Bekijk originele versie: Bij Enigma in produktie

:t VAKWERK :t
zelf even een wieletje maken,....wie doet dat nu niet :?
succes met de verdere bouw :t
Heerlijk om een product gezien dat zo losjesweg wordt gepresenteerd maar tegelijkertijd wel een hoogstandje is.
Zo ook: Effe wieltje maken voor de K1. Schitterend.
Ooit heb ik zelf eens wielen gemaakt van thuiskom wielen.
Die van Volvo en Saab waren toen 4 x15 inch.
Dan thuis een flink karwei maar het ging goed uiteindelijk is de zijspan combinatie compleet verkocht en waar die nu is?
quote:
Zijspanpiet schreef op 12 november 2017 @ 16:43:
Dan thuis een flink karwei maar het ging goed uiteindelijk is de zijspan combinatie compleet verkocht en waar die nu is?

Plaats een een foto, misschien wordt hij herkent en weet er hier iemand waar jouw oude span nu rijdt.
Toen kon je nog geen foto’s maken met je telefoon die zat toen nog vast aan een krulsnoer.
Misschien heb je nog ergens een doosje met de negatieven :)
quote:
Zijspanpiet schreef op 12 november 2017 @ 20:01:
Toen kon je nog geen foto’s maken met je telefoon die zat toen nog vast aan een krulsnoer.

Aha, zo'n oude Bakelieten toestel die in de gang hing?

quote:
slijptol schreef op 12 november 2017 @ 20:15:
Misschien heb je nog ergens een doosje met de negatieven :)

Glasplaten van 6X6 cm. :+
Toen maakten wij helemaal geen foto’s soms op vakantie.
Maar zeker niet in de schuur.
Lang leve 2017
Sommige innovatie is wel een voorruit gang om alles vast te kunnen leggen of iedereen dat dan wilt?
quote:
Zijspanpiet schreef op 12 november 2017 @ 16:43:

Van de week in een garage werkplaats lag er een thuiskom wiel op de vloer, die zijn ook gewijzigd in maat zag ik deze was 17x 3 inch echt een smal wieltje dus.
quote:
Zijspanpiet schreef op 12 november 2017 @ 21:17:
Sommige innovatie is wel een voorruit gang om alles vast te kunnen leggen of iedereen dat dan wilt?

Wij wel :Y
Kom maar op met die zilver nitraat platen!
Mijn kennis van de fotografie is niet echt groot maar de zilver nitraat platen zijn nog ouderwets denk ik?
Bij ons werk alles nu digitaal, zelfs de telefoon met het krulsnoer is weg.
KPN levert nog signalen via de oude telefoonlijn dat wel.
Als ik er aan denk zal ik de aanbouw en het opknappen van Mn zijspan hier posten.
Vrijdag op de ring van Rotterdam de paars/gele wifi nog zien rijden. In een hagelbui, zoals bij deze combi hoort. :] :}
quote:
zeepok schreef op 09 december 2017 @ 15:01:
Vrijdag op de ring van Rotterdam de paars/gele wifi nog zien rijden. In een hagelbui, zoals bij deze combi hoort. :] :}

:t Richting BelgiŽ, waar weet ik ook niet. :W
quote:
zeepok schreef op 09 december 2017 @ 15:01:

Dit was zondag op de terugweg....
[Afbeelding: 24993152_1458656890899890_1320655313628510036_n.jpg]
een gaaf plaatje :t
gaaf, billen tegen elkaar of viel het mee ?
quote:
ronaldt schreef op 20 december 2017 @ 06:32:
gaaf, billen tegen elkaar of viel het mee ?

Ik denk niet dat zij daar nog warm of koud van worden.. Leggen geloof ik meer km's af in de sneeuw dan op droog wegdek :?
Kou viel mee, we hadden allebei een goretex gevoerde tankoverall over de motorkleding aan. Alleen een beetje koude voeten omdat ik het verkeerde schoeisel aan had. De pool-schoenen stonden nog thuis B|

[Afbeelding: 24900054_1458296817602564_85848982574569115_n.jpg]

© 2001-2018 Motor-Forum