Bekijk originele versie: Laser failliet?

http://www.nieuwsmotor.nl...hnology-b-v-failliet.html
Laser distribution gaat gewoon door. Niks aan 't handje dus.
tsja, wie wil er nog laser? Tegenwoordig is het akra of Yoshi en als je het geld net niet hebt neem je leo.
Eigen graf gegraven gok ik zo...
Foutief geinvesteerd en een degelijk werkende website in de vuilbak gesmeten om te vervangen door een onwerkbaar gedrocht, onwerkbaar ook voor leveranciers die info zoeken etcetera...

Overheveling van productie naar China bracht ook kwaliteitsproblemen met zich mee (vooral op vlak van carbon) en ook de levertermijnen kelderden... En iemand die in april een nieuwe uitlaat wil gaat echt niet wachten tot oktober :N
quote:
Bourne schreef op 13 december 2013 @ 14:16:
tsja, wie wil er nog laser? Tegenwoordig is het akra of Yoshi en als je het geld net niet hebt neem je leo.

Hard, maar wel waar denk ik.
Vroeger (en nu nogsteeds) had je de Hotcam, echt een bijzondere uitlaat, maar heden ten dage niet meer onderscheidend.
Hmmm,misschien waren onze lamineermatrijzen toch wat te duur O-)
quote:

Ik heb speciaal wat meer neergelegd voor een Laser.
Kon voor de helft van het geld een Leo kopen..maar dan had ik niet de mooie X-Treme serie gehad:
[Afbeelding: hqdefault.jpg]
quote:
tsja, wie wil er nog laser?

ik :) en ben er erg blij mee :) en dat ging geeneens om het geld.
Ik heb ook een mooie Laser demper en zelfs nog met Jama bochten.... Nostalgie???
quote:
srad-rob schreef op 13 december 2013 @ 15:43:

[...]

Op vorige 2 motoren stak ook Laser :Y
Was er ook tevreden van :Y

En we waren distributeur voor BelgiŽ (vorige werkgever) en weinig klachten over dus producten waren niet slecht an sich...
quote:

Ik wil eigenlijk wel een setje Laser Hotcams eronder..
Grappig,als ze er niet meer zijn wil iedereen ze...
I dat niet met alles?
Ze zijn er toch nog gewoon? Drama drama...
[Afbeelding: IMG_20130926_170803.jpg]

8-)
Je kan nog gewoon Laser bestellen hoor, het is maar een onderdeel dat failliet is, en er zitten echt wel mooie modellen bij hoor. Het is wel jammer dat er voor de oudere motoren steeds minder te vinden is.

Voor de rest ben ik dik tevreden over Laser, zonde dat ze negatief in de belangstelling komen te staan.
quote:
srad-rob schreef op 13 december 2013 @ 15:43:

[...]

Hoppa, deze dus... zit er alleen sterk over te twijfelen om er een cm of 5 af te halen.

[Afbeelding: 82884429_963229619.jpg]
quote:
srad-rob schreef op 13 december 2013 @ 16:55:

[...]

Hoppa, deze dus... zit er alleen sterk over te twijfelen om er een cm of 5 af te halen.

[afbeelding]

cm of 5 :? inkorten tot een cm of 30 ....heb ik met mijn BOS ook gedaan , Superrr :}
quote:
The DanMan schreef op 13 december 2013 @ 14:23:

[...]

Hard, maar wel waar denk ik.
Vroeger (en nu nogsteeds) had je de Hotcam, echt een bijzondere uitlaat, maar heden ten dage niet meer onderscheidend.

Nu je het zegt de HOTCAM, maat van mij heeft er zelf een. Even niet bij stil gestaan, net zoals je niet meer weet welke merkloze cola je gisteren gehad hebt bij je oma.

ps die ouwe van mij heeft vroeger nog een laser gehad op de fireblade 1997 met ROZE stickers op de uitlaat. |(
Kawa Z1000 met Laser X-Treme pijpen :Y *D
[Afbeelding: Laser-X-Treme-Auspuff-fuer-Kawasaki-Z-1000-ZRT00A-03-bis-06-mit-EU-ABE-Ausfuehrung-slip-on-Edelstahl.jpg]
http://www.youtube.com/wa...LCHafBjpR_Kg&index=19

heeeerlijk klinken ze.
Heb op 2 motoren laser gehad, beperkten de grondspeling meer dan de orig uitlaat.
quote:
Hornet900 schreef op 14 december 2013 @ 09:49:
Heb op 2 motoren laser gehad, beperkten de grondspeling meer dan de orig uitlaat.

Toch niet bij de Hornet?? :+
Oja,

Zou het ook jammer vinden, hieronder de mijne:

[Afbeelding: bikepics-1785168-full.jpg]
Dit is toch ook wel een mooie Laser pijp, weer eens wat anders[Afbeelding: 79068.jpg]

© 2001-2017 Motor-Forum