Bekijk originele versie: Honda CB1300 Superfour

Door Bandit1200Mike op zondag 03 september 2017 11:42

Thnx voor de reacties,

Is er een ander topic voor de big one eigenaren ja?

Ik zou graag in contact komen met ervaringsdeskundigen. Ik heb ook wat vraagjes over de welbekende NAKS, Is het blok van de cb 1000 idd hetzelfde als die van de cbr 1000 f?

Op de superfour website kan ik niet heel veel vinden behalve wat foto's en wat oude specs folders etc. Misschien eens naar een dagje gaan:)

Door President Superfour op zondag 03 september 2017 13:16

quote:
Bandit1200Mike schreef op 03 september 2017 @ 11:42:Thnx voor de reacties, Is er een ander topic voor de big one eigenaren ja? Ik zou graag in contact komen met ervaringsdeskundigen. Ik heb ook wat vraagjes over de welbekende NAKS, Is het blok van de cb 1000 idd hetzelfde als die van de cbr 1000 f? Op de superfour website kan ik niet heel veel vinden behalve wat foto's en wat oude specs folders etc. Misschien eens naar een dagje gaan:)
De Honda CB1000/1300club Nederland doet niets met (motor)forum oid. Of er iemand zelf een CB1000tipic op heeft gezet weet ik niet, ik heb hem niet gezien in elk geval maar kom hier ook maar sporadisch. We hebben wel een besloten FBgroep voor leden maar het grootste deel van de leden heeft niets met FB, die rijden liever. Maar vanzelfsprekend kom je wel in contact met vele andere Big One eigenaren waaronder ik zelf. De contributie wordt voornamelijk gebruikt voor koffie/frisdrank/snacks en eventueel de veerponten tijdens de toertochten dus als je af en toe meerijdt heb je die kosten er zo weer uit. Een mail aan info@superfour.nl komt bij mij aan dus als je interesse hebt zie ik dat vanzelf. :]
quote:
Bandit1200Mike schreef op 03 september 2017 @ 11:42:
Thnx voor de reacties,

Is er een ander topic voor de big one eigenaren ja?

Ik zou graag in contact komen met ervaringsdeskundigen. Ik heb ook wat vraagjes over de welbekende NAKS, Is het blok van de cb 1000 idd hetzelfde als die van de cbr 1000 f?

Op de superfour website kan ik niet heel veel vinden behalve wat foto's en wat oude specs folders etc. Misschien eens naar een dagje gaan:)

Hier wel een ex-eigenaar.

Foto van de jouwe?

© 2001-2017 Motor-Forum