Bekijk originele versie: Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

quote:

tis toch ook wat met die recalls 8-)
2004 Kawasaki ZX10R....moest terug want het voorwiel zou kunnen breken (kreeg zelfs een brief dat ik niet meer mocht rijden) zes weken in de zomer braaf gewacht op een nieuw voorwiel
2005 KTM 950 AdventureS...moest terug iets met achterrem, ding van niks
2009 Triumph StreetTripleR moest terug, iets met schakelveer en ook voor vervanging van de spanningsregelaar, dat laatste was voor mij te laat, jaar eerder al de ANWB nodig gehad om thuis te komen
2011 Triumph Tiger 800, ook vanwege de schakelveer (dacht ik) en terug ivm software aanpassing...we hebben het over een motorfiets geen fukking computer -O- :+
2014 KTM Superduke 1290, aantrekmoment van de achteras....was al uitgevoerd door dealer tijdens 1000km beurt waren ze me alleen vergeten te melden KTM dealers rule ;)
En nou de Scrambler wellicht, kut BMW onbetrouwbare klotedingen, koop er nooit meer 1 :(

....in 2017 :P
quote:
BurgerKing schreef op 04 september 2017 @ 18:22:
tis toch ook wat met die recalls 8-)
2004 Kawasaki ZX10R....moest terug want het voorwiel zou kunnen breken (kreeg zelfs een brief dat ik niet meer mocht rijden) zes weken in de zomer braaf gewacht op een nieuw voorwiel
2005 KTM 950 AdventureS...moest terug iets met achterrem, ding van niks
2009 Triumph StreetTripleR moest terug, iets met schakelveer en ook voor vervanging van de spanningsregelaar, dat laatste was voor mij te laat, jaar eerder al de ANWB nodig gehad om thuis te komen
2011 Triumph Tiger 800, ook vanwege de schakelveer (dacht ik) en terug ivm software aanpassing...we hebben het over een motorfiets geen fukking computer -O- :+
2014 KTM Superduke 1290, aantrekmoment van de achteras....was al uitgevoerd door dealer tijdens 1000km beurt waren ze me alleen vergeten te melden KTM dealers rule ;)
En nou de Scrambler wellicht, kut BMW onbetrouwbare klotedingen, koop er nooit meer 1 :(

....in 2017 :P
Koop maar nieuw, dan heb je niet de ellende van anderen.
Dat werkt dus niet. _O- _O- _O- _O- _O-
quote:
Worldbeater schreef op 05 september 2017 @ 10:59:

[...]
Koop maar nieuw, dan heb je niet de ellende van anderen.
Dat werkt dus niet. _O- _O- _O- _O- _O-

Ach zo dramatisch is het allemaal niet, meer in de geest van de tijd.
Meeste dingen zijn netjes opgelost tijdens een service beurt. Dat voorwiel bij de 10R was op zich wel wachten, maar ik was toch op vakantie...met een andere motor ;)
De recall op de spanningsregelaar bij de StreetTriple kwam pas jaren nadat het euvel bekend was en een jaar nadat bij mijn Street het ding de geest gaf. Dingen kunnen nou eenmaal kapot gaan, belangrijk is hoe een dealer er dan mee omgaat.

Ik vergat er eigenlijk nog 1. Een recall bij de MT-09 omdat de bekabeling naar de koplamp te kort zou kunnen zijn. En die ben ik ook in het echt 'vergeten' :') Ding is al lang ingeruild.
quote:

Geldt volgens Motorrad alleen voor de standaard R NineT maar niet voor de Scrambler/Urban GS/Racer/Pure.
http://www.motorradonline...f-bmw-r-ninet.851442.html

Wilde nog meedoen met:
https://www.gentlemansride.com/rides/netherlands

maar da's op 24 september en dan schijnt er een of andere nederlander mee te doen in de MotoGP/Aragon denk dat ik toch maar beetje TV ga kijken
quote:
BurgerKing schreef op 12 september 2017 @ 19:31:
Geldt volgens Motorrad alleen voor de standaard R NineT maar niet voor de Scrambler/Urban GS/Racer/Pure.
http://www.motorradonline...f-bmw-r-ninet.851442.html
Dan kan je die niet in je boekje bijtekenen. -O-
quote:
Die rit ken ik alleen van oude Jawa's. :+ (Rijder die daar ieder jaar verslag doet)
quote:
maar da's op 24 september en dan schijnt er een of andere nederlander mee te doen in de MotoGP/Aragon denk dat ik toch maar beetje TV ga kijken
Go! Michael. :} :9~ :Y
Ga morgen meerijden bij toerritje georganiseerd door BMW dealert in Barendrecht, eens kijken of dat bevalt, op stap gaan met allemaal BMW rijders :P
quote:
BurgerKing schreef op 16 september 2017 @ 19:07:
Ga morgen meerijden bij toerritje georganiseerd door BMW dealert in Barendrecht, eens kijken of dat bevalt, op stap gaan met allemaal BMW rijders :P
_O-

Weertje valt tot en met dinsdag nog niet mee. -O-
quote:
Worldbeater schreef op 16 september 2017 @ 21:19:

[...]
_O-

Weertje valt tot en met dinsdag nog niet mee. -O-

Hele dag prima weer dus lekker kunnen :]
Ivm met slechte weersverwachting mezelf in textielpak gehesen, lag nog zoals na de winter, dus voering er nog in...pfff was toch zweten, altijd dat onbenstendige kloteweer in dit land :+

Was een leuk toertje, zo kom je toch weer op plekken waar ik zelf niet gauw zou rijden. Behoorlijke opkomst, denk wel zo'n 60% GS'en, rest van die toerbakken. 1 verdwaalde S1000R en 1 zo'n retro geval (=moi).
Geslaagd dagje.
quote:
BurgerKing schreef op 17 september 2017 @ 19:06:
Hele dag prima weer dus lekker kunnen :]
Ivm met slechte weersverwachting mezelf in textielpak gehesen, lag nog zoals na de winter, dus voering er nog in...pfff was toch zweten, altijd dat onbenstendige kloteweer in dit land :+

Was een leuk toertje, zo kom je toch weer op plekken waar ik zelf niet gauw zou rijden. Behoorlijke opkomst, denk wel zo'n 60% GS'en, rest van die toerbakken. 1 verdwaalde S1000R en 1 zo'n retro geval (=moi).
Geslaagd dagje.
Het weertje was inderdaad goed. *O* Ik had een museumdag. :+

Je bent dus een paar kilo afgevallen in een zweetpak. _O-

Verder: [Afbeelding: worthless.gif]
Als ik alleen onderweg ben stop ik regelmatig om een fotootje te maken, maar bij een groepsritje :N
vooral niet als je de enige bent die zonder navigatie rijdt :')

plaatje tijdens de lunch stop

[Afbeelding: BMWtoert.jpg]

1 Scrambler
5 GS
+ toergevallen....ben niet zo thuis in dat BMW segment :z
quote:
BurgerKing schreef op 18 september 2017 @ 18:38:
Als ik alleen onderweg ben stop ik regelmatig om een fotootje te maken, maar bij een groepsritje :N
vooral niet als je de enige bent die zonder navigatie rijdt :')

plaatje tijdens de lunch stop

[afbeelding]

1 Scrambler
5 GS
+ toergevallen....ben niet zo thuis in dat BMW segment :z
Jij hebt hem in ieder geval gehad, de eerste BMW meeting. :+ :t
Eindelijk wordt het goed weer, dus komend weekend lekker rijden. Zo te zien gaat die gore klote Italiaan rijden in Aragon B| :( , dus die MotoGP zal me jeuken. :')
quote:
BurgerKing schreef op 19 september 2017 @ 18:14:
Eindelijk wordt het goed weer, dus komend weekend lekker rijden.
Zo te zien gaat die gore klote Italiaan rijden in Aragon B| :( , dus die MotoGP zal me jeuken. :')
Michael. -O-

© 2001-2017 Motor-Forum