Bekijk originele versie: Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Bij deze meld ik mij aan bij de A2'ers overgestapt van A1 :]

Vorige week pasje opgehaald na het nemen van 3 lesjes geslaagd voor A2 :]

Afgelopen zomer deze schoonheid gekocht, nu eindelijk er zelf op rijden :]
Rijdt wel lekker zo'n GS500 '06 :9~
[Afbeelding: n0atzur.jpg]
Ook ik wil me graag aansluiten bij de A2'ers, vandaag geslaagd voor mijn A2 rijbewijs(met code 80).

Ik ben nu rustig opzoek naar een geschikte motor, en waar anders moet ik om advies vragen dan in het A2 topic. Ik heb het al even doorgespit en zie al wat leuke modellen voorbij komen.

Ik ben erg nieuwsgierig naar de modellen die jullie rijden/gereden hebben. Alle tips zijn welkom voor leuke A2 motoren.

Door robinjohnson95 op dinsdag 09 januari 2018 00:17

quote:
clephaazz schreef op 08 januari 2018 @ 19:50:
Ook ik wil me graag aansluiten bij de A2'ers, vandaag geslaagd voor mijn A2 rijbewijs(met code 80).

Ik ben nu rustig opzoek naar een geschikte motor, en waar anders moet ik om advies vragen dan in het A2 topic. Ik heb het al even doorgespit en zie al wat leuke modellen voorbij komen.

Ik ben erg nieuwsgierig naar de modellen die jullie rijden/gereden hebben. Alle tips zijn welkom voor leuke A2 motoren.

Gefeliciteerd!

Heb eventueel nog een Ducati SuperSport 600 35kW te koop,
weet niet wat voor motor je zoekt?

Als je een (legale A2/Code 80) sportmotor zoekt die zijn er niet zo veel -O-
quote:

Gefeliciteerd! Ik heb wel wat A2 motoren gereden over de jaren heen (voor de hobby).
Hier heb je een lijstje met wat verslagen ook direct;
http://www.startersmotor.nl/testverslagen.php
Misschien heb je er wat aan.
quote:

Netjes :}

Welke motor bij je past hangt een beetje af wat je zoekt, 2 cil, 1cil, sport, naked, tour, budget. Als je op die eigenschappen zoeken gaat, m.b.v. de site van Monomuis, vindt je vast een fiets die bij je past!

Rustig blijven kijken en niks overhaast doen, dan komen er nog wel 'es leuke dealtjes voorbij. :]

© 2001-2018 Motor-Forum