Bekijk originele versie: Scott Redding topic

:W bye bye wereldtitel! |( -O-
Wat dit betreft baal ik wel een beetje dat hij niet heeft mee kinnen doen. Had hem echt gegund om wk te worden!
quote:
RVFjarno schreef op 20 oktober 2013 @ 20:22:
Wat dit betreft baal ik wel een beetje dat hij niet heeft mee kinnen doen. Had hem echt gegund om wk te worden!

Nou wordt het weer een k*t Spanjaard!

Door Jeffrey-'t-Vriest op zondag 20 oktober 2013 20:35

quote:
falerossi schreef op 20 oktober 2013 @ 20:23:

[...]

Nou wordt het weer een k*t Spanjaard!

:+
Scott Redding ‏@Reddingpower
If you don't try you don't know !!

[Afbeelding: BXE-WyQCQAA68uU.jpg]
Scott Redding ‏@Reddingpower
The fight never ends, how bad do you want it??

[Afbeelding: BXDyCM1CEAAbLtX.jpg]
[Afbeelding: twitter.jpg]
lachuh die 2
Following his medical review at #TwinRingMotegi, @Reddingpower was passed fit to ride for this weekend and keep his title bid alive…

GOOOOOOOOOOO.......Scott you can do it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gelukkig.

ik hoop dat hij er vol voor kan gaan en het Rabat en Pol zeer moeilijk kan gaan maken.
Ik gun hem de titel :Y
Determination
[Afbeelding: 998729_714621575218238_2028123080_n.jpg]

Go kick some ass Scott! Die titel is voor jou en al win je hem niet ben je de morele winnaar van dit seizoen.
quote:
gRRaafie schreef op 24 oktober 2013 @ 17:49:
Determination
[afbeelding]

Go kick some ass Scott! Die titel is voor jou en al win je hem niet ben je de morele winnaar van dit seizoen.

mee eens
quote:
gRRaafie schreef op 24 oktober 2013 @ 17:49:
Determination
[afbeelding]

Voor mij is ie al een winnaar.....één foutje van Pol op een natte baan :Y
Moedig om weer te gaan rijden, niets dan respect voor!
Scott komt er wel :Y :}
Inderdaad moedig maar ook zijn enige kans. Hij zal zelf ook wel begrijpen dat wk worden in de MotoGP heel veel moeilijker is.
[Afbeelding: 1404745_447196665402704_390452721_o.jpg]
[Afbeelding: 1467441_10152046688496779_945462213_n.jpg]

An emotional farewell to Scott Redding

Genomen bij Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo
On Sunday evening at Valencia the team came together to say an emotional farewell to Scott Redding, as the 20-year-old Briton moves on to a new challenge in MotoGP after four years with Marc VDS.

https://www.facebook.com/...5.228755546778&type=1
Doei Opoe .

Leuk filmpje ................... http://vimeo.com/69471901
Misschien wat laat en offtopic: Maar wie zitten/zit er op de NGM Forwards in 2014?
quote:
stadgroningen schreef op 17 januari 2014 @ 10:06:
Misschien wat laat en offtopic: Maar wie zitten/zit er op de NGM Forwards in 2014?

De GP-machines? Colin Edwards en Aleix Espargaro. Alleen weet ik niet wat dat met Scott Redding (Honda) te maken heeft. :+
Alex Espargaro en Colin Edwards voor NGM Mobile Forward.

Rijden in 2014 op Yamaha FTR racer.
Ja, Scott is de morele wereldkampioen.
Op pagina 1 werden de NGM's genoemd, maar ik was de CRT's vergeten. Hoopte stiekem dat ze niet-CRT's gingen inzetten met bijv. Simone Corsi erop!
quote:
stadgroningen schreef op 18 januari 2014 @ 02:36:
Op pagina 1 werden de NGM's genoemd, maar ik was de CRT's vergeten. Hoopte stiekem dat ze niet-CRT's gingen inzetten met bijv. Simone Corsi erop!

CRT bestaat niet meer, is "open class" geworden, NGM Forward rijd volgend jaar met motorblokken en frames van de Yamaha M1. Alleen met de "open class" software. http://www.motogp.com/en/news/2013/cuzarionforward2014
Word gedacht concurrent te zijn van de Honda van Scott Redding en Nicky Hayden, ook een "open class" motor.

Edit: en waarom Corsi als je Edwards en Espargaro hebt? :)

© 2001-2017 Motor-Forum