Bekijk originele versie: iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Haha gelukkig dat ie "hut" nog steeds doet. Er kan ook niet veel misgaan als je die app gewoon op een SD kaart zet en draait. Bovendien ,... je kunt altijd de 1e verwijzing van je standaard app (shell) altijd weer naar je iGoPrimo of Mamba4 laten verwijzen dit weekend.... volgens mij is zoiets heel snel opgelost.

Wat betreft die uitknop (echt Device UIT), die heb ik ook nergens gevonden. Alle verwijzingen in de iPhoneToday Wiki voor uit (off, standby, suspend) hebben dezelfde uitwerking. Maar eigenlijk zit er ook in WinCe (volgens mij) ook geen softwarematige POWER OFF oplossing of al in die verschillende shell's. Of vergis ik me daarin? Iemand??? Zelfs in de Wince omgeving staat (bij mij) onder de Windows Startknop een SUSPEND en niet een POWER OFF knop.
Bovendien,... je hebt toch de hardware knop waarmee je je Device echt kunt uitzetten?

Onder de EXIT icoon staat bij execute simpelweg --exit waarmee ik het programma iPhoneToday beŽindig en waarmee naar het programma wordt teruggegaan van waaruit de iPhoneToday applicatie in de 1e plaats was gestart.

Dus:
WinCe ---> iPhoneToday + exit knop ---> terug naar WinCe
Shell -----> iPhoneToday + exit knop ---> terug naar Shell

vg.gr. Erwin
quote:
Mr. M schreef op 26 oktober 2016 @ 01:22:
Dank je en ja, we moeten metelkaar toch een eind kunnen komen.
Wil jij je icons.xml delen? Wellicht dat ik daar verwijzingen uit kan halen.

gr M

Icons.xml....: http://www.motor-forum.nl...d17428fef90c41907313167ce
Settings.xml: http://www.motor-forum.nl...33c8a92ee06f0be3c92c65f22
Dank!

Deze: "Onder de EXIT icoon staat bij execute simpelweg --exit " zocht ik ;)

WIN CE sluit nooit helemaal af. En de accu loopt in een week leeg. Dus die haal ik er altijd uit als de nav voor langere tijd niet gebruikt wordt.

De power opties zijn ook ondoorgrondelijk in Win CE. Ik wil nl het device aanblijft als de externe power wegvalt (bij starten motor bv), maar dat krijg ik niet voorelkaar.
Deze jongens maar es gepolst ;)

gr M

Door Erwin Se Kreet op vrijdag 28 oktober 2016 17:16

quote:
Mr. M schreef op 28 oktober 2016 @ 00:11:

...Ik wil nl het device aanblijft als de externe power wegvalt (bij starten motor bv), maar dat krijg ik niet voorelkaar...

gr M

Marten,

ik begrijp uit jouw woorden dat in de 12volt-aansluiting van jouw fiets is ingebouwd dat die geen stroom levert zodra de startmotor zijn benodigde energie nodig heeft. Misschien moet je daar de oplossing zoeken. Dit probleem heb ik niet maar zou ik ook vrij vervelend vinden. Voor mijn device heb ik de bij het apparaat bijgeleverde stroomdraad+12v-->5v converter direct aan de accu gekoppeld. Ik ervaar geen dipjes in de stroomtoevoer hierdoor. Ik moet uiteraard er wel voor zorgen dat zodra mijn motor uitstaat ik niet meer (te lang) stroom tap via mijn device want anders zou ik met een lege accu kunnen komen staan |(

Vr.gr. Erwin :]
Yep, mijn 12V is geschakeld via het stadslicht. En dat wil ik ook zo houden.

Mijn 12 -> 5V is een waterdichte usb en ik heb geen zin daar altijd 7 x12 uur spanning op te hebben.

Trouwens, de motor heeft dit standaard, zoals zo veel auto's: tijdens starten worden alle verbruikers uitgeschakeld, behalve de startmotor ;)

Maw, ik pak liever de bron aan :)

Marten
Heren bied dit wat mogelijkheden tot aan de shell? https://www.youtube.com/watch?v=wS37diJR0Q0 en http://forum.xda-develope...p?p=52522865#post52522865 Ga dit morgenmiddag is uitproberen

Door Erwin Se Kreet op vrijdag 28 oktober 2016 22:47

Heel interessante vondst Ot!!!

Dit ga ik wat nader bekijken. Als je in Apical de mogelijkheid hebt om Koppelingen/iconen toe te voegen dan is t wellicht ook mogelijk om die vermaledijde Mini Cooper te shaken en een mooie motorfiets (GSF 650? ) er in te plaatsen. Moet ik dan toch mijn woorden inslikken dat t niet mogelijk is??? Ik hoop dat deze oplossing dan inderdaad in mijn Rom kan ingrijpen die voor het grootste deel voor de software op READ ONLY staat. Dat is de grootste uitdaging.

Vr.gr. Erwin

EDIT1: Eerste blik op de bijgeleverde BMP's en het 1-2.INI script laat zien dat dit voor resolutie 800x480 is gemaakt. Wellicht is t een en ander aan te passen naar 480x272 .... Ik raad aan dit niet zonder aanpassingen naar 480x272 te gebruiken als jouw device resolutie 480x272 heeft!

EDIT2: Na omzetten van hoog-resolutie plaatjes naar laag-resolutie plaatjes en de verschillende verwijzingen daarnaar in het INI bestand zette ik het tromgeroffel in en..... het werkte niet. Foutmelding in het script. Blijkt dat ik toch een andere Apical configuratie heb. Kan ook nergens die Main map vinden (ook niet met Commander). Vind t ook niet zo erg eigenlijk. Apical vind ik niet erg uitblinken in schoonheid. En die oude Rom van mij heeft nog steeds die Chinese WinCe... dius dit Apical avontuur laat ik verder varen.
Kon helaas niet wachten dus ben maar verder wezen onderzoeken. uiteindelijk heb ik niks van youtube gebruikt maar alleen van XDA. Inmiddels in de interne geheugen van het apparaat gekomen en alles uit gekopieerd. Hier vond ik ook de applicaties (exe.) van bluetooth, calculator en dergelijke(misschien handig voor de Iphone today variant.)Als je dit wilt stuur ik je een pm. Helaas ben ik nu weer tegen een wand aangelopen dat ik een bepaald bestand niet kan uitpakken waar de afbeeldingen in staan. Volgens XDA zou je doormiddel van firmware verder kunnen komen maar die heb ik niet...Even bij de verkoper bedelen. Maar! De eerste stap is gezet! p.s Ik heb idd de 480 resolutie variant. Zal me daar zeker aanhoude;)
quote:
Erwin Se Kreet schreef op 28 oktober 2016 @ 22:47:
Heel interessante vondst Ot!!!

Dit ga ik wat nader bekijken. Als je in Apical de mogelijkheid hebt om Koppelingen/iconen toe te voegen dan is t wellicht ook mogelijk om die vermaledijde Mini Cooper te shaken en een mooie motorfiets (GSF 650? ) er in te plaatsen. Moet ik dan toch mijn woorden inslikken dat t niet mogelijk is??? Ik hoop dat deze oplossing dan inderdaad in mijn Rom kan ingrijpen die voor het grootste deel voor de software op READ ONLY staat. Dat is de grootste uitdaging.

Vr.gr. Erwin

EDIT1: Eerste blik op de bijgeleverde BMP's en het 1-2.INI script laat zien dat dit voor resolutie 800x480 is gemaakt. Wellicht is t een en ander aan te passen naar 480x272 .... Ik raad aan dit niet zonder aanpassingen naar 480x272 te gebruiken als jouw device resolutie 480x272 heeft!
ik ben al mijn nuttigeplaatsen kwijt sinds mijn laatste update tankstations campings enz. iemand enig idee waar ik deze kan vind en welk mapje ze moeten??
quote:
casper2ru schreef op 03 november 2016 @ 21:22:
ik ben al mijn nuttigeplaatsen kwijt sinds mijn laatste update tankstations campings enz. iemand enig idee waar ik deze kan vind en welk mapje ze moeten??

Misschien helpt deze uitleg:
http://www.motor-forum.nl...5ae5ea9c953d7d25b3fdd00a8
Weet iemand welke file/installatie procedure ik moet volgen voor de motor-editie?
Ik neem trouwens aan dat het voorde Becker installatie hetzelfde is?

[Afbeelding: SCDB]

Bedankt, Marten
quote:
Mr. M schreef op 22 november 2016 @ 17:41:
Weet iemand welke file/installatie procedure ik moet volgen voor de motor-editie?
Ik neem trouwens aan dat het voorde Becker installatie hetzelfde is?

[afbeelding]

Bedankt, Marten

Marten,

Txt-file. De map content/speedcam leegmaken en je txt-bestand daarin plaatsen.
Top! Bedankt, gaan we doen.

gr M
Alvast voor het nieuwe seizoen.

https://www.aliexpress.co...8GB-2016/32652500422.html

Groet

Pm
https://www.youtube.com/shared?ci=zLmrqBdqmjE

Daar is hij dan de android variant. De eerste modellen (lees samples) hebben nog wat water dichtheid problemen. Het ziet er veel belovende uit echter is het jammer dat er geen terug toets onder in het scherm staat maar klein aan de zijkant kan worden opgeroepen wat in de praktijk met handschoenen natuurlijk onmogelijk is. Tot dusver mijn mening.

Heb de vraag aan de fabrikant gesteld of het toestel het aankan om bijvoorbeeld tomtom te draaien etc zoals op een mobiele telefoon. Dus even afwachten nog wat daar uit komt.
quote:
Williej schreef op 02 december 2016 @ 07:46:
https://www.youtube.com/shared?ci=zLmrqBdqmjE

Daar is hij dan de android variant. De eerste modellen (lees samples) hebben nog wat water dichtheid problemen. Het ziet er veel belovende uit echter is het jammer dat er geen terug toets onder in het scherm staat maar klein aan de zijkant kan worden opgeroepen wat in de praktijk met handschoenen natuurlijk onmogelijk is. Tot dusver mijn mening.

Heb de vraag aan de fabrikant gesteld of het toestel het aankan om bijvoorbeeld tomtom te draaien etc zoals op een mobiele telefoon. Dus even afwachten nog wat daar uit komt.

Ziet er goed uit. Is dat een 5" scherm?
5"inderdaad. http://www.prolech.net/Products.asp
En blijven zij de Android versies updaten. De Garmin Monterra was al verouderd toen hij uitkwam en heeft nooit een furore gemaakt.
Dit is zeker interessant, omdat er hele mooie apps zijn voor verschillende doeleinden: allroad, outdoor, wandelen, etc, etc. Die gebruiken vaak OSM kaarten.

Ik zou er een apart draadje van maken Willie ;)

gr Marten

PS Specs:

Specifications

CPU Processor: Allwinner A33
Operating System: Google Android 4.4.2 Kitkat
Resolution: 854*480, support G-Sensor 5 Point Capacitive Touch Screen
RAM: 512MB DDR3
Battery Pack: 3.7V 3000mAh Li-Polymer rechargeable battery, enjoy longer running time
Audio player: MP3, WMA, MP2, OGG, AAC, M4A, MA4, FLAC, APE, 3GP, WAV
Video Player: Support AVI(H.264, DIVX, DIVX, XVID, rm, rmvb, WMV, MOV, MP4(H.264, MPEG, DIVX, XVID), DAT(VCD), VOB(DVD), MPEG, MPG, FLV(H.263,H.264), ASF, TS, TP, 3GP, MPG etc E-book: PDF/TXT/CHM/DOC/EXCEL/EPUB/RTF/FB2
Capacity: 8GB internal memory; Expandable by MicroSD to 32GB
USB:USB2.0, full speed, up to 12Mbps, support ActiveSync and Mass storage
Screen luminance:700cd/m2 (High Light Screen, can see under sun light)
Touch Panel:Resistive type touch panel, glove-friendly TP.
Speaker:Built–in loud speaker,8Ω 2W.

Door Erwin Se Kreet op vrijdag 02 december 2016 13:31

wauw goede specs
Inderdaad! Ziet er goed uit.

"Jammer" dat hij 5" is, beetje tť groot voor mij.
quote:
Mr. M schreef op 02 december 2016 @ 10:19:

Ik zou er een apart draadje van maken Willie ;)

gr Marten

Dan moet je dat maar doen O-)
Als ik wat meer info heb zal ik het tzt daar dan deponeren 8-)
ziet er niet verkeerd uit. Voor mij vind ik dan wel weer onzin om er een videospeler/e-reader e.d. in te duwen, maar ja, android. Wel Top dat het geheugen uit te breiden is. Een audiospeler icm Bluetooth is dan weer wel fijn.
Gaan we hier verder: De MT 5001 Android GPS voor je Motor

(Dit draadje is voor de IGO MotorEditie)
Hozzira, ongelofelijke dank voor je inzet!
Motoerversie op mijn Fodsports GPS (Chineesje) gezet en het werkt fantastisch.

Moet bog even zoeken naar wat meer recente kaarten die hij lust, maar verder top!

Pondje
Kan er een filemanager op de device (Windows ce) geÔnstalleerd worden, zodat er foto's en video's verwijderd kunnen worden zonder aan de PC gekoppeld te hoeven worden?

© 2001-2017 Motor-Forum