Bekijk originele versie: Supercross

quote:
cr125 schreef op 22 januari 2017 @ 18:49:
ahh vandaar, dat wist ik niet.

Zo kom je nog eens wat te weten ,.... :) ;)
Wat een ontknoping in Las Vegas! Maar wat een agressie zeg, ze zijn meer bezig met elkaar van de sokken te rijden dan dat ze aan het racen zijn. Dit is de nieuwe tactiek blijkbaar. Vervelend iemand achter je? Dan rij je iets langzamer, laat je inhalen en dan kegel je die rijder in de volgende bocht er af. Thats Supercross these days baby! Maar het was wel spannend in ieder geval, Dungey heeft het goed gedaan, nooit gedacht dat het zo zou aflopen twee weken geleden. Ben benieuwd of hij er mee stopt, als hij slim is doet'ie dat wel nu die nog gezond is. Kijk maar hoe het kan lopen, zoals met Roczen. Het leek er op dat dat veel indruk op Dungey heeft gemaakt toen. We gaan het zien.
quote:
cr125 schreef op 07 mei 2017 @ 23:08:
Wat een ontknoping in Las Vegas! Maar wat een agressie zeg, ze zijn meer bezig met elkaar van de sokken te rijden dan dat ze aan het racen zijn. Dit is de nieuwe tactiek blijkbaar. Vervelend iemand achter je? Dan rij je iets langzamer, laat je inhalen en dan kegel je die rijder in de volgende bocht er af. Thats Supercross these days baby! Maar het was wel spannend in ieder geval, Dungey heeft het goed gedaan, nooit gedacht dat het zo zou aflopen twee weken geleden. Ben benieuwd of hij er mee stopt, als hij slim is doet'ie dat wel nu die nog gezond is. Kijk maar hoe het kan lopen, zoals met Roczen. Het leek er op dat dat veel indruk op Dungey heeft gemaakt toen. We gaan het zien.

Ik moet een groot deel van het seizoen nog zien, maar Dungey dus kampioen. Gaaf! :) Wereldgozer!

Je hebt helaas wel volkomen gelijk gekregen: Ryan Dungey heeft zojuist zijn afscheid aangekondigd. Wat ontzettend jammer!

http://racerxonline.com/2...%20-%20Racer%20X%20Online
Herlings!
quote:

Ja deze overwinning dreunt nog even na in de USA denk ik.

http://motocrossplanet.nl...tdoor-National-in-Indiana
Niet normaal joh! Van 34e naar Dubbele GP winst! dam. Die Yankees hebben niet veel te zeggen meer nu ;-)
Maar wie heeft vroeger ooit z'n vader Peter Herlings nog zien rijden ? Heeft kwa leeftijd nog lang met de Nederlandse top meegereden.
quote:
Kwajesaki schreef op 30 augustus 2017 @ 22:43:
Maar wie heeft vroeger ooit z'n vader Peter Herlings nog zien rijden ? Heeft kwa leeftijd nog lang met de Nederlandse top meegereden.

Ik heb nog met hem gereden in de 250 junioren

© 2001-2017 Motor-Forum