Bekijk originele versie: BMW F800 S/ST/GS/R/GT topic deel II

Door motorduiveltje op zondag 27 augustus 2017 19:03

Het werkt nu hoor.

Als je een foto upload via MF zelf door eerst te klikken op "klik hier voor uitgebreide mogelijkheden" en dan een beetje naar beneden scrollen, hoef je niet van die moeilijke dingen te doen. 😉
Iemand nog interesse in een setje koffers voor de ST? Links, rechts, met koffertassen en bevestiging voor aan de motor.

Niet helemaal nieuw meer, maar wel zeer netjes.

Ik wil er € 300,- voor hebben.
Collega rijders,

Ik sta op het punt n nieuwe F700GS te kopen. Wil hier ook graag wat grotere afstanden mee gaan rijden. (lees: stukken snelweg). Voor het comfort wil ik er daarom een groter tourscherm opzetten. Welke hebben jullie en wat raden jullie me aan?
Hans
quote:
Mrcheap schreef op 01 september 2017 @ 08:39:
Collega rijders,

Ik sta op het punt n nieuwe F700GS te kopen. Wil hier ook graag wat grotere afstanden mee gaan rijden. (lees: stukken snelweg). Voor het comfort wil ik er daarom een groter tourscherm opzetten. Welke hebben jullie en wat raden jullie me aan?
Hans

je weet dat volgend jaar een nieuw model komt?
Ik heb hier nog een origineel f800s of 800st zadel liggen.
Iemand interesse?
Mag voor 50euro ex verzenden weg
quote:
P@trick schreef op 01 september 2017 @ 14:10:

[...]

je weet dat volgend jaar een nieuw model komt?

Daar is toch nog niets officieel van geweten? Buiten rumours?
Op het F800 forum stond een bestelnummer om de belt van de F800 direct bij de leverancier te bestellen. Dat scheelde flink wat geld in vergelijking met het bestellen bij BMW. Weet iemand die informative nog?
quote:
LinKing schreef op 05 september 2017 @ 11:22:

[...]

Daar is toch nog niets officieel van geweten? Buiten rumours?

Gaat nooit lang meer duren. Geen camouflage zwart meer en zelfs al stickers op panelen. [Afbeelding: 5999351ae7cf8_ScreenHunter_440Aug_2008_51.jpg.f2316f0ca97c257bb85e227281a8bf59.jpg]
quote:
jelle30 schreef op 05 september 2017 @ 12:24:
Op het F800 forum stond een bestelnummer om de belt van de F800 direct bij de leverancier te bestellen. Dat scheelde flink wat geld in vergelijking met het bestellen bij BMW. Weet iemand die informative nog?

Volgens mij was het deze:
Contitech-CT1158
quote:
P@trick schreef op 05 september 2017 @ 14:07:

[...]

Gaat nooit lang meer duren. Geen camouflage zwart meer en zelfs al stickers op panelen. [afbeelding]

Ik ben wel benieuwd. Schijnt een heel nieuw motorblok te gaan worden ook.
quote:
Mrcheap schreef op 01 september 2017 @ 08:39:
Collega rijders,

Hans

Ik heb gewoon de standaard ruit. Ik ben gewoon om te rijden met oordoppen of muziek. Ik heb niet echt heel veel nood aan een nieuwe ruit, al is het wel comfortabeler natuurlijk.

Voor wat betreft de mogelijke upgrade van de F700GS:
Het is altijd goed om een jarenlang doorontwikkeld motorblok aan te schaffen. Voor mij was dat echt een meerwaarde bij de aanschaf van mijn 700GS. Kinderziektes zijn er immers allemaal al netjes uit gewerkt.
quote:
MotoMarz schreef op 05 september 2017 @ 16:04:

[...]

Volgens mij was het deze:
Contitech-CT1158

Dat is hem inderdaad. Dank je!
Wellicht interessant, ik heb een topkoffer in de aanbieding:
https://link.marktplaats.nl/m1202203836

© 2001-2017 Motor-Forum