Bekijk originele versie: BMW k100RS Cafe Racer

Hey Joossio, welkom terug!!

Hoe was het op je stage?

Die photoshop ziet er wel vet uit! Zeker ook die nieuwe achterkant incl de achtervering voor het achterwiel.
De stage was super leerzaam. Erg naar mijn zin gehad. En nog wat her en der van de steden gezien waar ik geweest ben.

Eerst was de bedoeling om de BMW voor 11 september af te hebben. A vol examen dag. Zodat ik er op kon gaan rijden. Alleen is dat plan gewijzigd. Ik heb een ander speeltje erbij gekocht waar ik straks dan op kan rijden. Zodat ik de BMW verder kan afbouwen zonder mij te moeten haasten, zal ten koste gaan van de kwaliteit. En het moet ook leuk blijven.
Ik ben nog bezig met de uitlaat, het uitlaat spruitstuk zit bijna in elkaar. Foto's volgen nog. Maar ben er nog niet helemaal over uit waar ik met de demper wil eindigen. En of ik de oude weer ga gebruiken of dat ik een nieuwe maak.

Ik was al een tijd aan het rond kijken voor een supersport. En toen ik afgelopen zondag een hele nette Aprilia RSV te koop zag staan meteen gaan kijken.

Dus bij deze ben ik de trotse eigenaar van een Aprilia RSV uit 2003.[Afbeelding: IMG_20170821_132327.jpg]
Ben benieuwd naar je foto's van de uitlaat! Super mooie fiets die RSV! Veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken denk;)
Bij deze de foto ;)

[Afbeelding: IMG_20170826_211427.jpg]
Vind het schitterend :}
aah mooi laswerk;) en alles past.
Supersportje ziet er ook leuk uit. en goed dat je terug bent.
hebben we weer iets te lezen op het werk:P
Uitlaat ziet er top uit!
Veel plezier met die RSV ook, erg mooi ding + V2 = *O*
1 van de mooiste kleurenstellingen.
laswerk ziet er super uit! :Y Proficiat met je aankoop en veel veilige km's :]

Door TeamHeronSuzuki op maandag 28 augustus 2017 16:08

quote:

Dat wordt erg mooi!
Ziet er top uit! Echt nice 8-) 8-) . Backing-gas gebruikt?
Ik las het zonder backing gas. Komt omdat het een wand dikte van 2mm heeft. Dan kan het net zonder backing gas, het puls lassen zorgt er ook voor dat ik niet volledig doorbrand.

Zou nog wel een keer een regulator met dubbele uitgang willen. Dan is dunwandiger ook mogelijk met 1 fles. Of andere toepassingen.

© 2001-2017 Motor-Forum