Bekijk originele versie: Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Kan iemand me vertellen wat het is dat deze motor zo aantrekkelijk maakt? Ik ben er helemaal verliefd op en weet niet waarom.. Is het dat hij zo zeldzaam is? rijdt hij echt zo geweldig?
Geen flikker aan...
Cb500.. Da's pas spannend!

Koop het niet!

Door TwoWheelsAndAPonytail op zondag 30 juli 2017 23:09

Hahah
Ik ga morgen kijken bij een Nuda (Duitsland). Ik vroeg me af of mensen hier ervaring hebben met een CVO (Certificate of Origin) voor de Husqvarna Nuda? Deze schijn je nodig te hebben samen met een Fahrzeugbrief van het voertuig om je motor te laten keuren.
Oeh er staat er weer een op marktplaats, wel aan de prijs volgens mij voor de niet-R versie.
quote:
Geoclaps schreef op 08 augustus 2017 @ 15:14:
Ik ga morgen kijken bij een Nuda (Duitsland). Ik vroeg me af of mensen hier ervaring hebben met een CVO (Certificate of Origin) voor de Husqvarna Nuda? Deze schijn je nodig te hebben samen met een Fahrzeugbrief van het voertuig om je motor te laten keuren.

Ik heb de mijne ook in Duitsland gehaald. CVO had de verkoper (na overleg) netjes erbij klaarliggen. Helpt wel, maar bij RDW keken ze er nauwelijks naar. Fahrzeugbrief moet er gewoon bij zitten, is onderdeel van het kentekenbewijs daar.
Succes!
Wat is een markt conforme prijs voor een zwarte 2012 nuda? Arrow demper. 18k gelopen. Nette algehele staat.
€9000
Husqvarna Nuda 900R ABS
http://link.marktplaats.n...s&utm_content=app_ios
Ad
Op dit moment al 3 Husqvarna Nuda's te koop op marktplaats:

Husqvarna Nuda 900R ABS (Beverwijk, NH)
Bouwjaar 2014, KM stand 16.000, vp € 9.400,- -> € 9.000,-
https://link.marktplaats.nl/m1192739246

--

Husqvarna Nuda 900 (Roelofarendsveen, ZH)
Bouwjaar 2013, KM stand 10.600, vp € 8.700,-
https://link.marktplaats.nl/m1190873626

--

Husqvarna Nuda 900 (Alkmaar, NH)
Bouwjaar 2012, KM stand 18.200, vp € 8.250,-
https://link.marktplaats.nl/m1193831447

Voor degenen die een Nuda zoeken is dit je kans :P Ik heb echter besloten uit te wijken naar Duitsland.
die uit Alkmaar is niet duur
Heb ik potnondeju net een nieuwe motor...

Als de R-ABS-eigenaar nou op zoek was naar een CBR met superbikestuur ipv een auto :+
Balen, ik moet mijn motor nog ff repareren en verkopen :(
Update: ik heb besloten een Nuda uit Duitsland te kopen. Klein stukje over de grens (uur vanaf mij).

Super net ding en wordt over anderhalve week naar me toe gebracht door de eigenaar. Als alles goed gaat kan ik hem daarna vrij vlot importeren.

To be continued...

Door TwoWheelsAndAPonytail op vrijdag 08 september 2017 14:44

quote:
Geoclaps schreef op 21 augustus 2017 @ 12:57:
Update: ik heb besloten een Nuda uit Duitsland te kopen. Klein stukje over de grens (uur vanaf mij).

Super net ding en wordt over anderhalve week naar me toe gebracht door de eigenaar. Als alles goed gaat kan ik hem daarna vrij vlot importeren.

To be continued...

En en en???! :]
quote:

:t

Ben er mee langs het RDW keuringsstation geweest in Almelo. Toffe vent die me hielp en was zo gepiept. Bleek echter dat ik op terugweg een lekke achterband had gereden.. zat net een nieuw Michelin Pilot Power 4 onder.. :N [Afbeelding: nuda.jpg]

Door TwoWheelsAndAPonytail op woensdag 13 september 2017 17:30

quote:
Geoclaps schreef op 13 september 2017 @ 14:10:

[...]

Ben er mee langs het RDW keuringsstation geweest in Almelo. Toffe vent die me hielp en was zo gepiept. Bleek echter dat ik op terugweg een lekke achterband had gereden.. zat net een nieuw Michelin Pilot Power 4 onder.. :N [afbeelding]

Congrats! *O* *O* *O*
quote:
Geoclaps schreef op 13 september 2017 @ 14:10:

[...]

Ben er mee langs het RDW keuringsstation geweest in Almelo. Toffe vent die me hielp en was zo gepiept. Bleek echter dat ik op terugweg een lekke achterband had gereden.. zat net een nieuw Michelin Pilot Power 4 onder.. :N [afbeelding]

Is die zijkap nou wit of is dat een weerspiegeling?
quote:

Hihi, dankjewel :Y

quote:
HermanK schreef op 13 september 2017 @ 18:22:

[...]

Is die zijkap nou wit of is dat een weerspiegeling?

Goed gezien, dat zijn stickers van de vorige eigenaar. Die had ze erop geplakt toen ze de motor nieuw kocht om krassen van benen te voorkomen. Ik twijfel nog een beetje om ze eraf te halen maar denk het wel.
quote:
Geoclaps schreef op 15 september 2017 @ 12:56:

[...]

Hihi, dankjewel :Y

[...]

Goed gezien, dat zijn stickers van de vorige eigenaar. Die had ze erop geplakt toen ze de motor nieuw kocht om krassen van benen te voorkomen. Ik twijfel nog een beetje om ze eraf te halen maar denk het wel.

Zou je een paar extra foto's willen maken? Zag het pas op fb en vond het wel mooi, misschien kunnen we ruilen? Of we meeten een keer
quote:
HermanK schreef op 16 september 2017 @ 18:40:

[...]

Zou je een paar extra foto's willen maken? Zag het pas op fb en vond het wel mooi, misschien kunnen we ruilen? Of we meeten een keer

Foto's van die zijkant zoals die nu is bedoel je? Kan wel, zou dan donderdag worden naar verwachting.

Wat bedoel je met ruilen?
quote:
Geoclaps schreef op 18 september 2017 @ 15:55:

[...]

Foto's van die zijkant zoals die nu is bedoel je? Kan wel, zou dan donderdag worden naar verwachting.

Wat bedoel je met ruilen?

mijn zwarte kappen op jou motor, jou witte op de mijne.... foto's hebben geen haast, ben alleen erg nieuwschierig
Ah op die manier. Ik hou liever mijn eigen kappen ;)

Zien er super netjes uit en als die stickers eraf zijn, zijn ze voor het grootste gedeelte als nieuw.

Ik wil gerust foto's voor je maken maar degene die ze erop heeft geplakt heeft ze uitgeknipt en erop geplakt. Iets wat je eventueel zelf dus ook zou kunnen doen.

EDIT: deze vond ik met zilvergrijze folie erop..

http://i.imgur.com/CDkKrgW.jpg

© 2001-2017 Motor-Forum