Bekijk originele versie: Plattegrond/layout circuits

quote:
Roy "R" schreef op 26 februari 2018 @ 14:52:

[...]

Nee helemaal niets, druk met huis verbouwen dus MF (thuis tenminste) staat al een ruim jaar op een laag pitje.

check, first things first.
quote:
SpaceMonkey schreef op 23 februari 2018 @ 12:35:

[...]

op zich.. gele lijn neem ik aan. Kan alleen geen bochten namen vinden, en waar begint T1 en loopt ie rechts of linksom?

[afbeelding]

Ik heb ff een filmpje gezocht op u-buis, circuit loopt rechts om
quote:
Heuveltje schreef op 28 februari 2018 @ 20:48:

[...]

Ik heb ff een filmpje gezocht op u-buis, circuit loopt rechts om

1 raadsel opgelost, maar ze hebben nog geen start finish line, dus ik kan niet bepalen waar bocht 1 is.
quote:
SpaceMonkey schreef op 05 maart 2018 @ 15:28:

[...]

1 raadsel opgelost, maar ze hebben nog geen start finish line, dus ik kan niet bepalen waar bocht 1 is.

YT filmpje opzoeken en kijken of je een streep op het rechte stuk ziet?
Zo, eindelijke even wat tijd gevonden.

Alleen Zandvoort kwam te groot eruit dus die heb ik er gelijk uit gelaten, maar die wilde SpaceMoney geloof ik toch nog maken? :j

OP helemaal opgeruimd en bijgewerkt :)
ja man, ga ik doen. Jammer dat 9 april Zandvoort voor mij niet doorgaat. Ga dan naar Assen.
Top!

Ik begin 23 april pas weer maar rij dan wel t/m oktober 13 dagen :)
ah lekker! ik weet het nog niet precies, zal wel minimaal rond de 10 komen, maar wie weet zelf meer.. heb er tot mei nu 6 geboekt. 3x assen 1x zolder en 2x mettet
Assen, CPZ, Croix en Ternois, Lausitzring en Sachsenring.
Laatste 3 zijn nieuwe banen voor me :)
Deze kon net wat minder breed dan de andere.. vanwege de gp chicane die bijna tegen de andere baan aan komt anders.

[Afbeelding: Circuit-zandvoort]
Namen toegevoegd aan Spa

[Afbeelding: spa-francorchamps2]
Sachsenring, namen toegevoegd, en in de 'huisstijl' gezet :-)

[Afbeelding: Sachsenring Layout]
Zolder pitlane verwijderd.. Baan wat breder gemaakt om intekenen te verbeteren..

zaterdag gaat het AAN in Zolder 8-)

[Afbeelding: circuit-zolder2]
Lekker bezig weer!

Zal ze als ik op de computer aanpassen in de OP :)
Heej,

Goed bezig met die plattegrondjes! Geen idee of jullie de onderstaande site al gezien hadden.... Maar er staan veel plattegrondjes op die jullie volgens mij nu ook omtoveren naar de geposte plaatjes?!?

https://www.racing4fun.de/strecken.html

Later,

Loek
quote:
supervet schreef op 19 maart 2018 @ 20:11:
Heej,

Goed bezig met die plattegrondjes! Geen idee of jullie de onderstaande site al gezien hadden.... Maar er staan veel plattegrondjes op die jullie volgens mij nu ook omtoveren naar de geposte plaatjes?!?

https://www.racing4fun.de/strecken.html

Later,

Loek

Een mooie bron, maar bijvoorbeeld Assen is nog de oude noordlus. En veel plaatjes op internet kloppen niet helemaal. Dus het is toch mooi overtrekken soms.

Print jij die Zolder zelf uit voor zaterdag of zal ik er een paar extra uitprinten?
En laatste update er ook in gezet :)

© 2001-2018 Motor-Forum