Bekijk originele versie: VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

quote:
stefanrs2 schreef op 28 december 2017 @ 01:05:
Van de vf750f lekt het kraantje helaas.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

quote:
Smuiger schreef op 28 december 2017 @ 10:11:
er is een revisie setje voor dacht ik

inderdaad, al is ie volgens honda officieel niet te reviseren. Ik heb nog ergens zo'n setje liggen. In het voorjaar samen met een paar VFers hier in het topic samen ingekocht om verzendkosten te sparen. Uiteindelijk niet nodig gehad, omdat de VF inmiddels bij Dirtbag als orgaandonor heeft gediend. Ik zal m opzoeken, dan kun je 'm overnemen als je wil.

[edit] en wat dutchy zegt, ik heb enkel het setje voor de kraan zelf, niet het rubber tussen kraan en tank.
Vandaag binnen gekregen. Na altijd met een lijmklem liggen klooien tijd voor een echte tang.

[Afbeelding: IMG_1602 (2).JPG]
...en heeft zijn geld al opgebracht. In 1 uur alles eruit.... :') Blauwe bak van de Action, rode staat er niet op,maar zo hou je voor en achter cilinders uit elkaar.

[Afbeelding: IMG_1606 (2).JPG]

Zo ziet een O-ring (links) er uit na ??? jaar....Rechts de nieuwe O-ring.

[Afbeelding: IMG_1604 (2).JPG]

Cilinders gaan in de ontvetterbak,kleppen worden ultrasoon gereinigd, pakkingen worden besteld,.... word een druk jaar. 8-)
quote:
stefanrs2 schreef op 28 december 2017 @ 01:05:
Van de vf750f lekt het kraantje helaas.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Misschien onderstaande link een oplossing?
http://www.motorsloop.com...ileocu56bi94nhlf2d1ec61o0
quote:
Vampiremax schreef op 28 december 2017 @ 18:21:
Vandaag binnen gekregen. Na altijd met een lijmklem liggen klooien tijd voor een echte tang.

Die tang ligt bij mij te verstoffen...

Ik gebruik de Lisle valve tool..

https://www.youtube.com/watch?v=b1DmJQ4Fods

Met de kleppentang gaat het wel om ze los te halen, maar terug plaatsen is nog wel eens lastig om de valvekeepers op hun plaats te krijgen..

Met de Lisle Valve tool is het echt snel klaar..
Ik zal even een nieuw topic openen.

Voorlopig een kopie van de oude OP, maar zal deze de komende dagen eens echt opfrissen.
We gaan door in het volgende topic.

VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15
ok

© 2001-2018 Motor-Forum