Bekijk originele versie: Husqvarna TR650

:)
Ik heb het luchtfilterhuis goed bekeken van binnen na 11.000 km en eigenlijk nauwelijks stof aangetroffen. Ik heb een Strada en kom niet veel in het terrein. De Europese wegen zijn ook niet zo stoffig en het standaard luchtfilter is ook weer niet zˇ slecht afdichtend. Stof is dus geen issue wat mij betreft. Was dit wel het geval geweest, had ik de airboxmod ook uitgevoerd.
@ dirk-jan

K#t om te lezen dat je gevallen bent man
Hopelijk geen persoonlijk letsel en heb je
er geen fysieke of physische bproblemen
eraan overgehouden.

Aan je gevraagde onderdelen kan ik je niet helpen
het enige wat ik hier nog heb liggen is een nieuwe
ongebruikte bagagedrager

@rexer
veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst

:]
Bedankt!

Heb ondertussen al een bagagedrager met topkoffer gemonteerd.

Deze morgen nog stroom voorzien voor de gps. We zijn er klaar voor 😀.

Door racesportfan op maandag 01 mei 2017 16:32

Ik heb Dirk-Jan allang een pb gestuurd. Weet een adres met onderdelen voor de strada/terras.
Niks meer vernomen.
Er wordt hier ook niet zo veel gekeken en gereageerd
:+
Klopt, ben niet zoveel online meer tegenwoordig :) dank voor het adresje.

Door mike26racing op maandag 29 mei 2017 12:31

quote:
djustmie schreef op 06 mei 2017 @ 08:32:
Er wordt hier ook niet zo veel gekeken en gereageerd
:+

De TR650 is gewoon zoooo goed, er hoeft amper over geluld te worden :]
Hebben jullie ook een beetje last van de warmte aan je linker voet (warmte afkomstig van de uitlaat)? Verder een fantastische motorfiets.
Zo laat ik maar weer eens wat zeggen, ja die TR650 is gemaakt on lol te hebben, niet om over te lullen *D

Een warme voet is me niet opgevallen eigenlijk... tja je merkt dat het blok warm wordt.

Heb een ander universeel cross stuur gemonteerd, bleek dat je daar ook weer andere vibratiedempers voor nodig had. :(
Die zware jongens (280gr) zijn aftermarket lastig te krijgen, dus ik bij mijn vriend Louis een paar andere gekocht. Een stuk lichter, maar.... voldoen ook prima, misschien betere constructie? Geen idee.

Het grote voordeel is dat ik nu wat meer voorover leun, dus mocht ik op de snelweg komen, is dit een stuk beter vol te houden. Bijkomstig voordeel is dat de vrouw meer ruimte achterop heeft, het comfort om met een duo te rijden is aanzienlijk verbeterd. :]
Mijn TR650 Terra staat te koop, nu krijg ik wel af en toe wat reacties op mijn advertentie op marktplaats voor losse accessoires. Zijn er hier nog lui die wellicht wat in de lijst willen overnemen? Dan zal ik misschien wat accessoires los kunnen verkopen waardoor de motorfiets zelf wat aantrekkelijker geprijsd kan worden.

Advertentie
Je hebt veel ge´nvesteerd, maar je kan niet verwachten dat je zoveel terugkrijgt voor accessoires. Ook je prijs zonder extra's van 5500 is erg veel. Wij hebben ze nieuw gekocht met garantie voor 6000euro destijds.
Het is altijd lastig als je je trouwe metgezel verkoopt waar je veel in hebt ge´nvesteerd. Mensen geven niet veel terug voor accessoires helaas. Of sowieso, heb nog een kawa gpz500s, heb ik ook iets van 400 euro aan onderhoud aan gepleegd maar de restwaarde wordt niet hoger.... hij moet ook nog een keer op marktplaats eigenlijk.

Heb nu wel wat meer gemerkt dat je linker been warm wordt door de hitte van het blok. Verder, ben nog steeds blij met hem. Bij de volgende beurt wordt dat waarschijnlijk minder...
Nee dat klopt, ben de motor nu ook wat competitiever aan het maken door de accessoires los te verkopen. Speaking of which, ik heb nog een handige en zeer stevige bagage opstelling te koop staan voor de TR650 als iemand ge´nteresseerd is.

Link

© 2001-2017 Motor-Forum