Bekijk originele versie: Honda VT/VTX shadow topic deel 2

originele forward controls??

ik zal eens een beetje googlen.

niemand iets onder het stof in de schuur liggen toevallig??
https://www.amazon.com/Kr...-Extensions/dp/B006H81NLO

24 dollar. Goedkoper gaat het denk ik niet worden
quote:
flarrestein schreef op 09 mei 2016 @ 09:38:
Dit weekend eens bezig geweest met het spaken van het achterwiel. Blijkt toch een aardig werkje te zijn.
Voorwiel is de volgende.
[afbeelding]

Hey Flarrestein, denk je dat het eenvoudig te doen is om het achterwiel van een shadow vooraan te gebruiken? Kan de trommelschijf vervangen worden door remschijven? Of is de as van het wiel te breed om tussen de voorvork te passen?
Zeker niet goedkoper, wel iets duurder.
quote:
Price: $23.99 & FREE Shipping
Only 15 left in stock - order soon.
This item does not ship to Netherlands. Please check other sellers who may ship internationally.

Maar het begin is er. Kan alleen goedkoper als je het zelf maakt, is niet echt ingewikkeld zo te zien.
quote:
Stevenstunt schreef op 13 februari 2018 @ 10:12:

[...]

Hey Flarrestein, denk je dat het eenvoudig te doen is om het achterwiel van een shadow vooraan te gebruiken? Kan de trommelschijf vervangen worden door remschijven? Of is de as van het wiel te breed om tussen de voorvork te passen?

Daar zou ik je echt geen goed antwoord op kunnen geven.
Volgens mij kan 'alles', je kunt spaken op maat laten maken dus dan moet het kunnen.
Dan moet je wel de naaf vervangen (trommelrem van achterwiel tussen de voorpoten gaat niet)

Door Black_Magician op vrijdag 16 februari 2018 14:37

Kan ik iemand blij maken een een midden standaard voor een VT600? Zeer makkelijk te monteren
Ik heb er wel intresse voor. Wat wil je er voor hebben?
quote:
Black_Magician schreef op 16 februari 2018 @ 14:37:
Kan ik iemand blij maken een een midden standaard voor een VT600? Zeer makkelijk te monteren

© 2001-2018 Motor-Forum