Bekijk originele versie: Schwenker I en Schwenker II

Dan is het goed.
quote:
Snorro schreef op 04 augustus 2017 @ 17:14:
Ik zie vooral allemaal blootfoto's van je vrouw

ssst... verklappert. B|
Snor heeft al die foto's allang gezien, die zit bij de politie dus die heeft overal toegang toe.
:+
Zie maar een klein deel van de bak :)
Dat klopt. Het ging ook eigenlijk om de mooie luchten. En een beetje om het nieuwe achterlichtje, het nieuwe remlichtje en de aluminium handgreep van een oude Steib die ik op het spatbord gebouwd heb.
Oh ;)
Die Steib beugel viel me inderdaad op. Mooi kunstwerkje.
Ja , ik ben er erg blij mee.
Het kwam ook wel weer mooi uit; ik had de Steib Cobra beugel al een tijdje liggen. Ooit voor een prikkie aangeschaft, vol met krassen, en oxide. Na een avondje met de polijstschijf spelen was het weer een prachtig glimmend stuk alu. De lamp glaasjes kun je gewoon nieuw bestellen, kosten ook niet veel. Ik heb zelfs de lampfittinkjes gewoon nieuw besteld.

Tijdens de rit naar het zijspan weekend van de NVZ was ik op de heenweg vergeten om de veer voorspanning aan te passen aan de belading waardoor de band het binnenspatbord raakte en alle verlichting bedrading er in 1 keer uitgeveegd werd. Stom natuurlijk.

Maar nu dus mooi de gelegenheid gebruikt om de Steib handgreep te monteren. Viel nog niet mee trouwens want een Steib spatbord heeft een heel andere vorm, de beugel sloot echt voor geen meter aan.

© 2001-2017 Motor-Forum