Bekijk originele versie: MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

quote:
Strikkie schreef op 20 juli 2017 @ 12:03:
Nou, vooruit dan maar :+

rijdende toiletpot

Race-plee

Door fighternorrie op vrijdag 21 juli 2017 00:04

quote:
Susanna schreef op 20 juli 2017 @ 10:36:
Het leeft weer helemaal op! :)
Ik heb geen motor-motor meer, maar een Pleepot zoals Lukas dat noemt. Mag ik hier nog af en toe meedoen? ;)

Ach, ik woon niet meer in de kop van NH, niet eens in NH meer. Breek ook af en toe in :+
quote:
fighternorrie schreef op 21 juli 2017 @ 00:04:

[...]

Ach, ik woon niet meer in de kop van NH, niet eens in NH meer. Breek ook af en toe in :+

Keuzes, keuzes. :+
Openingspost is wat verouderd. Ik ben al 4 motoren verder :+
Je hebt er ook al pitteg wat versleten :+

Op nummer hoeveel rij je nu?
quote:
Dash schreef op 21 juli 2017 @ 10:34:
Openingspost is wat verouderd. Ik ben al 4 motoren verder :+

Ik sta er uberhaupt niet eens meer in, na een uitstapje van 2/2,5 jaar naar Delft ;)

Ik ben bezig met motor nummer 7 geloof ik O-)
Ikzelf rij pas op mijn tweede
Ik sta ook niet meer in de OP.
Ik heb maar 1 motor gehad. Daarnaast nu de tweede motorscooter.
quote:
Strikkie schreef op 21 juli 2017 @ 11:00:
Je hebt er ook al pitteg wat versleten :+

Op nummer hoeveel rij je nu?

Uit m`n hoofd zeg ik 9 ;)
Collega van mij heeft vorig jaar een jubileum gevierd: zij had haar 50e motor gekocht :-)
quote:
Hansss schreef op 21 juli 2017 @ 15:56:
Collega van mij heeft vorig jaar een jubileum gevierd: zij had haar 50e motor gekocht :-)

Snap die drang niet zo om elke keer maar weer een nieuwe motor te kopen. Moet ook bekennen dat ik er meestal behoorlijk wat centjes in stop om de fiets naar mijn hand te zetten (veren, rapidbike, uitlaatsysteem etc) en dat krijg je er nooit meer uit.
Misschien net 20% van de aanschafprijs :)
zo helemaal teruglezen hier

net ff gekeken mijn vtr alweer 8jaar in bezit en mijn nsr alweer 6jaar :]
Frits bestaat nog :W

Door Andrew Heuer op zaterdag 22 juli 2017 09:30

Goeiemorgen allen, geboren Amsterdammer maar al aantal jaren woonachtig in Hoogwoud. Mag ik dan officieel ook posten op dit forum? Wel zo prettig want heb sinds kort weer een nieuwe fiets waarvan het forum nauwelijks in leven is zeg maar ;) .... Een Ducati Hyperstrada 821
:W Hoogwoud mag je hier zeker posten :) Kom er zelf ook vandaan.
@Robbert Als je nog eens zin hebt om de OP te updaten wil je dan deze er inzetten ?
[Afbeelding: v3exp0.jpg]
mooie foto Jacques *D
quote:
Andrew Heuer schreef op 22 juli 2017 @ 09:30:
Goeiemorgen allen, geboren Amsterdammer maar al aantal jaren woonachtig in Hoogwoud. Mag ik dan officieel ook posten op dit forum? Wel zo prettig want heb sinds kort weer een nieuwe fiets waarvan het forum nauwelijks in leven is zeg maar ;) .... Een Ducati Hyperstrada 821

Gave motor, m'n vriendin heeft die op het oog als opvolger van de Monster als ze straks van 35kw rijbewijs af is :Y bevalt ie goed?
quote:
Andrew Heuer schreef op 22 juli 2017 @ 09:30:

[Afbeelding: this_thread_is_worthless_without_pics.gif]
Uiteindelijk gaat iedereen Duc rijden. Is het geen 1098, is het wel een Hyperstrada of een Monster. :) :+

[Afbeelding: e0rjpy.jpg]
Na 3 maanden was ik die Duc zat.. :P
quote:
Giel0 schreef op 22 juli 2017 @ 13:30:
Uiteindelijk gaat iedereen Duc rijden. Is het geen 1098, is het wel een Hyperstrada of een Monster. :) :+

[afbeelding]

Misschien....
Ooit....
quote:
Giel0 schreef op 22 juli 2017 @ 13:30:

[afbeelding]

Ik durf wel te zeggen dat het mij niet gaat overkomen...
quote:
Kevjan schreef op 22 juli 2017 @ 15:28:

[...]

Ik durf wel te zeggen dat het mij niet gaat overkomen...

Dat zeggen meer mensen. Ik was vanmiddag weer lekker in m'n sas met Baka en Dash. Nog geen moment spijt van :+

[Afbeelding: wiol1t.jpg]

Blijkt een dode accu te zijn en deed he-le-maal niets meer. Even gecheckt en zit er al 4 jaar in; ik vergeef het hem.
quote:
Giel0 schreef op 22 juli 2017 @ 16:49:

[...]

Dat zeggen meer mensen. Ik was vanmiddag weer lekker in m'n sas met Baka en Dash. Nog geen moment spijt van :+

[afbeelding]

Blijkt een dode accu te zijn en deed he-le-maal niets meer. Even gecheckt en zit er al 4 jaar in; ik vergeef het hem.

Dat kan ook met een BMW gebeuren :+ (Triumph dag @ Zandvoort)

© 2001-2018 Motor-Forum