Bekijk originele versie: Bryan Schouten

quote:
Jozef123456789 schreef op 26 mei 2013 @ 08:42:
Schouten met een vijfde startplaats weer lekker erbij in Aragon.

Niet alleen dat, maar vanochtend snelste in de WUP! :}

Heel goed bezig die jongen!

Overigens kunnen de CEV races hier live gevolgd worden: http://www.telecinco.es/etiqueta/cev/

Door Ferdinandalucia op zondag 26 mei 2013 18:35

Verdraaid jammer van die schuiver. Al met al een pechweekend voor de Nederlanders (vd Mark).
Schouten reed toch heel behoorlijke tijden in de Warm-up en training. Vorig jaar had hij met deze rondetijden in de Moto3 (MotoGP) in de Top-10 gestaan.
Hee, dit weekend was het IDM..... en geen Schouten? Deroue won twee keer, dus nog steeds oranje boven, maar wat is er aan de hand?
quote:
TheLith schreef op 16 juni 2013 @ 23:27:
Hee, dit weekend was het IDM..... en geen Schouten? Deroue won twee keer, dus nog steeds oranje boven, maar wat is er aan de hand?

Ik zag het ook. Maar kon niks vinden wat betreft een reden om niet te starten. :/
Op de site van het IDM hebben ze het erover dat Schouten zich nu nog alleen maar concentreert op het CEV (en de TT natuurlijk)
Groot gelijk, is een prestigieus kampioenschap waar die jongen echt naam voor zichzelf kan maken.
quote:
TheLith schreef op 17 juni 2013 @ 07:25:
Op de site van het IDM hebben ze het erover dat Schouten zich nu nog alleen maar concentreert op het CEV (en de TT natuurlijk)

IDM rijd die bijna met 2 vingers in de neus. CEV heeft hij dus inderdaad meer aan om zijn niveau omhoog te halen naar GP level.

Door Ferdinandalucia op maandag 17 juni 2013 14:17

quote:
falerossi schreef op 17 juni 2013 @ 11:23:

[IDM rijd die bijna met 2 vingers in de neus. CEV heeft hij dus inderdaad meer aan om zijn niveau omhoog te halen naar GP level.

Helemaal mee eens ! Naar ik heb gehoord is het ook het streven van Bo Bendsneijder om volgend jaar in de CEV mee te kunnen rijden....]
Zo, als ik het goed heb gezien opnieuw een podium voor Schouten in de CEV in Albacete. 2e plaats, niet slecht
quote:
TheLith schreef op 23 juni 2013 @ 14:04:
Zo, als ik het goed heb gezien opnieuw een podium voor Schouten in de CEV in Albacete. 2e plaats, niet slecht

zeg maar heel goed :Y

ben nu nog meer benieuwd hoe hij tijdens de TT meekomt :]
quote:
TheLith schreef op 23 juni 2013 @ 14:04:

:^

En 2e in het kampioenschap, echt fantastisch. :}
Bryan wordt zaterdag duidelijk de snelste en beste Nederlander! :]
quote:
falerossi schreef op 24 juni 2013 @ 11:54:
Bryan wordt zaterdag duidelijk de snelste en beste Nederlander! :]

Dat zou idd zo maar kunnen!
Leuk verhaal geschreven door Bryan Schouten op http://racesport.nl/MotoG...ws_ID/32525/Default.aspx. Helaas zijn er te weinig races in het seizoen om er een wekelijkse column van te maken. Of zoals Bryan het zelf zegt via twitter: "een coureur mag ook wel eens ontspannen toch ;) " :Y
Schouten 11de in eerste vrije training op Assen.

Door Ferdinandalucia op donderdag 27 juni 2013 10:42

En Iwema 30-ste...
Zelfs Van Leeuwen doet nog redelijk mee op een 24e plaats... had ik niet verwacht. Maar natuurlijk top van Schouten, en dan geeft hij op racesport aan dat het nog sneller kan...
Iedereen die twijfelde is nu hopelijk wel wakker geworden ofniet? :P

GO BRYAN!
TOP van Bryan, écht knap! *D
Dat moet Jasper toch aan het denken zetten..
Helaas, FP2 19e terwijl Jasper Iwema nog wat extra snelheid heeft gevonden (13e).
Benieuwd naar de wedstrijd :Y Brian is een vechter :]
quote:
TheLith schreef op 27 juni 2013 @ 14:03:
Helaas, FP2 19e terwijl Jasper Iwema nog wat extra snelheid heeft gevonden (13e).

Nou helaas, als Bryan met de eerste 20 mee kan komen is die jongen gewoon goed bezig! *D
quote:
Twinner schreef op 27 juni 2013 @ 14:10:
Benieuwd naar de wedstrijd :Y Brian is een vechter :]

Eerst nog kwalificeren he ;)
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat zowel Jasper als Bryan richting top 10 gaan :)

© 2001-2018 Motor-Forum