Bekijk originele versie: Miniaturen verzameltopic deel 10

Ik heb hier nog een 1:12 Hayden 2006 Minichamps liggen. Nieuw in doos. Mocht er iemand interesse hebben stuur me maar een pb, prijs komen we uit!
quote:
smoky schreef op 16 juli 2017 @ 08:16:
Ik heb hier nog een 1:12 Hayden 2006 Minichamps liggen. Nieuw in doos. Mocht er iemand interesse hebben stuur me maar een pb, prijs komen we uit!

Bedankt voor het model, Sjoerd! Hij staat al naast Sic! Foto niet helemaal scherp, maar het gaat om het idee: [Afbeelding: T69r3KX.jpg]

En hij was echt helemaal nieuw in doos, thanks! Nu nog wachten op de dag dat het figuurtje ergens los verkrijgbaar is :)
Hij heeft een mooie plek gekregen bij een liefhebber dat is mooi !
Heey Oma ouwe muts!

Ik ben opzoek naar een Rossi muts.
[Afbeelding: url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiJ1JOc0ZbWAhUBI1AKHU0FBsMQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2Fmotogp%2Fcomments%2F3fw10t%2Frossis_winter_test_beanie_is_now_for_sale_on_his%2F&psig=AFQjCNEYi3MyO4BArq3-bzYkViP1DlVF1Q&ust=1504996002508168]

Deze dus, een uitgave ter ere van de wintertest 2014/2015 als ik mij niet vergis.
Had mijn vriendin belooft dat ze deze zou krijgen tijdens de GP van Brno, echter toen het eindelijk wat rustiger werd bij de Rossi stand's, was ook de muts overal uitverkocht |(

Dit moet ik nu al 2 jaar aanhoren, en hoop dus dat misschien hier iemand een adresje heeft waar hij nog te bestellen is *D
probeer het eens bij de ROSSISHOP

© 2001-2017 Motor-Forum