Bekijk originele versie: Hardtail dragstyle project

Door Midnight cruiser op donderdag 11 oktober 2012 12:23

quote:
Aze schreef op 11 oktober 2012 @ 12:07:
Ziet er goed uit.. ben alleen benieuwd wat voor tank je erop wilt gaan maken want daar is niet veel ruimte meer voor.

een hele lange lage :+
zoiets is wel erg vet kwa tank(de rest vd bike ook wel) :9~

[Afbeelding: 15182155.jpg]

Door Midnight cruiser op donderdag 11 oktober 2012 12:48

quote:
matzwart1200r schreef op 11 oktober 2012 @ 12:42:
zoiets is wel erg vet kwa tank(de rest vd bike ook wel) :9~

[afbeelding]

Die is wel wijs ja. 8-) en ach, d'r hoeft toch niet zo veel peut in want met zo'n ding rij je geen afstanden :N Dat hou je niet vol in die houding :+
erug mooi project...
Afgelopen week het R1 voor spatbord ingekort tot meer ooglijke proporties. In regen rijden we toch niet :P

Voor
[Afbeelding: 06oct2012 (11).JPG]
na
[Afbeelding: 14okt2012 (2).JPG]

Mis nu nog de rubbertjes en boutjes waar het spatbord mee vast zit. Dus als iemand ze heeft liggen....... :)
grolsch beugel rubberties een idee?
Netjes, Ga eens naar fabory die hebben diverse maten. De profesionele autozaken zoals APS, Brezan enz hebben dat soort zaken ook. Bij Fabory kun je van die kistjes krijgen met diverse maten erin. Altijd erg handig voor de zelfbouwert:-)
Gisteren een begin gemaakt aan het achterspatbord
[Afbeelding: 10okt2012 (1).JPG]
Stukje massief rond 8mm op de rand gehecht.[Afbeelding: 10okt2012 (5).JPG]
Afgelast en glad geslepen. Hopelijk vandaag het voorste gedeelte bij het zitje afmaken.[Afbeelding: 10okt2012 (7).JPG]
quote:
Rw1 schreef op 20 oktober 2012 @ 10:55:
Gisteren een begin gemaakt aan het achterspatbord
[afbeelding]
Stukje massief rond 8mm op de rand gehecht.[afbeelding]
Afgelast en glad geslepen. Hopelijk vandaag het voorste gedeelte bij het zitje afmaken.[afbeelding]

Mooi nog gelukt met de rubbertjes:-) ga zo door ziet er goed uit.

Occ eat your hart out
quote:
Ulleke schreef op 20 oktober 2012 @ 17:38:

Mooi nog gelukt met de rubbertjes:-) ga zo door ziet er goed uit.

Occ eat your hart out

Nog niet echt de tijd voor genomen :$

Wel het achterspatbord bijna af gekregen. Onderzijde moet nog worden afgelast en verder glad worden gemaakt. Maar dat doe ik zodra alles uit elkaar gaat om het frame verder af te lassen.
[Afbeelding: 20okt2012 (3).JPG]
[Afbeelding: 21okt2012 (8).JPG]
Sjiek!!!
echt mooi werk :Y :}
netjes, en de ketting zit er ook op zie ik 8-)
quote:
matzwart1200r schreef op 24 oktober 2012 @ 00:53:
netjes, en de ketting zit er ook op zie ik 8-)

De langste ketting die ik had meegenomen was zekers nog 18 cm te kort. En natuurlijk nergens geen afval stukje te vinden '( Het is dus uiteindelijk een duur kettingkje gevonden. Bij het volgende bezoek aan de motorzaak deze maar even laten klinken.
Inmiddels begonnen aan het zadeltje :P begint al mooi te worden. Foto's volgen binnenkort.
Goed bezig daar.
Met wat restanten schuim en skai dat ik had overgehouden van Project RW1 het zadel maar eens afgemaakt. Als eerste de “seatpan” voorzien van kantrubber om doorslijten van het skai te voorkomen. [Afbeelding: 23okt2012.JPG]

Daarna een aantal lagen schuim geplakt en in de juiste vorm geschuurd.

[Afbeelding: 25okt2012 (4).JPG]
Na het maken van de patronen het skai geknipt en aan elkaar genaaid. Super machientje zo’n oude kayser Durlach naaimachine.

[Afbeelding: 3nov2012 (5).JPG]

Met wat moeite de bekleding er overheen getrokken. Goed vastlijmen en enkele popnagels erin om het skai op zijn plaats te houden.

[Afbeelding: 3nov2012 (8).JPG]
.....en het resultaat. :9
[Afbeelding: 3nov2012 (19).JPG]
Super mooi, ga het volgen :)

mijn complimenten

Door Midnight cruiser op zaterdag 03 november 2012 18:10

Netjes gedaan zeg. :)
Nice
lekker strak, i like!
De laatste paar dagen bezig geweest om de koeler en enkele elektrische componenten een plaats te geven. De onderste aansluiting van de Vn800 koeler heb ik moeten verplaatsen en de ophanging moeten veranderen. Maar deze past dan ook als gegoten tussen het frame. Na wat ideeŽn te hebben opgedaan op de Bigtwin bike show ook maar even de bovenplaat van de accubak voorzien van wat extra gaten.[Afbeelding: 17nov2013 (4).JPG]
[Afbeelding: 17nov2013 (1).JPG]
Wederom goed bezig.. :Y
JA! en mooi zadeltje ook!

© 2001-2018 Motor-Forum