“Ik heb een viapunt op de tegengestelde richting van de snelweg geplaatst, ik zie hem op de kaart misschien op nog geen 100m afstand staan maar het icoon “Skip Waypoint" komt niet beeld ondanks dat ik wel een radius heb ingesteld. Werkt de mod niet?”
De “Skip Waypoint Mod” werkt wel, echter het berekenen van de afstand tot het viapunt gebeurd niet “hemelsbreed”. Ik ben nog druk aan het zoeken of het anders kan, maar het lijkt er niet op dus voorlopig werkt het als volgt:
De afstand tot het volgende viapunt wordt altijd berekend door de software op basis de route er naar toe. Dat wil zeggen: stel je viapunt staat aan de andere kant van de snelweg, de route berekend dat je moet omrijden en een afstand van 7km moet rijden om daar te komen. Dan is de afstand naar het volgende viapunt volgens de software 7km, ook al staat het viapunt hemelsbreed wellicht maar 100m van je aan de overkant van de weg. Als de ingestelde radius dan bijvoorbeeld 1500m is zal de knop dus niet in beeld komen. Ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is. In de laatste versie van de mod zit echter ook de mogelijkheid de knop altijd in beeld te laten staan ipv binnen een radius
Ik het Sygic geprobeerd op mijn Samsung S5 telefoon en die gemiste routepunten blijft een drama net als ik hier lees
Stoppen en routepunt wissen is geen optie
Kan het niet zo zijn dat als je de route gewoon volgt ( want dat geeft hij gewoon aan bij Sycic in ieder geval ) en je passeert de volgende route punt dat hij de vorige ook als bezocht registreert.
Dan kan je gewoon door rijden en lost het zich vanzelf op
Ga het hier volgen
Die Garmin ben ik meer dan zat