Bekijk originele versie: Ducati Hyperstrada

Hallo, ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een Hypermotard 939, die is omgebouwd naar Hyperstrada. Zadel, ruit, voorspatbord, verlengde middenbok en kofferrek met koffers zijn op de Hypermotard geplaatst. Ik heb mijn MTS1200S ingeruild, omdat ik die te zwaar en lomp vind. Ik heb nu de eerste 600 km er op zitten en ben er erg blij mee. Ik heb wel bescherming gemonteerd voor de radiateur en olie koeler. Binnenkort de 1000 km volmaken en dan terug voor een servicebeurt.
quote:
JoDuc schreef op 27 maart 2018 @ 21:32:
Hallo, ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een Hypermotard 939, die is omgebouwd naar Hyperstrada. Zadel, ruit, voorspatbord, verlengde middenbok en kofferrek met koffers zijn op de Hypermotard geplaatst. Ik heb mijn MTS1200S ingeruild, omdat ik die te zwaar en lomp vind. Ik heb nu de eerste 600 km er op zitten en ben er erg blij mee. Ik heb wel bescherming gemonteerd voor de radiateur en olie koeler. Binnenkort de 1000 km volmaken en dan terug voor een servicebeurt.

Grappig dat je op deze manier nog steeds aan een Hyperstrada kunt komen.
Ik houd ook niet zo van grote motoren. Mijn Hyper gaat volgende week voor de 15.000 km beurt.
Best wel een betrouwbaar ding. Geen lekkages of defecten.
Welkom!
Mooi dat er weer een Hypermo..uh strada rijder bij komt *O*

Dacht er destijds ook over na om het zo te doen aangezien er geen HS-en 821 te koop stonden of alleen 939's die voor mij te duur waren. Echt op het moment dat ik toen voor een motard wou gaan en dezelfde aanpassingen te laten doen als jij aangeeft kwamen er toevallig twee HS-en diezelfde week bij dezelfde dealer binnen. Toen voor de HS gegaan *D

Dat lompe snap ik ook heel goed. Dacht altijd hoe groter hoe beter maar ben daar echt van teruggekomen. Zeker na een paar vervelende momentjes in de bergen met zo'n grote fiets :N
Kleine check laten doen. Zit wat speling op balhoofd, vocht in remvloeistof en olie is inderdaad nog maar minimaal. Volgende week maar even onder handen (laten) nemen zodat ie klaar is voor de eerste buitenland toer ;)
quote:
JoDuc schreef op 27 maart 2018 @ 21:32:

Van de HS ga je zeker plezier hebben, ik heb er ook 1 gehad.
Mocht je toevallig interesse hebben in een Puig smoke ruitje (sportief maar meer comfort dan origineel) of een Remus Hexagonaal demper, stuur me dan een pm.
De Remus zorgt echt voor een waanzinnig mooi geluid, met killer erin. Zonder db-killer wat mij betreft iets te, maar is persoonlijk.

Uiteraard ook beschikbaar voor overige bezitters van een Hyperstrada of Hypermotard, past op zowel de 939 als de 821.

© 2001-2018 Motor-Forum