Bekijk originele versie: MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

quote:
Fred Piket schreef op 28 juli 2017 @ 14:08:
ik zal eens kijken, moet wel mogelijk zijn. Het overgrote deel van de motor is nu oranje en zwart en dan ziet een alu kleurig stepje er niet uit.. :N

Laat je hem er gewoon af...... probleem opgelost :P

Door Maximus Braaapus op vrijdag 28 juli 2017 15:43

Poedercoaten, plakband, anodiseren, met lijm insmeren en er zwarte kraaltjes op plakken. Zwart denken misschien een optie? :)
In de Stockholmse scheepsteer zetten?
De zwarte kraaltjes zijn wel een optie..
Beetje bling erop haha.. Gaat wel goed komen, moet ik maar ff aan wennen.
Net rondje Heerhugowaard/Alkmaar/Bergen/Egmond gedaan. Waren erg veel motorrijders zeg. Toevallig nog iemand van hier? Was tussen 15.30 en 16.30.
Ik rij op een prachtige blauwe kawasaki zx6r met een veel te kort jasje :P
Was ik niet. Ook uit de categorie iemand van hier? Iemand zijn zijkoffer verloren op de A9 vanochtend? Sta je toch vreemd te kijken.
quote:
Mathijz schreef op 03 augustus 2017 @ 18:35:
Was ik niet. Ook uit de categorie iemand van hier? Iemand zijn zijkoffer verloren op de A9 vanochtend? Sta je toch vreemd te kijken.

De hele koffer? :')
quote:
Andrew Heuer schreef op 22 juli 2017 @ 09:30:
Goeiemorgen allen, geboren Amsterdammer maar al aantal jaren woonachtig in Hoogwoud. Mag ik dan officieel ook posten op dit forum? Wel zo prettig want heb sinds kort weer een nieuwe fiets waarvan het forum nauwelijks in leven is zeg maar ;) .... Een Ducati Hyperstrada 821

welkom, hier een oud Hoogwouder (en Spanbroeker)
@fighternorrie
dank! ;) Inmiddels verhuisd begrijp ik?

Vroeg me af of er hier wel eens wordt afgesproken stukkie te rijden ? Ergens meeten en avondritje doen bijv.?

Dit jaar zelf veel te weinig gereden, overigens door een mooie gebeurtenis, dochtertje gekregen, maar toch. Komend weekend eindelijk even klein toertje Luxemburg met vrienden.
quote:
Andrew Heuer schreef op 05 augustus 2017 @ 08:49:
@fighternorrie

Vroeg me af of er hier wel eens wordt afgesproken stukkie te rijden ? Ergens meeten en avondritje doen bijv.?

Dit jaar zelf veel te weinig gereden, overigens door een mooie gebeurtenis, dochtertje gekregen, maar toch. Komend weekend eindelijk even klein toertje Luxemburg met vrienden.

Luxemburg is altijd mooi.. :Y

Door TwoWheelsAndAPonytail op zaterdag 05 augustus 2017 19:39

Eens!!!

Maar.....

Schotland blijft het mooist. :9
Wil ik sowieso ook nog een keer heen op vakantie :Y
Schotland was inderdaad weergaloos. Al twee keer geweest. Uren rijden in de mooiste landschappen zonder iemand tegen te komen. Eigenlijk een must voor elke motorrijder :Y
quote:
Andrew Heuer schreef op 05 augustus 2017 @ 08:49:
@fighternorrie

We doen eigenlijk nooit meer een stukkie rijden, en als iemand wat voorstelt is er geen hond die wil of kan.
Maar voor hetzelfde geld regelen ze wat via Faceboek, en dat heb ik niet dus dan weet ik er ook nix van :N
Facebook _O- :') ooit een NH groep geweest maar is ook dood.
quote:
Strikkie schreef op 06 augustus 2017 @ 08:19:

[...]

We doen eigenlijk nooit meer een stukkie rijden, en als iemand wat voorstelt is er geen hond die wil of kan.
Maar voor hetzelfde geld regelen ze wat via Faceboek, en dat heb ik niet dus dan weet ik er ook nix van :N

Nee man: Watsapp is waar het gebeurd tegenwoordig maar dat is een eliteclubje, daar kom je niet zomaar in O-)

:+
Zit zelf niet op FB, ook niet ivm werk. Dus dat zou ik dan ook missen.

Heb zoals gezegd al aardig wat fietsen gehad dus ook op veel verschillende fora hier gezeten. Daar zaten clubjes bij waar prima wat mee te organiseren was. Anderen waren ook van die eliteclubjes... alleen reageren op vaste kliek en niet op andermans vragen bijv. Heel sneu.. :/

Maar af en toe eens spontaan stukje rijden en meeten met dan weer een kleine danweer een groter groepje is prima. We hebben allemaal zo onze dingen te doen en ongetwijfeld ook een vriendengroep waar we ook al mee rijden en dat valt niet altijd even makkelijk te plannen.
Van het weekend verkeersregelaar voor de 100 van leeghwater geweest... Erg leuk maar daarna nog ff in mijn eentje een leuke ronde langs Schermerhorn, De Rijp, Driehuizen en Zuidschermer gereden.. Helemaal top!
Vakantie begint bijna, kan ik wat vaker een leuke ronde rijden..
Moet je dan nog een avondje op cursus? Hier in de buurt hebben ze een truckrun maar weet eigenlijk niet door wie en hoe dat geregeld wordt.
Hangt per gemeente af.. Wij vallen onder Alkmaar en daar doe je een e-learning module.. Op zich simpele module, maar d'r zitten een paar gekke antwoorden bij die je niet goed uit de lesstof kan halen.. Je kan hem oneindig overdoen multiple choice, dus een pen en papier erbij antwoorden die je geprobeerd hebt noteren en een nieuwe poging wagen..
Om nog even op Schotland terug te komen: Daar heb ik 2 maal eene rondreis gemaakt met de auto, maar dat is voor mij de heilige graal qua motorrijden met absoluut hoogtepunt Applecross..
Gespot, FastFriend op de Oostdijk :W
quote:
Pendragon schreef op 09 augustus 2017 @ 17:38:

Gespot: FastFriend op mijn werk *O*

:+
Zandvoort was erg leuk. Wat een speeltuin is dat.

Ik ga de 30e misschien nog een keer heen. Nog mensen interesse om mee te komen? ;)
quote:
Pendragon schreef op 09 augustus 2017 @ 17:38:

:W :W

© 2001-2018 Motor-Forum