Bekijk originele versie: MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

:+

quote:
Hansss schreef op 10 augustus 2017 @ 12:58:

[...]

Gespot: FastFriend op mijn werk *O*

:+

:W *O*
Wow 4 pagina's verder al... weinig gemist zie ik.. :P })
Hillegaar nix :N
quote:

-O-
Het is saai geworden :Z
Alleen maar klagen dat het saai is helpt ook niet :+
Als het dit weer blijft doe ik vanavond een rondje Schermer of een stukkie WestFriesedijk. :]
net ook een rondje gedaan met de vtr alleen kleine botsing gehad ik kwam van rechts :+

ik kom aanzetten met iets van 130 besluit duif op te vliegen ontwijken ging em niet worden dus hopen op het beste gelukkig raakt die mijn motor niet komt alleen wel op rechterschouder gelukkig op stuk waar dikke bescherming zit dus zelf nergens last van de duif trouwens ook niet meer

veertjes

[Afbeelding: 20729533_1620022301375568_2039762775876077189_n.jpg?oh=4d3a516ce9d6f3f6951549401a4d9f99&oe=5A30DF8D]

die doet et niet meer

[Afbeelding: 20799150_1620022404708891_891821736079738752_n.jpg?oh=ee81cd02e616fb39072de0b9d85e338b&oe=59EEEA58]
Ook een leuk rondje gestuurd. Niet zo snel; meer Opa-tempo. *D

Wel weer eens lekker, gewoon voor z'n mallemoerskont rondrijen :)

Door Maximus Braaapus op zondag 13 augustus 2017 20:15

Gofferdomme, mijn postduif is nog niet terug. Ik maak mij zorgen.
deze had geen enkelband :+

Door Maximus Braaapus op zondag 13 augustus 2017 20:33

Klopt, hij was op vrije voeten. :P
De Oostdijk? daar ben ik regelmatig ook op te vinden :Y Van Opmeer tot aan West-Graftdijk. Overigens zag ik een paar weken geleden dat er twee motorrijders onderaan de dijk lagen. Werden met een boerenkar daar weggehaald omdat ambulance er niet bij kon geloof ik.

Net lang weekend terug van Luxemburg. Errug veel bochten en ook nogal wat haarspeldbochten. Heerlijk kunnen jakkeren want er was heel weinig verkeer. Sowieso vond ik Luxemburg erg leeg. Doods bijna. Jammer was dat het zaterdag erg nat was. Maar goed, met goede banden is dat geen enkel probleem. Zou er echter alleen nooit met het gezin op vakantie gaan. Het is dat er zoveel bochten zijn maar lijkt mij voor de rest saai en weinig te doen. Was overigens de eerste langere tocht met de Hyper. Met vlag en wimpel geslaagd! *O*

@ Strikkie
Vroeg me af waarom je aangeeft dat het saai is geworden? Wat is er anders dan voorheen dan?
Ik denk dat Strikkie het aantal mensen bedoelt dat hier nog actief is ;) paar jaar terug hadden we nog wel eens een topic in 1 of 2 weken vol volgens mij :+
quote:
Andrew Heuer schreef op 14 augustus 2017 @ 10:09:
De Oostdijk? daar ben ik regelmatig ook op te vinden :Y Van Opmeer tot aan West-Graftdijk. Overigens zag ik een paar weken geleden dat er twee motorrijders onderaan de dijk lagen. Werden met een boerenkar daar weggehaald omdat ambulance er niet bij kon geloof ik.

Net lang weekend terug van Luxemburg. Errug veel bochten en ook nogal wat haarspeldbochten. Heerlijk kunnen jakkeren want er was heel weinig verkeer. Sowieso vond ik Luxemburg erg leeg. Doods bijna. Jammer was dat het zaterdag erg nat was. Maar goed, met goede banden is dat geen enkel probleem. Zou er echter alleen nooit met het gezin op vakantie gaan. Het is dat er zoveel bochten zijn maar lijkt mij voor de rest saai en weinig te doen. Was overigens de eerste langere tocht met de Hyper. Met vlag en wimpel geslaagd! *O*

@ Strikkie
Vroeg me af waarom je aangeeft dat het saai is geworden? Wat is er anders dan voorheen dan?

Luxemburg is heerlijk. Mooie wegen, goed asfalt, mooie omgeving en weinig verkeer. :t
heeft iemand heir nog een balhoofd bok te leen? ik moet een voorvork uitbouwen.
Er gebeurt hier idd heel weinig; ik heb af en toe het gevoel dat er niemand meer komt kijken. Af en toe komt er eens een nieuwe maar die is meestal ook zo weer weg. We hebben ooit eens een topic in minder dan drie weken volgespamd maar dit topic loopt al meer dan twee jaar!

Technisch gezien is het dus (bijna) dood B|
Voorheen werd er ook nog wel eens afgesproken voor een rondje. Gebeurt ook niet meer :N
Niet dat ik nou zo vaak mee reed; als je moet werken kun je niet rijden
quote:
baka schreef op 14 augustus 2017 @ 10:58:
heeft iemand heir nog een balhoofd bok te leen? ik moet een voorvork uitbouwen.

je kan hem toch ook op de uitlaatbochten optillen? kan je meteen de balhoofdlagers controleren/smeren/vervangen.
plat krikje werkt prima
quote:
pretpiloot schreef op 14 augustus 2017 @ 11:28:

[...]

je kan hem toch ook op de uitlaatbochten optillen? kan je meteen de balhoofdlagers controleren/smeren/vervangen.
plat krikje werkt prima

klopt, maar ik heb geen plek om spanbanden aan vast te zetten dus dan staat ie wat wiebelig. ik heb facebook al een bok weten te regelen dus komt goed.
quote:
Dash schreef op 14 augustus 2017 @ 10:54:

[...]

Luxemburg is heerlijk. Mooie wegen, goed asfalt, mooie omgeving en weinig verkeer. :t

Luxemburg = *O* :Y
Ik heb hier een soort van discussie; is het apelazarus of apenlazarus?
Strikkie, volgens mij is het apelazerus, maar dat kan ook gewoon oude spelling zijn, net als dat gezeur met pannekoek en pannenkoek...
Dan noem ik het maar goed bezopen

Ik blijf bij pannekoek (Je bakt hem in één pan) die je bakt in een koekenpan (waar je meerdere pannekoeken mee kunt bakken :P ) Dat de officiële spelling andersom is maakt nog niet dat het klopt

Als je weer nuchter bent is het allemaal apekool (of apenkool)
quote:
Strikkie schreef op 14 augustus 2017 @ 22:59:
Ik heb hier een soort van discussie; is het apelazarus of apenlazarus?

Hangt er van af of er meerdere apen het lazarus hebben. Dan is het apeNlazarus

Als er maar 1 aap het lazarus heeft is het apelazarus?

© 2001-2018 Motor-Forum