Bekijk originele versie: Motorcross is ook motorsport.

quote:
chrisscross schreef op 15 april 2018 @ 21:25:
Wat een overmacht! 26 sec voorsprong. :}

Carolli was kapot .
..heeft teveel gegeven 1e manche ...dus tactiek geslaagd van herlings althans mijn opinie.
En bij interview geen zweetdruppels te bekennen alsof hij een warm up had gereden 👍💪
Ik denk dat Cairoli en Herlings op dit moment even snel zijn maar dat Herlings vitaal net wat beter is en daarom dus de beste van de 2.
quote:
chrisscross schreef op 16 april 2018 @ 07:59:
Ik denk dat Cairoli en Herlings op dit moment even snel zijn maar dat Herlings vitaal net wat beter is en daarom dus de beste van de 2.

Ook nu met goeie starts istie wat in het voordeel, wil het weleens zien met een but start , dan kunnen we pas echt genieten
quote:
chrisscross schreef op 16 april 2018 @ 07:59:
Herlings is echt in topconditie, Caroli ook natuurlijk, maar die kan niet tegen deze beul op :}
quote:
iBr@ToR schreef op 16 april 2018 @ 08:47:

[...]
Herlings is echt in topconditie, Caroli ook natuurlijk, maar die kan niet tegen deze beul op :}

Ik ben paar weken geleden naar 2 Supercross wedstrijden geweest in de States en zou hem daar weleens willen zien rijden.

© 2001-2018 Motor-Forum