Bekijk originele versie: Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren.

quote:

:9~

EML met L3e -O-
Hoop geld voor zo'n oud hok met twee cilinders te weinig.....
Zin om te rellen?
quote:

Kun je een toekomstig zijspanner als ondergetekende uitleggen wat daar -O- aan is?
Het verschil tussen L3e en L4e ken ik wel.
Dat betekent dat je zelf nog een wijzigingsformuliertje naar de RDW moet doen.
En de wielbasis moet laten aanpassen op kenteken.
quote:
Hellracer schreef op 04 februari 2015 @ 14:22:
Dat betekent dat je zelf nog een wijzigingsformuliertje naar de RDW moet doen.
En de wielbasis moet laten aanpassen op kenteken.

Aanvulling voor Grandia; Dit is momenteel geheel gratis !
en dat terwijl een EML op kenteken eigenlijk altijd een zijspan zou moeten zijn, toch
Misschien heeft hij wel een inlegvel, dan zet je hem ook zo (kosteloos) op L4
quote:

Gaaf ding hoor en ik kan hem niet bouwen voor dat geld *D
quote:
Grandia schreef op 04 februari 2015 @ 14:51:
en dat terwijl een EML op kenteken eigenlijk altijd een zijspan zou moeten zijn, toch

Jep, dat is het kromme. De RDW zou alle EML's uit de database zo om kunnen zetten naar L4e. Dat hadden ze in 2009 al moeten doen.
http://www.speurders.nl/o...gl-1000-k3-149346933.html

Standaard met reserve remschijf *D

(Ik mis de linker-remklauw)
Wat laat je me weer schrikken ;)
Mannen! (had hem ook al in een ander topic gezet, maar staat hier beter)

Voor de liefhebber:
Een broer van me heeft nog een restauratieproject te koop. Het betreft hier een Jawa Laboheme-scooter met origineel zijspanframe. Er is geen bak bij, maar wel een 2e chassis waar je een bak van zou kunnen maken (zie voorbeeldfoto) de scooter heeft onlangs gelopen, en is redelijk compleet.
Er zijn ook nog wat extra onderdelen bij. Helaas heeft het hele gebeuren geen kenteken.
richtprijs 1250 euro voor de hele boel.

foto is als voorbeeld, dit is hem NIET[Afbeelding: jawa.bmp]

gr Willem
Er is geen bak bij maar wel een ander frame waar je een bak van kunt maken :? Die volg ik niet

En een foto van degene die het WEL is zou erg helpen met de verkoop denk ik zo.

zelf trouwens geen interesse
Denk 2e set beplating. /chassis
een chassis is toch een onderstel?
Zijn er ook nog wat extra onderdelen bij Willem?
Is ook bekend onder de naam Cezeta

[Afbeelding: cezeta-restored-other-07L.jpg]
Ik zal wel eens wat foto's maken. De scooter heeft maar een klein frame , wat je ziet is de beplating en dat is uit een stuk. Daar zijn dus 2 van. Vandaar ook de voorbeeld-foto, als je goed kijkt zie aan de bak dat die gemaakt is van het plaatwerk van de scooter, al je naar de foto van Roger kijkt zie je dat de bak origineel is. Het zijspanframe is wel origineel, wat betreft extra onderdelen, dat zal hem zitten in een extra stuur , wieltjes en wat klein spul.....

Door was: rampatampa op dinsdag 03 maart 2015 12:40

Mooi spul.
Even gesproken met de eigenaar(broer), het blijken bijna 2 complete scooters te zijn, dus plenty onderdelen JFJ[Afbeelding: IMG-20150303-WA0003.jpg]
[Afbeelding: IMG-20150303-WA0004.jpg]
[Afbeelding: IMG-20150303-WA0005.jpg]
[Afbeelding: IMG-20150303-WA0006.jpg]
[Afbeelding: IMG-20150303-WA0007.jpg]
[Afbeelding: IMG-20150303-WA0008.jpg]
Onderdelen zijn trouwens redelijk makkelijk te verkrijgen en niet duur. Om hem lopend te krijgen zit er een nieuwe carb op en nieuw zuigertje in de cilinder geloof ik
;( ;( Mijn garage staat al vol maar ooooooo wat had ik hier graag op gereageerd. Mooi van lelijkheid, aandoenlijk in eenvoud en lol voor 10!
ik wel even aan je gedacht Hellracer, past wel leuk bij je Trabant!!
Inderdaad! En stel je eens voor dat over een jaar of 10 mijn 2 dochters samen een ritje gaan maken op zo'n combi! Ik kan daar nu al lol om hebben.

© 2001-2017 Motor-Forum