Bekijk originele versie: Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

quote:
NC35 Race schreef op 11 april 2018 @ 14:59:

[...]

:') maar waar blijven dan al die stukjes, verhaaltjes, werkzaamheden en foto's van al die andere leden van het forum? Blijkbaar heeft (bijna ) niemand iets te vertellen over V4.
De laatste tijd komen er meer reacties van buitenstaanders dan VFR/RVF forumleden. Ik denk dat ze nog steeds met de winterslaap bezig zijn.
Maar ik ga gewoon door. :Y *O* }) :+

Dat geldt voor geheel MF, niet alleen voor dit topic. Terwijl het inderdaad zo mooi kan zijn als wat meer mensen hun ervaringen delen.
Tja, veel heb ik niet echt te delen. De werkzaamheden bij mij zijn in principe beperkt tot normaal onderhoud en het vervangen van roestige / beschadigde delen als deze op mijn pad komen. Ik kan wel eens kijken waar ik destijds nog foto's van heb gemaakt.

Maar heeft iemand antwoord op mijn huidige dilemma? NC24 spiegels liggen helaas niet meer nieuw op de plank bij mr. Honda.
quote:

[...]

:') maar waar blijven dan al die stukjes, verhaaltjes, werkzaamheden en foto's van al die andere leden van het forum? Blijkbaar heeft (bijna ) niemand meer iets te vertellen of te laten zien over zijn of haar V4. :N
De laatste tijd komen er meer reacties van buitenstaanders dan VFR/RVF forumleden. Ik denk dat ze nog steeds met de winterslaap bezig zijn.
Maar ik ga gewoon door. :Y *O* }) :+ Genieten. :t

Inderdaad beiden al heel lang in winterslaap...

Ga vooral door met posten. Ik zal zeker weer wat posten als ze ontwaakt zijn uit hun slaap. Voorlopig nog lekker :z
quote:

[...]

:') maar waar blijven dan al die stukjes, verhaaltjes, werkzaamheden en foto's van al die andere leden van het forum? Blijkbaar heeft (bijna ) niemand meer iets te vertellen of te laten zien over zijn of haar V4. :N

:t vooral doorgaan; leuk om te lezen en te bekijken. De specifieke V4 kennis die ik hier opdoe zou me zomaar nog eens van pas kunnen komen ;)
quote:
65x45.2 schreef op 11 april 2018 @ 23:17:

[...]

:t vooral doorgaan; leuk om te lezen en te bekijken. De specifieke V4 kennis die ik hier opdoe zou me zomaar nog eens van pas kunnen komen ;)

De bedoeling is dat je er 1 koopt. Zeker als Honda liefhebber ;) :)
Staatsloterij was weer een "dud" dus ff geen NC45 or RC30 voor mij..... :-)

Ondertussen "behelp" ik mij wel hoor....
Mijn stukjes zullen zich vanaf nu wat meer richten op het in stand houden van jou vakwerk.
Zo lekker als ik afgelopen weken nog kon rijden op de halve V4 is voorlopig niet mogelijk, maar vandaag of morgen zal ik eens gaan kijken hoe de bike er nu bij staat.
Kruisband is ook door een vakman onder handen genomen maar dat loopt nu nog niet heel lekker.
Roel blijf jij maar lekker posten over deze superbrommers 👍👍👍

quote:

[...]

quote:
Dutchy748 schreef op 12 april 2018 @ 09:02:
Staatsloterij was weer een "dud" dus ff geen NC45 or RC30 voor mij..... :-)

Ondertussen "behelp" ik mij wel hoor....

Zo n prachtige gebruikte nc hoeft niet de wereld te kosten dus daar heb je de Staatsloterij niet voor nodig ;-)
Sorry Roel, inderdaad winterslaap. Vorige jaar slechts twee keer gereden. Wel met de CBR en de FZR, die zijn veelvuldig weggeweest.

Hoop problemen gehad met de gasnaalden en buizen van de FZR. Weer tot leven kunnen wekken via 2fiftycc.com
https://www.2fiftycc.com/...0-3ln3-carb-problem.8770/
quote:
Surfer69 schreef op 12 april 2018 @ 12:58:
Mijn stukjes zullen zich vanaf nu wat meer richten op het in stand houden van jou vakwerk.
Zo lekker als ik afgelopen weken nog kon rijden op de halve V4 is voorlopig niet mogelijk, maar vandaag of morgen zal ik eens gaan kijken hoe de bike er nu bij staat.
Kruisband is ook door een vakman onder handen genomen maar dat loopt nu nog niet heel lekker.
Roel blijf jij maar lekker posten over deze superbrommers 👍👍👍

[...]

Als het goed is staat er nu iets bij je broer. Hier is hij niet meer. Ontslagen uit de ziekenboeg.
Of hij moet de fiets onderweg hebben verkocht. :+
Als je weer ter been bent, gauw kijken. 8-)

[Afbeelding: Resize of IMG_20180411_171849.jpg]
Roel: heb jij toevallig het originele onderdeelnummer van het Japanse NC30 owners manual?
Ik had er 1 in Engeland gevonden en gekocht, maar deze is in Nederland bij de post zoek geraakt :(
Gelukkig geld terug, maar ik had liever de OM gehad...

Edit: heb hem al 30MR8610
hoi roel, je hebt echt heel erg vakwerk geleverd aan mijn brommer.
zo fraai als ie er nu bij staat is echt al lang geleden.
nogmaals bedankt en veel sleutel en motor plezier

quote:
NC35 Race schreef op 12 april 2018 @ 22:18:

[...]

Als het goed is staat er nu iets bij je broer. Hier is hij niet meer. Ontslagen uit de ziekenboeg.
Of hij moet de fiets onderweg hebben verkocht. :+
Als je weer ter been bent, gauw kijken. 8-)

[afbeelding]
Zo ik weer blij.... *O*
Na het niet meer willen starten afgelopen winter vd nc.
Uiteindelijk een passende 13mm bougie dop met magneet besteld en opgehaald vrijdag.
De halve motor uit elkaar geschroefd en de 2 achterste bougies er uit.
2 nieuwe erin 30 seconden starten en hij leeft weer eindelijk.

Zo kan nu ook meteen de oude zumo op de nc monteren ,de nieuwe zumo zit namelijk op de Tuono..
Zodat ik altijd weg zou kunnen mocht het nodig zijn .

Zo dat was het weer voor vandaag.. :W
Kijk, zo hoort het. Je kunt weer rijden. :t

© 2001-2018 Motor-Forum