Bekijk originele versie: Het algemene zijspan topic

Geen idee wat het is, wellicht iets Frans? Leuk zo'n Honda en een blits bakje voor ernaast.
Is dat achterdeksel nou zo veel breder dan de bak?
quote:
stapp143 schreef op 14 december 2017 @ 17:05:
Topic is een beetje rustig maar hopelijk leest nog iemand het. Ik ga een honda vf500f2 voorzien van span. [afbeelding]
[afbeelding]
Iemand een idee welk merk deze zijspan is? Komt een nieuw rubber in de as en beugel moet nog passend gemaakt worden. Bakje wordtvwit met rode streep. Vind het zelf een leuke lichte combinatie.

Ik zou eens op 'Jeaniel sidecar' googlen.
Aan de rechterzijde zit het wiel eronder. links net zo breed dus de deksel is een stuk breder ja
quote:
GSlandrover schreef op 14 december 2017 @ 18:01:
Geen idee wat het is, wellicht iets Frans? Leuk zo'n Honda en een blits bakje voor ernaast.
Is dat achterdeksel nou zo veel breder dan de bak?
jeaniel cobra. bedankt.
quote:
kwastert schreef op 14 december 2017 @ 18:19:

[...]

Ik zou eens op 'Jeaniel sidecar' googlen.
Leuk ding. In een grijs verleden heb ik nog eens geprobeerd Kwastert een Cobra aan zijn SRX te praten.
quote:
halflive schreef op 15 december 2017 @ 08:50:
Leuk ding. In een grijs verleden heb ik nog eens geprobeerd Kwastert een Cobra aan zijn SRX te praten.

Da's lang geleden.... *D
En meteen het goede topic ook 😆

Ken het niet maar heeft wel wat trekken van een Heeler. Leuk en succes met die Honda V4.
Ik ben gisteren naar Houten geweest naar de CentralClassics beurs. Was weer bijzonder geslaagd. Veel geouwehoerd, veel leuke spulletjes gekocht, heel veel moois gezien.
En heel toevallig een setje laarzen tegen gekomen waar ik al een tijdje naar op zoek was voor weinig.
Vanochtend gelijk lekker een flink stuk wezen rijden, heerlijk wat een mooi weer.

© 2001-2018 Motor-Forum