Bekijk originele versie: Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Zie het rood gemarkeerde in de foto. Kom zojuist terug vanuit Alkmaar naar Amsterdam. Reed 'n uurtje terug met hoge snelheid langs die plek en ben dus geflitst. Ik zag ze staan, auto en de driepoot. Meende ook iets van een flits te hebben gezien.

Voel me echt ontzettend stom, sjesus! Ik wt notabene dat ze op die plek soms staan, want een van de weinige plekken waar ze kunnen parkeren. Ik keek notabene nog naar rechts toen ik er langs reed. Zo ontzettend dom! Hoe hard ik reed? Ik denk iets van 135 km/u of zo, waar je 100 mag.

Binnenkort dus 'n dikke prent die ik dan hier mag aanvullen. Spijt als haren op m'n hoofd. Maar daar zijn die boetes ook voor ...

Vraag naar de bekende weg:
Het feit dat ik voorop geen kentekenplaat heb, zal wel niets uitmaken vermoed ik? Misschien dikke mazzel?

[Afbeelding: UYk5mMZ.jpg]

Door MeanYellowBoy op vrijdag 20 april 2018 22:41

quote:
MeanYellowBoy schreef op 09 april 2018 @ 20:59:
Hop, 35 te hard laser zojuist. Zal wel weer een nieuw setje banden zijn

404 boete not found. Inclusief administrajatsie kosten 413 pleuri
€549,- 41 te hard binnen de bebouwde kom :(
189 eu met koekblik. Weg bij rhenen was een kruising 60 geworden ipv 80...
quote:
Charliefox schreef op 13 april 2018 @ 21:50:
Zie het rood gemarkeerde in de foto. Kom zojuist terug vanuit Alkmaar naar Amsterdam. Reed 'n uurtje terug met hoge snelheid langs die plek en ben dus geflitst. Ik zag ze staan, auto en de driepoot. Meende ook iets van een flits te hebben gezien.

Voel me echt ontzettend stom, sjesus! Ik wt notabene dat ze op die plek soms staan, want een van de weinige plekken waar ze kunnen parkeren. Ik keek notabene nog naar rechts toen ik er langs reed. Zo ontzettend dom! Hoe hard ik reed? Ik denk iets van 135 km/u of zo, waar je 100 mag.

Binnenkort dus 'n dikke prent die ik dan hier mag aanvullen. Spijt als haren op m'n hoofd. Maar daar zijn die boetes ook voor ...

Vraag naar de bekende weg:
Het feit dat ik voorop geen kentekenplaat heb, zal wel niets uitmaken vermoed ik? Misschien dikke mazzel?

[afbeelding]

Da’s puur afhankelijk van hoe ze meten/apparatuur hebben geplaatst. Kwestie van afwachten. ;)
quote:
wilco1979 schreef op 21 april 2018 @ 00:07:
189 eu met koekblik. Weg bij rhenen was een kruising 60 geworden ipv 80...

N233 die kruising met die vaste flitsers? Viel me vorige week ook opeens op dat je daar nog maar 60 mag, zag het gelukkig net op tijd :X
Ja. Was inderdaad daar. Was op een avond na een lange dag. Heb die borden nooit gezien ha ha ha

© 2001-2018 Motor-Forum