Bekijk originele versie: Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

Afstellen zou ik na het inrijden doen. Je wil op de dyno toch meerdere volgas runs kunnen maken als je gaat mappen, dus dat doen na het inrijden lijkt mij wel zo handig. Flash je alleen een andere map, wat natuurlijk niet de beste optie is, dan maakt het niets uit.
quote:
PilatuS23 schreef op 15 april 2018 @ 21:16:
Afstellen zou ik na het inrijden doen. Je wil op de dyno toch meerdere volgas runs kunnen maken als je gaat mappen, dus dat doen na het inrijden lijkt mij wel zo handig. Flash je alleen een andere map, wat natuurlijk niet de beste optie is, dan maakt het niets uit.

top! Je bevestig direct mijn gevoel, welke ik zonder enige onderbouwing had :+
quote:
Johnny FZ1 schreef op 14 april 2018 @ 22:33:
@ J vd Meer misschien kunt u ons verder helpen wat betreft Woolich materiaal voor mijn Fz1 .
Volgens Paul is er dan een veel mooiere afstelling mogelijk.

Ik ben er mee bezig. Dat wil niet zeggen dat het mij wel gaat lukken hoor. Ik doe mijn best zodat Paul je motor kan afstellen.
quote:
boytje schreef op 15 april 2018 @ 21:08:
goedenavond,

Even een vraag.

Ik heb sinds kort een nieuwe Z1000. Ik heb er direct full akrapovic systeem op laten zetten en een bmc vervangingsfilter. Voor mijn idee moet deze nu daar op afgesteld worden. op het moment heb ik 600km er op gereden ik denk er aan om een ecu flash te laten doen. Wat is handig na het inrijden (1600km) of na de eerste beurt (1000km) of direct?

Zit de lambda sensor er nog gewoon in? Of zijn deze verwijderd? Katalysator?
Verstandig is om de motor even te testen of dat deze nu niet te arm staat.
En als je het toch gaat flashen kun je dat beter misschien meteen maar laten doen ook, de boel globaal wat rijker zetten zodat je veilig kunt inrijden en na het inrijden goed laten afstellen.
quote:
J vd Meer schreef op 16 april 2018 @ 09:31:

[...]

Ik ben er mee bezig. Dat wil niet zeggen dat het mij wel gaat lukken hoor. Ik doe mijn best zodat Paul je motor kan afstellen.

Bedankt voor je inzet . Dit waardeer ik zeer. :}
quote:
Johnny FZ1 schreef op 14 april 2018 @ 22:28:
Vandaag wat testbank werk .
Hier de uitdraaien van de resultaten .
De 1e met db killer.

[afbeelding]

De 2e zonder db killer.

[afbeelding]

Ah, volgens mij heb ik zaterdag nog even met jou staat praten? (Ik was er samen met mijn broer voor zijn Aprilia Tuono)
quote:
Joep schreef op 17 april 2018 @ 07:13:

[...]

Ah, volgens mij heb ik zaterdag nog even met jou staat praten? (Ik was er samen met mijn broer voor zijn Aprilia Tuono)

Klopt . Jij de man van de Fireblade en circuit rijden .
En je broer blij met de afstelling ?

© 2001-2018 Motor-Forum