trophy.jpg]

[Afbeelding: GuyMartinTT.jpg]
Kneedown in het gras is vrij uniek!
Koningfoto's :)
hehe ik heb drie t shirtje van Guy besteld :) het nieuwste more tea vicar is echt van extreem goede kwaliteit, nog nooit zo'n zacht katoennetje gevoeld :)
quote:
julesmushu schreef op 01 juli 2011 @ 22:03:
hehe ik heb drie t shirtje van Guy besteld :) het nieuwste more tea vicar is echt van extreem goede kwaliteit, nog nooit zo'n zacht katoennetje gevoeld :)

foto ;)

© 2001-2017 Motor-Forum