Bekijk originele versie: Marc Marquez topic deel II

Vandaag 22 en al onderweg naar je 3e Moto GP titel.
[Afbeelding: 10994228_816716221697771_4230044747383011302_n.jpg?oh=6f4227b5b6ec08b3e2b8cd6e0948de0c&oe=55559EB0&__gda__=1435774521_c0e76a00cf723dd21f8113c7a0c119b3]
2015 helm design van Marquez.

[Afbeelding: CAejuh3XIAAm6fW.jpg]
quote:
bigscale62 schreef op 18 februari 2015 @ 00:35:
Vandaag 22 en al onderweg naar je 3e Moto GP titel.

Hoho..nog 18 races te gaan..
quote:
zippey schreef op 20 maart 2015 @ 17:27:

[afbeelding]

Mwah, niet onaardig..hoog 'Barša' gehalte ;)
quote:

[afbeelding]

Nice!
quote:

[afbeelding]

8-)

Door Maximus Decimus op maandag 30 maart 2015 16:36

Wat is het hier stil na zondag _O-
quote:
Maximus Decimus schreef op 30 maart 2015 @ 16:36:
Wat is het hier stil na zondag _O-

ze hadden geluk dat hij de eerste bocht wijd ging, in een rechtstreeks duel zet ik me geld op Marquez! genadeloos!
quote:
zippey schreef op 30 maart 2015 @ 17:52:

[...]

ze hadden geluk dat hij de eerste bocht wijd ging, in een rechtstreeks duel zet ik me geld op Marquez! genadeloos!

_O-
Kijk de ronde tijden is terug.
quote:
Qken schreef op 30 maart 2015 @ 18:05:

[...]

_O-
Kijk de ronde tijden is terug.

Marquez had zeker weten de pace om met de yamaha's en Duc's meetekomen ik zeg niet dat hij sneller was maar meer vergelijkbare pace, en dan in een duel is Marquez gewoon ijzersterk, mja moet hij niet wijd gaan in de eerst bocht nu is het achteraf lullen.

volgende race 25punten voor deze knul. :Y
quote:

[...]

Zijn inhaalrace was magistraal maar dat gelul van wat als vind ik wel zo een onzin.
Wat als .... de hemel naar beneden valt
dan zijn alle mussen dood
quote:
Obtopdrop schreef op 30 maart 2015 @ 18:17:

[...]

Zijn inhaalrace was magistraal maar dat gelul van wat als vind ik wel zo een onzin.

het was ook ook min of meer een sarcastische reply op Maximus gezien zijn post, maar sommige zijn wel gelijk happerig zeg. ;)
[Afbeelding: image.jpg1_zpskejrhnrj.jpg]

Knap gedaan van Rossi.... maar Marquez heeft de meeste ingehaald.
Verwacht een interessant seizoen dit jaar.... :]
quote:
Kato schreef op 30 maart 2015 @ 18:35:
[afbeelding]

Knap gedaan van Rossi.... maar Marquez heeft de meeste ingehaald.
Verwacht een interessant seizoen dit jaar.... :]

ja leuk voor Rossi is hem gegund die ouwe, maar Rossi gaat dit egt niet volhouden dit seizoen! :+ ik hoop het wel natuurlijk en hoop ook dat die ducati's overal zo goed zijn maar ik denk dat we pas in Europa egt gaan zien wie er serieus voor de titel gaan. Marquez sowieso! :Y
quote:

[...]

Twijfelachtig, zn pace was niet geweldig. Rossi had heel wat rondes onder MArquez zn snelste ronde. En na 10 rondjes had Marques genoeg ruimte om zn rondes te rijden!
quote:
zippey schreef op 30 maart 2015 @ 18:11:

[...]

Marquez had zeker weten de pace om met de yamaha's en Duc's meetekomen ik zeg niet dat hij sneller was maar meer vergelijkbare pace, en dan in een duel is Marquez gewoon ijzersterk, mja moet hij niet wijd gaan in de eerst bocht nu is het achteraf lullen.

volgende race 25punten voor deze knul. :Y

Dat weet ik niet.
Maar een kop groep van 6 motoren zie ik wel zitten :Y
quote:
DeGier schreef op 30 maart 2015 @ 19:18:

[...]

Twijfelachtig, zn pace was niet geweldig. Rossi had heel wat rondes onder MArquez zn snelste ronde. En na 10 rondjes had Marques genoeg ruimte om zn rondes te rijden!

Als hij er vanaf het begin bij had gezeten had hij wel een wat betere pace gehad denk ik.
Je zit dan sowieso al beter in je ritme vanaf rondje 1 en je vergt niet zoveel van je banden zoals hij dat nu wel deed.
Maar goed,als,als...
Op naar de volgende en dan een kopgroep van 2 honda`s,2 ducati`s en 2 yamaha`s. 8-)
quote:
zippey schreef op 30 maart 2015 @ 18:34:

[...]

het was ook ook min of meer een sarcastische reply op Maximus gezien zijn post, maar sommige zijn wel gelijk happerig zeg. ;)

Sarcasme is een beetje moeilijk af te lezen van een beeldscherm. ;)
'kVond die actie waarbij Marquez zich tussen Barbera en Bautista door ramde nou niet zo netjes, 't was gewoon een hork! B|
Dat een racedirectie daar nix van zegt..ongelˇˇflijk. Bautista moÚst gewoon naar binnen vanwege die kapotte leidingen..
quote:
Arckira schreef op 31 maart 2015 @ 19:36:
'kVond die actie waarbij Marquez zich tussen Barbera en Bautista door ramde nou niet zo netjes, 't was gewoon een hork! B|
Dat een racedirectie daar nix van zegt..ongelˇˇflijk. Bautista moÚst gewoon naar binnen vanwege die kapotte leidingen..

Dat was niet fraai inderdaad :N

Daar hoort gewoon een sanctie op.
Hadden ze die zooi niet ff normaal kunnen aansluiten bij Aprilia?
Subtiele woordkeuze ..

Maar je hebt wel gelijk, de remleidingen hingen bijzonder ruim aan de voorvork.
Marquez heeft geen respect voor andermans remmerij...

© 2001-2017 Motor-Forum