Bekijk originele versie: Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

effe toern met de appie [Afbeelding: da10844f-e88a-40f7-a19a-f3a5adac9399 (Small).jpg]

Door str(sp)eet(d)fighter op zondag 15 april 2018 10:03

quote:

Is dan nog geen hoofdseizoen aan de prijzen te zien, dat begint in ItaliŽ pas op 1 augustus . :t
Ik ga dit jaar weer naar Molveno. Hotel Lory, Nederlandse eigenaren en goed eten/drinken etc!

Molveno is echt prachtige omgeving!!!!!!
Slapen ook in Albergo Pordoi maar week 2 JUNI.
laat effe weten hoe het daar is

Hotel Lory Molveno is zeer goed , maar omgeving daar gezien
Contact in pordoi liep alvast stroef. heb verschillende mails gestuurd en een voorschot betaald. Zijn met 8 personen. Vroeg om een bevestiging van mijn storting(400 €) maar tot op heden nog niets verkregen. Verschillende malen gebeld maar kreeg het antwoord telefonisch dat alles ok is. Hoop nu dat alles ok is.
quote:
bartho schreef op 17 april 2018 @ 20:13:
Contact in pordoi liep alvast stroef. heb verschillende mails gestuurd en een voorschot betaald. Zijn met 8 personen. Vroeg om een bevestiging van mijn storting(400 €) maar tot op heden nog niets verkregen. Verschillende malen gebeld maar kreeg het antwoord telefonisch dat alles ok is. Hoop nu dat alles ok is.

Komt vast goed, zo hoeven ze het niet op te geven voor de belasting :+
quote:
bartho schreef op 17 april 2018 @ 20:13:

hebben mij niet gevraagd om een aanbetaling dus ook niet gedaan

heb 13 nov al geboekt ze zien ons graag zeggen ze

Door AdventureGirl op woensdag 18 april 2018 17:08

Ik heb er meerdere keren overnacht.... Als ik weer die kant op ga ga ik direct weer naar Albergo Pordoi..

Of... naar Castelatemar omdat een vriendin daar al jaren terugkomt en daar heel tevreden over is. Maar ook ander prijskaartje.
quote:
Michael8813 schreef op 16 april 2018 @ 08:51:
Ik ga dit jaar weer naar Molveno. Hotel Lory, Nederlandse eigenaren en goed eten/drinken etc!

Molveno is echt prachtige omgeving!!!!!!

Daar gaan wij ook heen! We hebben een goede keus gemaakt zo te lezen :]
Pordoi is goed hoor had ook lang vantevoren geboekt en alles was geeiin oke...zou meteen terug gaan naar pordoi
quote:
>>>Berry<<< schreef op 18 april 2018 @ 17:10:

[...]

Daar gaan wij ook heen! We hebben een goede keus gemaakt zo te lezen :]

Afgelopen jaar geweest prima locatie wat ver van sella omgeving maar alles ri stelvio is ook mooi prima plekje daar.

© 2001-2018 Motor-Forum