Bekijk originele versie: Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

quote:

Lijkt me niet dat als Mish een A merk gewend is dat hij dan snel overstapt naar zo'n
B merk.
goedemiddag heren ik ben R en kom uit de stad achter de duinen. en heb sinds zaterdag mijn 2de beverly. eerst een rood zwarte uit 2012 nu een mat zwarte uit 2016. nu mijn vraag ik kan wel gas geven maar kom niet vooruit. er is verder niks vreemds te horen en de snaar is heel rara wat kan dit zijn?
Beste,
Welkom. Merkwaardig. Als de snaar niet draait, het toerental neemt wel toe, zou het aan de variateur kunnen liggen. Als de snaar wel draait, het toerental neemt toe, dan kan het aan de koppeling liggen.

De vraag is dus, draait de snaar met gasgeven?

Mish
Motor staat weer bij de winkel maar ben benieuwd en denk mooi moment voor aanmelden hier.
Al las ik al een tijdje mee.
Hi mist thnx voor je snelle reply. Je kan idd gewoon gasgeven en klinkt normaal. Toeren nemen toe.
Wel grappig dat je opnieuw een BV350 heb gekocht. :)
Gisteren even gas open. Bij 140 op de teller houdt het wel op hoor. Zij heeft in haar goede jaren echt harder gelopen. M
Ja ik verkocht hem voor de winter maar dacht nu ik wil er wel weer 1 is een top ding en veel makkelijker dan een motor. Dus heerlijk. Maar wat je zei ik gok maar op de koppeling dan. En dat de winkel het regelt. En ja 140 is niet heel hard. deze nog niet vol gegaan maar oude ging de teller uit. Deze wel malossi vario wat scheelt dat een dag en nacht zeg. Met akra erbij dan. Had de vorige ook niet.
quote:
Ramon_vJ schreef op 05 februari 2018 @ 23:08:
Hallo,
Ik heb een week geleden een bv 350 gekocht 2de hands. En ik heb er al wat aan veranderd. Ik heb er een akrapovic uitlaat onder gezet en een Malossi injectie module er in gezet. Ik ben nog van plan om een Malossi vario te monteren. Heeft iemand ervaring met de Malossi injectie module? Want ik merk geen verschil ookal verander ik de settings.
Groetjes Ramon

Ja, ik heb ervaring met de Force master 2, zie hier: Bulldozer in "Honda SH300i deel 5 'Het liefje van Ita..."

© 2001-2018 Motor-Forum