Bekijk originele versie: Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 3

:t
wat voor afdichting ga je dadelijk gebruiken voor de koelbuizen?
De orginele V-ringen zijn beter dan aftermarket O-ringen.
quote:
Boevie schreef op 22 december 2017 @ 12:09:
:t
wat voor afdichting ga je dadelijk gebruiken voor de koelbuizen?
De orginele V-ringen zijn beter dan aftermarket O-ringen.

Ik heb de orginele ringen is een heel setje al liggen, had ik van cmsnl.com in twee dagen binnen was stomverbaasd :+
Moet idd wel in ene keer goed gebeuren want achteraf een lekkage oplossen is niet handig onder de carbs.

Groeten Magnamannetje.
2 dagen?
Nog sneller dan de dealer dus :?
quote:
Boevie schreef op 23 december 2017 @ 17:20:
2 dagen?
Nog sneller dan de dealer dus :?

Ja zondags besteld en dinsdag in huis, was echt stomverbaasd haha, vaker was het nog al eens vervelend lang misch hebben ze na een hoop klachten de vaart er goed ingezet :}

Gr Magnamannetje.
Ik kwam laats dit tegen (zie foto)
hierop zie je dat de luchtfilter deksels en dat ding aan de voorkant mee gekleurd zijn aan de kleur van de motor, heeft iemand hiero dat ook aan zijn eigen supermagna gedaan? Hoe? en Hoeduur?

[Afbeelding: honda-vf-700-c-supermagna-1232755.jpg]
Ik heb het nooit laten doen maar ik heb er wel een idee over.
Het oppervlak is nogal vrij ruw dus dat zal waarschijnlijk opgevult moeten worden met spuitplamuur ofzo, om het mooi egaal te krijgen. Maar dat weet ik niet zeker.

Verchromen word ook wel gedaan maar is waarschijnlijk vrij duur.
Highway Hawk had eind jaren tachtig, begin 90, chroomkleurige aftermarket "Ferrari"deksels.
Je zou ook kunnen kijken of er een folie/wrap in de gewenste kleur te vinden is.
quote:
PAD schreef op 04 januari 2018 @ 15:04:
Ik kwam laats dit tegen (zie foto)
hierop zie je dat de luchtfilter deksels en dat ding aan de voorkant mee gekleurd zijn aan de kleur van de motor, heeft iemand hiero dat ook aan zijn eigen supermagna gedaan? Hoe? en Hoeduur?

[afbeelding]

Alternatief, in carbon?

http://v4musclebike.com/forums/showthread.php?t=20108

© 2001-2018 Motor-Forum