Bekijk originele versie: Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

ik bedoel niet de rempomp zelf en fijn dat je even kijkt, maar het cylinder huis dat over de schijf zit.
quote:
d02500 schreef op 07 mei 2018 @ 09:45:
ik bedoel niet de rempomp zelf en fijn dat je even kijkt, maar het cylinder huis dat over de schijf zit.

De remklauw bedoel je?
Die heb ik wel liggen maar als het je om het schroefdraad van de pennen, die de blokken op z’n plek houden, gaat kun je het ook oplossen op een andere manier.
inderdaad de remklauw,de oplossing voor de pennen wist ik alleen,de pennen kreeg ik er niet meer uit,volkomen vastgerot,dus uitgeboord,boor weggelopen,alu is zachter dan de stalen pen dus ernaast ,kortom zuigers volkomen vast , een 2e hands besteld bij het offroadcentrum,dank je voor het aanbod ik zou het bewaren voor je nog eens een xtz koopt.
Ah, ok! Die heb ik niet meer...
Bedankt Willem en Woonjas voor de tips,
Ik kwam deze ook nog tegen op YouTube,
De breuken zijn precies bij het accu plastic, de beide pinnen, grrr droog rubber...

https://youtu.be/13jdHR9Zz5Q

Extra sterkte verbinding door de elektra draadjes erbij te 'solderen'

Dat soort rubbertjes, hoe heten die en waar zijn ze te bestellen, iemand ervaring mee? Zal eerdaags de kedo-gids es uit het plastic halen ;)
Goedemorgen,kan iemand mij helpen met het volgende probleem nl als ik mijn knipperlicht aanzet word mijn dimlicht ook minder.
Nu zijn dynamo en spanningsregelaar ok ,dus ik vermoed een aard probleem.
Maar voordat ik hem helemaal uit elkaar haal kan iemand mij vertellen waar ik moet zoeken naar de aarde aansluitingen.
En klopt het dat de aarde aansluiting van de accu op het motorblok zit.
Alvast bedankt
Dico het hoeft niet perse verkeerd te zijn dat je dimlicht een klein beetje mee knippert. Heb je de originele knipperlichten? Die gloeilampjes trekken namelijk best wat stroom. Je kunt ze vervangen door led of halogeen lampjes dan is het al minder belasting.
quote:
Willemvu schreef op 14 mei 2018 @ 21:00:
Dico het hoeft niet perse verkeerd te zijn dat je dimlicht een klein beetje mee knippert. Heb je de originele knipperlichten? Die gloeilampjes trekken namelijk best wat stroom. Je kunt ze vervangen door led of halogeen lampjes dan is het al minder belasting.

Ik heb inderdaad nog de orginele knipperlichten
Ga zeker halogeen proberen alvast bedankt voor de snelle reactie.

© 2001-2018 Motor-Forum