Bekijk originele versie: BMW nineT

Ik ga volgende week vrijdag een proefritje maken op de NineT en de NineT Urban G/S. Ik ben benieuwd.
Het viel mij op dat er een NineT in de showroom stond met een volledig verstelbare voorvork. Dat had ik op eerdere NineT's nog niet gezien.
Da's inderdaad een update. Tellerunit is ook anders op de 2017, zijn nu 2 losse tellers zoals op de racer. De Pure, Scrambler en GS hebben enkel een snelheidsmeter, je kunt wel een toerenteller monteren, kost iets van 450 Euro. Vind het zelf niet de moeite, versnellingsindicator (zit in de toerenteller) zou wel handig zijn maar ik overleef het wel zonder 8-)
Vorige week even met de Scrambler gekampeerd in Brabant....ging goed, dus afgelopen dagen de tent weer achter op de Scrambler gesjord en richting de Ardennen getogen.
Heerlijk weer, lekker bier en mooie omgeving
[Afbeelding: 20170622_112755_zpsxbtms0ox.jpg?t=1499101340]
[Afbeelding: 20170622_130506_zpskbvmwsy6.jpg]
[Afbeelding: 20170623_102202_zps81pyc3dc.jpg]

Actief topic trouwens.....
ik ben geloof ik de enige hier met een digitale camera :+
en is het zadel na 300 km of meer nog prettig ?
quote:
eas schreef op 24 juni 2017 @ 17:23:
en is het zadel na 300 km of meer nog prettig ?

Ik heb er zelf geen moeite mee. Tijdens Eifel ritje paar weken terug op de eerste dag ongeveer 550km gereden, totaal in 4 dagen 1600km. Ardennen was 2 dagen, 840km totaal. Gewoon het standaard zadel.
Als ik last krijg van benen oid stop ik gewoon voor een bakkie of hapje eten.
Mooi hooor! was je daar in la roche en ardenne ?
Ik mag de eerste week van Juli op pad Net een throttle lock geinstalleerd zodat ik af en toe even de handjes kan laten wapperen richting daar. :] Soms gaat mijn rechter hand na wat langere tijd slapen...
Foto met tank is in La Roche, maar ik heb gekampeerd in een of ander gehucht in de buurt van Bastogne.
Slapende rechterhand heb ik ook last van bij lange snelwegritten, da's enige minpuntje vd Scrambler, geen cruise control.
Heb dan nu de fix haha zal eens een foto voor u maken. :}

[Afbeelding: IMG_1770.JPG]
quote:
Enzio schreef op 24 juni 2017 @ 18:09:
Heb dan nu de fix haha zal eens een foto voor u maken. :}

[afbeelding]

Netjes :Y , heb je die in de US besteld of bij een adresje in Europa?
Vanuit de USA was met een weekje hier. Verzendkosten vielen mee.
Vandaag onderweg naar de Ardennen *O* :]

[Afbeelding: FullSizeRender.jpg]
Oeps dubbelpost :?
In de VS is er een recall uitgeschreven voor de R Nine T modellen

https://ultimatemotorcycl...t-models-swingarm-defect/

Ben benieuwd of dit ook in Nederland/Europa gaat komen

© 2001-2017 Motor-Forum